Магазин мене дуже розчарував, але коли подивилась на відгуки тут і зрозуміла, що не мене одну. Замовляючи товар на сайті, мені прийшла не повна комплектація, почала зв'язуватись з представниками магазину, мене перекинули на гарячу лінію, на якій мені просто вже четвертий день обіцяють "зв'язатись зі мною" і так ніхто і не телефонує. Звоню тільки я, це просто жах, а не магазин. Я розчарована дуже. Така велика мережа магазинів, яка позицінує себе як надійний магазин, а по факту сервісу просто нуль. Замовила у фокстроті тільки тому, що у них термін відправки був самий менший 2 дні, а у всіх інших магазинах 3 дні, а по факту я залишилась без грошей (бо невідомо коли мені їх повернуть), без якісного товару ( тому що комплектацію перед відправкою ніхто не перевірив) і за доставку я заплатила сама і ці гроші мені вертати магазин не буде. Замовила на розетці такий самий товар, так він вже прийшов, та ще й на доставці з економила, а з фокстроту досі чекаю дзвінка🤦🤦🤦
Добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли у зв'язку з придбаним товаром. Працюємо над якістю обслуговування кожного дня, хочемо розібратися в даній ситуації для того, щоб зробити наш сервіс кращим, та допомогти Вам. Просимо написати нам листа на нашу електронну адресу: [email protected] та вказати номер телефону на який було створено це замовлення для вирішення даного питання та надання зворотного зв'язку.
Жахливий магазин!!!! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353