Купили пакетик за 160 грн. - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 5 серпня, 2022 год 8 переглядів
Ніколи не писала відгуків,але ,можливо, комусь буде корисним.
Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так, то сума. Ми позначили, що 4000грн. Надалі була тривала нав‘язлива лекція про те, що нам просто необхідно придбати додаткову гарантію на телефон, адже його можуть вибити з рук , він може втопитися/впасти/розбитися, а дисплей дорогий і бла бла бла. І все це повторювалось неодноразово та вкрай наполегливо , а бажання купляти товар ставало все меншим. Після чергової відмови нас запросили до каси, продовжуючи нав‘язувати додаткову послугу. На касі необхідно було сплатити доставку новою поштою 99 грн та перший внесок 4000. Лише тут виявилось, що необхідна готівка,а не картка. Готівки з собою не було, на що консультант та дівчина на касі (після переговорів пошепки) пробили пакет і сказали загальну суму до оплати карткою (там було 4100 з копійками), ми оплатили кредиткою. Надалі був наступний платіж,який розбивався на частини. І тут виявляється,що дана послуга нам недоступна. Має бути достатнім не кредитний ліміт,а ліміт на оплату частинами. Нам,людям ,які далекі від цього, можна було пояснити одразу,подивитись і переконатись, а за 30 хвилин впарювання додаткової гарантії ніхто цього не зробив. Кошти нам повернули готівкою. Але вдома вже була «вишня на торті» - повідомлення у Приват24,що знялись 160 грн в якості відсотків за зняття готівки з кредитки. Тобто консультант та дівчина-касир вирішили провести купівлю пакету і паралельно використати послугу зняття готівки (яка з‘явилась у багатьох магазинах під час війни) , не попередивши при цьому нас. Як на мене, то необхідно хоч якось проговорювати свої кроки ,а не мовчки робити подібні речі . Звісно, що це не така велика сума , але неприємний осад залишився.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 6 серпня, 2022 год
Добрий день!



Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.

Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.



З повагою, Дмитро

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.4 5
5134 відгука / 874300 переглядів
Супермаркети електроніки
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7018 відгуків
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 відгуків
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
23 відгука
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити

Рейтинг: 2.9
20 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
131 відгук