Був куплений телевізор 21 вересня,в зв'язку з тим,що він не підійшов в той же день було зроблено повернення,гроші на 2 жовтня так і не повернуті....п'ять разів їздили уточнити,коли прийдуть гроші....в магазині вибачались і обіцяли кожен раз через три дні,але ситуація так і не змінилась ....на гарячі лінії сказали,що нічим допомогти не можуть і знову порадили звернутись в магазин де робили повернення.....магазин знаходиться в м.Ковель.....може комусь допоможе зробити висновки моя ситуація....
Погана якість обслуговування - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за негативні емоції.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353