Доброго дня, хочу написати відгук компаніі "Фокстрот" і ії послугу "Мастер сервіс Up" ії можно назвати збільшеною гарантією чи страховкою яку надає компанія Unipolis. 13.06.21 Я купив телефон XIAOMI Redmi Note 10, за 6999грн, продавець в магазині запропонував купити додаткову гарантію на телефон, за 1199 грн. Я планував що цей телефон в подальшому передам сину і розумів шо це може знадобитися. Прочитав 1 частину договору в якій вказано що сумма страхового платежу 100% на весь період дії договору 2 роки, і погодився та оплатив. Забігаючи наперед Є шахрайський пункт в цьому договорі в якому шаписано що він не є дійсний без другої частини договору який розміщений на сайті Unipolis.com.ua в розділі послуги.За вказаною адресою цей договір швидко не знайдешь, тільки якщо вбити Unipolis Фокстрот. А теперь до самої сиуаціі. Через тиждень після початку війни, дружина з дітьми втомилася бігати у сховища та спати в загальному коридорі вдома в Києві і поставила вимогу вивезти іх в безпечніше місце, коли грузив все необхідне до машини, мій телефон впав на асфальт і розбився так що більше не включався, для мене це був шок, то му що їхати не звісно куди ще й тільки з одним телефоном для звя'зку. Знайшовши безпечне місце і вирішивши всі питання з житлом та іншими дрібницями для життя сім'ї, десь через тиждень знайшовши магазин "Фокстрот" звернувся з цим полісом на що мені відповіли що сервіс не працював звоніть на Гарячу лінію, я подзвонив і там теж сказали що сервіс не працював, і коли запрацю не знають, мене це вже тоді обурило, тому що я все розумію який стан, але цей сервіс і комерційною страховою на цій чи інший стан. Відклав цей телефон знайшов підміну дзвонилку, і ходив з ним. На прикінцеві квітня повернувся до Києва, і вирішив закінчити з цим питанням. Подзвонив на гарячу лінію, сервіс вже запрацював, в мене прийняли скаргу і передали заявку в сервісний центр, через тиждень прийшло СМС з адресою і номером заявки, я відвіз телефон фахівець одразу сказав що 90% телефон не ремонтнопригодний і скоріше це буде відшкодування.Але потрібен висновок фахівця і акт, на це знадобитися 2 тижні.Так і трапилось як він сказав, через 10 днів прийшов акт що телефон не можливо відновити чекайте повідомлення від страхової, думаю добре сервіс працює, зараз прийде відшкодування піду і на тих же умовах куплю в "Фокстроті" новий. Але яким було моє здивування коли замість 7000грн, погодили сумму 2759. Коли почав розбиратися виявляеться в другій частині договору який вам не дають в магазині, і вказуючи тільки посилання на сайт де його теж важко знайти. В цьому договорі вказано що при настанні страхових випадків є амортизація 5,85% на місяць і вираховують до моменту настання випадку. Я повидомив в страхову, що це сталося раніше ніж вони прийняли його в роботу на що вони порадили звернутися до фокстроту і вказати номер з якого 1й раз було звернення. Я написав лист у Фокстрот з цими поясненями, на що вони відповіли що всі питання до страхової і вони нічого зробити не можуть Висновок 1.Компаня "Фокстрот" разом з страховою Unipolis шахраї, томущо навмисно ховають 2й лист договору що б клієнт не зміг до страхового випадку вичитати всі умови. 2. Послуга за цим договором регламентована на 2 роки, а якщо розрахувати навіть ці проценти то діє 17 місяців, навіть не 24 3.Трохи математики 2759-1199=1560 грн компенсаціі це без врахування особового часу та затрат на паливо щоб відвезти телефон,а три місяці вирішення питання і прив`язка що в тебе є телофон і може його відремонтують, навіщо покупати інший, чи купити коли компенсуть змусили написати цей відгук! Не рекомендую компанію Фокстрот, і всіх застерігаю що сервіс "Майстер сервіс UP" розводняк, був досвід з іншими компаніями так там на планеті за 2000 2 рази безкоштовно міняли екран без ніяких амортизацій і франшиз. P.S. хтось може вважати що ця скарга не доречна зараз і є більш важливі питання, але я вважаю що треба застерегти інших від розчарування. Та показати клієнторієнтовніст магазину " Фокстрот" я особисто буду його бойкотувати із-за відчуття обдуреності. Нікого не примумушую, тільки застерегаю.
"прошу пробачення за лонг рід, накипіло!!!"
