Через 1,5 місяці користування я помітив, що дно чайника проржавіло в місці нагрівального елементу. Вода на дні була жовта. при детальному огляді звернув увагу, що поверхня вже вся в іржавих цятках . Чайник в описі як нержавіючий. Повернув в магазин , де придбав. Потім повідомили, що приїхав з сервісу в магазин. Акт технічного огляду стверджує , що іржу не виявлено. Дивно працює технічний огляд. Я бачу, продавці вашого офлайн магазину Фокстрот бачать, а сервіс не виявив.
НЕ КУПУЙТЕ В ФОКСТРОТ!
ГАРАНТІЯ НЕ ПРАЦЮЄ!
НЕ КУПУЙТЕ GORENJE!
Під час телефонного зверенення на гарячу лінію Фокстрот мене направили в сервіс Gorenje. Там скинув мейл, минуло 3 тижні, під час наступного телефонного дзвінка Gorenje повний ігнор. Цього браку нам в Україну завезли багато. Тепер в них завдання його позбутися.
Звернувся письмово у Відділ захисту прав споживачів у Київ, Львів та ін. Звідти працівник каже - ми не маємо права робити позапланові перевірки продавців під час війни. Тобто вони просто ходять на роботу, виписують гроші на зарплату та ін. витрати з бюджету, а свою роботу от вже майже 2 роки не виконують. Цирк! Порадив мені звернутися в суд, але якщо продавець з виробником куплять і там все, то судові витрати понесу я .
Підсумовуючи хочу всіх застережити від купівлі в Фокстрот. Вам повернуть браковану товар, прикріплять папірець, що він справний. Державні органи очікувано проявлять бездіяльністю і покупець фактично залишається беззахиснимм перед свавіллям Фокстрот та Gorenje
Уникайте Gorenje та їх продавця Фокстрот. Продадуть брак. Гарантія не працює!
Вітаємо. Приносимо вибачення від імені компанії. Будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] із зазначенням адреси та дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким можливо буде надати зворотний зв'язок.
Електрочайник GORENJE K 15 DWW - Відгуки про Фокстрот
Через 1,5 місяці користування я помітив, що дно чайника проржавіло в місці
нагрівального елементу. Вода на дні була жовта. при детальному огляді звернув увагу, що поверхня вже вся в іржавих цятках . Чайник в описі як нержавіючий. Повернув в магазин , де придбав. Потім повідомили, що приїхав з сервісу в магазин. Акт технічного огляду стверджує , що іржу не виявлено. Дивно працює технічний огляд. Я бачу, продавці вашого офлайн магазину Фокстрот бачать, а сервіс не виявив.
НЕ КУПУЙТЕ В ФОКСТРОТ!
ГАРАНТІЯ НЕ ПРАЦЮЄ!
НЕ КУПУЙТЕ GORENJE!
Під час телефонного зверенення на гарячу лінію Фокстрот мене направили в сервіс Gorenje. Там скинув мейл, минуло 3 тижні, під час наступного телефонного дзвінка Gorenje повний ігнор. Цього браку нам в Україну завезли багато. Тепер в них завдання його позбутися.
Звернувся письмово у Відділ захисту прав споживачів у Київ, Львів та ін. Звідти працівник каже - ми не маємо права робити позапланові перевірки продавців під час війни. Тобто вони просто ходять на роботу, виписують гроші на зарплату та ін. витрати з бюджету, а свою роботу от вже майже 2 роки не виконують. Цирк! Порадив мені звернутися в суд, але якщо продавець з виробником куплять і там все, то судові витрати понесу я .
Підсумовуючи хочу всіх застережити від купівлі в Фокстрот.
Вам повернуть браковану товар, прикріплять папірець, що він справний.
Державні органи очікувано проявлять бездіяльністю і покупець фактично залишається беззахиснимм перед свавіллям Фокстрот та Gorenje
Уникайте Gorenje та їх продавця Фокстрот.
Продадуть брак. Гарантія не працює!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353