Хочу поділитись гірким досвідом придбання товару в інтернет- магазині Фокстрот. Отримала товар в неробочому стані, почала оформлювати повернення і мені чітко вказали тільки через сервіс, так як я його спробувала ввімкнути а це вже вважається що я ним покористувалась. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки які вказані в заяві просто шокують. Тобто я придбала товар, який одразу відправила в ремонт так і ще й чекати треба аж до закінчення військового стану, тому не рекомендую нічого купувати в даному інтернет магазині.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів, і Ваше звернення є для нас важливим. Щоб ми могли оперативно розглянути Вашу ситуацію та надати допомогу, будь ласка, надішліть деталі Вашого випадку на нашу електронну пошту: [email protected], обов'язково вказавши номер Вашого телефону та номер замовлення/звернення. Це дозволить нам оперативно розібратися у Вашій справі та зв'язатися з Вами для її вирішення.
Повернення товару - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353