Переваги:
Кваліфікований продавець
Недоліки:
Укриття справжніх умов договору
Не клієнтоорієнтовність кожного при наданні сервісу
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Шахрайствао з додаткового сервісу "Майстер сервіс UP" - Відгуки про Фокстрот
13.06.21 Я купив телефон XIAOMI Redmi Note 10, за 6999грн, продавець в магазині запропонував купити додаткову гарантію на телефон, за 1199 грн. Я планував що цей телефон в подальшому передам сину і розумів шо це може знадобитися. Прочитав 1 частину договору в якій вказано що сумма страхового платежу 100% на весь період дії договору 2 роки, і погодився та оплатив. Забігаючи наперед Є шахрайський пункт в цьому договорі в якому шаписано що він не є дійсний без другої частини договору який розміщений на сайті Unipolis.com.ua в розділі послуги.За вказаною адресою цей договір швидко не знайдешь, тільки якщо вбити Unipolis Фокстрот.
А теперь до самої сиуаціі. Через тиждень після початку війни, дружина з дітьми втомилася бігати у сховища та спати в загальному коридорі вдома в Києві і поставила вимогу вивезти іх в безпечніше місце, коли грузив все необхідне до машини, мій телефон впав на асфальт і розбився так що більше не включався, для мене це був шок, то му що їхати не звісно куди ще й тільки з одним телефоном для звя'зку. Знайшовши безпечне місце і вирішивши всі питання з житлом та іншими дрібницями для життя сім'ї, десь через тиждень знайшовши магазин "Фокстрот" звернувся з цим полісом на що мені відповіли що сервіс не працював звоніть на Гарячу лінію, я подзвонив і там теж сказали що сервіс не працював, і коли запрацю не знають, мене це вже тоді обурило, тому що я все розумію який стан, але цей сервіс і комерційною страховою на цій чи інший стан. Відклав цей телефон знайшов підміну дзвонилку, і ходив з ним. На прикінцеві квітня повернувся до Києва, і вирішив закінчити з цим питанням. Подзвонив на гарячу лінію, сервіс вже запрацював, в мене прийняли скаргу і передали заявку в сервісний центр, через тиждень прийшло СМС з адресою і номером заявки, я відвіз телефон фахівець одразу сказав що 90% телефон не ремонтнопригодний і скоріше це буде відшкодування.Але потрібен висновок фахівця і акт, на це знадобитися 2 тижні.Так і трапилось як він сказав, через 10 днів прийшов акт що телефон не можливо відновити чекайте повідомлення від страхової, думаю добре сервіс працює, зараз прийде відшкодування піду і на тих же умовах куплю в "Фокстроті" новий. Але яким було моє здивування коли замість 7000грн, погодили сумму 2759. Коли почав розбиратися виявляеться в другій частині договору який вам не дають в магазині, і вказуючи тільки посилання на сайт де його теж важко знайти. В цьому договорі вказано що при настанні страхових випадків є амортизація 5,85% на місяць і вираховують до моменту настання випадку. Я повидомив в страхову, що це сталося раніше ніж вони прийняли його в роботу на що вони порадили звернутися до фокстроту і вказати номер з якого 1й раз було звернення. Я написав лист у Фокстрот з цими поясненями, на що вони відповіли що всі питання до страхової і вони нічого зробити не можуть
Висновок
1.Компаня "Фокстрот" разом з страховою Unipolis шахраї, томущо навмисно ховають 2й лист договору що б клієнт не зміг до страхового випадку вичитати всі умови.
2. Послуга за цим договором регламентована на 2 роки, а якщо розрахувати навіть ці проценти то діє 17 місяців, навіть не 24
3.Трохи математики 2759-1199=1560 грн компенсаціі це без врахування особового часу та затрат на паливо щоб відвезти телефон,а три місяці вирішення питання і прив`язка що в тебе є телофон і може його відремонтують, навіщо покупати інший, чи купити коли компенсуть змусили написати цей відгук!
Не рекомендую компанію Фокстрот, і всіх застерігаю що сервіс "Майстер сервіс UP" розводняк, був досвід з іншими компаніями так там на планеті за 2000 2 рази безкоштовно міняли екран без ніяких амортизацій і франшиз.
P.S. хтось може вважати що ця скарга не доречна зараз і є більш важливі питання, але я вважаю що треба застерегти інших від розчарування. Та показати клієнторієнтовніст магазину " Фокстрот" я особисто буду його бойкотувати із-за відчуття обдуреності. Нікого не примумушую, тільки застерегаю.
"прошу пробачення за лонг рід, накипіло!!!"
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353