Придбала в онлайн -магазині Фокстрот відпарювач для одягу, вислали в неробочому стані. Почала оформлювати повернення товару і тут почалось...тиждень я чекала, то поки моє звернення зареєструють, то поки я заповню ЗАЯВУ, яку мені вислали, потім цю заяву розглянуть і нарешті товар їм надіслала і чекаю...Тиждень моїх очікувань, звертаюсь знову до них і тут мені зверхнім тоном заявляють, що я в заяві чітко вказала, що погоджуюсь на гарантійний ремонт, а тепер УВАГА, який може бути в термін більше 14 днів, але не пізніше 60 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ!!! А що саме цікаво без цієї ЗАЯВИ товар вони не хотіли приймати, а потім мені аргументують, що я сама написала, тому як доживу до закінчення військового стану, і мені повернуть відремонтований відпарювач. Хоча я купувала новий товар а не відремонтований
Ми щиро перепрошуємо за негативні емоції, з якими Ви зіткнулися при поверненні відпарювача. Нам шкода, що товар надійшов до Вас у неробочому стані, і ми розуміємо Ваше розчарування.
Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування, і для нас важливо з'ясувати всі деталі описаної Вами ситуації.
Будь ласка, напишіть детальний опис ситуації на нашу електронну пошту: [email protected], обов'язково вказавши номер Вашого телефону та номер замовлення/звернення. Це дозволить нам оперативно розібратися у Вашій справі та зв'язатися з Вами для її вирішення.
Ще раз вибачаємося за завдані незручності. Ми дуже цінуємо кожного клієнта і зробимо все можливе, щоб вирішити це питання.
Дякую, вчора я до вас вже звернулась, а у відповідь почула вищеописану ситуацію, ви тільки публічно красиво пишите, а у особистому спілкуванні у зверхньому тоні, тому в подальшому буду питання з вами вирішувати з допомогою держпродспоживчслужби.
Сервіс повернення жахливий - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро перепрошуємо за негативні емоції, з якими Ви зіткнулися при поверненні відпарювача. Нам шкода, що товар надійшов до Вас у неробочому стані, і ми розуміємо Ваше розчарування.
Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування, і для нас важливо з'ясувати всі деталі описаної Вами ситуації.
Будь ласка, напишіть детальний опис ситуації на нашу електронну пошту: [email protected], обов'язково вказавши номер Вашого телефону та номер замовлення/звернення. Це дозволить нам оперативно розібратися у Вашій справі та зв'язатися з Вами для її вирішення.
Ще раз вибачаємося за завдані незручності. Ми дуже цінуємо кожного клієнта і зробимо все можливе, щоб вирішити це питання.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353