Ніколи не писала відгуків,але ,можливо, комусь буде корисним. Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так, то сума. Ми позначили, що 4000грн. Надалі була тривала нав‘язлива лекція про те, що нам просто необхідно придбати додаткову гарантію на телефон, адже його можуть вибити з рук , він може втопитися/впасти/розбитися, а дисплей дорогий і бла бла бла. І все це повторювалось неодноразово та вкрай наполегливо , а бажання купляти товар ставало все меншим. Після чергової відмови нас запросили до каси, продовжуючи нав‘язувати додаткову послугу. На касі необхідно було сплатити доставку новою поштою 99 грн та перший внесок 4000. Лише тут виявилось, що необхідна готівка,а не картка. Готівки з собою не було, на що консультант та дівчина на касі (після переговорів пошепки) пробили пакет і сказали загальну суму до оплати карткою (там було 4100 з копійками), ми оплатили кредиткою. Надалі був наступний платіж,який розбивався на частини. І тут виявляється,що дана послуга нам недоступна. Має бути достатнім не кредитний ліміт,а ліміт на оплату частинами. Нам,людям ,які далекі від цього, можна було пояснити одразу,подивитись і переконатись, а за 30 хвилин впарювання додаткової гарантії ніхто цього не зробив. Кошти нам повернули готівкою. Але вдома вже була «вишня на торті» - повідомлення у Приват24,що знялись 160 грн в якості відсотків за зняття готівки з кредитки. Тобто консультант та дівчина-касир вирішили провести купівлю пакету і паралельно використати послугу зняття готівки (яка з‘явилась у багатьох магазинах під час війни) , не попередивши при цьому нас. Як на мене, то необхідно хоч якось проговорювати свої кроки ,а не мовчки робити подібні речі . Звісно, що це не така велика сума , але неприємний осад залишився.
Купили пакетик за 160 грн. - Відгуки про Фокстрот
Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так, то сума. Ми позначили, що 4000грн. Надалі була тривала нав‘язлива лекція про те, що нам просто необхідно придбати додаткову гарантію на телефон, адже його можуть вибити з рук , він може втопитися/впасти/розбитися, а дисплей дорогий і бла бла бла. І все це повторювалось неодноразово та вкрай наполегливо , а бажання купляти товар ставало все меншим. Після чергової відмови нас запросили до каси, продовжуючи нав‘язувати додаткову послугу. На касі необхідно було сплатити доставку новою поштою 99 грн та перший внесок 4000. Лише тут виявилось, що необхідна готівка,а не картка. Готівки з собою не було, на що консультант та дівчина на касі (після переговорів пошепки) пробили пакет і сказали загальну суму до оплати карткою (там було 4100 з копійками), ми оплатили кредиткою. Надалі був наступний платіж,який розбивався на частини. І тут виявляється,що дана послуга нам недоступна. Має бути достатнім не кредитний ліміт,а ліміт на оплату частинами. Нам,людям ,які далекі від цього, можна було пояснити одразу,подивитись і переконатись, а за 30 хвилин впарювання додаткової гарантії ніхто цього не зробив. Кошти нам повернули готівкою. Але вдома вже була «вишня на торті» - повідомлення у Приват24,що знялись 160 грн в якості відсотків за зняття готівки з кредитки. Тобто консультант та дівчина-касир вирішили провести купівлю пакету і паралельно використати послугу зняття готівки (яка з‘явилась у багатьох магазинах під час війни) , не попередивши при цьому нас. Як на мене, то необхідно хоч якось проговорювати свої кроки ,а не мовчки робити подібні речі . Звісно, що це не така велика сума , але неприємний осад залишився.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353