Мене не зателефонували, коли я захотів зробити відеконстальнцяю на Phillips LatteGo, тример Phillips та Philips SenseIQ. Вже давно, більше 3 місяців. Ніхто не хоче показати документи (Сертифікат якості на Samsung Galaxy та куток споживача. Жах. Повинна бути хоча б 1 покупка. Не інформативна ТікТок сторінка. Та коли відповідаєте офіційний представник, хай скаже, в якому місті знаходиться.
Вітаємо! Дуже прикро що так сталося. Приносимо вибачення від імені компанії, за негативні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку і уточнення всіх деталей. Ми обов'язково докладемо максимум зусиль для вирішення данного питання.
Погано, що сервіс не дуже - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353