Залишилася без подарунка на день народження - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 13 травня, 2022 год 4 перегляда
Це мав бути подарунок мені на день народження. Спочатку я обрала одну бутербродницю, але після оплати виявилося, що даний товар відсутній в наявності... Тому була незручність, що довелося обирати знову. Замовлення зроблене було 22 лютого. Через воєнний стан я не змогла його отримати. Лише 15 квітня була змога прийти на пошту (в кабінеті була інформація, що замовлення очікує у відділенні) і дізналася, що посилка поїхала назад... На гарячій лінії сказали, що ніяк вже замовлення не отримати і коли воно повернеться, то кошти повернуться і мене про це повідомлять. Але мене так і не повідомили. Я неодноразово телефонувала на гарячу лінію - працівники не компетентні - нічого ні про кошти, ні про бонуси не могли повідомити. 200 бонусів, що мали стати подарунком на день народження, повторно використати не вдалося, бо я ніяк не могла дізнатися, що їх тимчасово нараховано повторно і в мене був якийсь обмежений час на їх використання (я досі не знаю точно який, бо на гарячій лінії один раз сказали, що на добу, потім ніби на 7 днів), тому я залишилася без подарунка. Зверталася і на електронну пошту в службу підтримки і отримала таку відповідь " На жаль, системою не передбачено сповіщення про повернення бонусів та іх терміни. Ви могли цю інформацію самостійно уточнити звернувшись в телефонному режимі. Бонуси були повернуті і вчасно не використані. Повторне повернення не можливе." А я телефонувала неодноразово і скористатися тими бонусами ніяк не могла, бо не знала, коли саме вони будуть нараховані і скільки діятимуть. Я щодня мала телефонувати? Не можу рекомендувати даний магазин, який в такий час дарує лише негативні емоціїї...
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. - багато витраченого часу і одні негативі емоції
  2. - обман з бонусами




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 14 травня, 2022 год
Вітаємо! Дуже прикро, що сталася така ситуація. Щиро просимо вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції від імені компанії. Бонуси були повернені 18.04.2022 р. та діяли до 25.04.2022 р.. та на жаль, через невчасне використання були анульовані. Також за Вашим зверненням 05.05.2022 р. було повторно зроблено запит на уточнення інформації та 10.05.2022 р. Вам надав зворотний зв'язок наш менеджер стосовно повернення коштів. Наразі Ваш відгук зафіксовано та передано до відповідного відділу, очікуйте, будь ласка, на дзвінок від відповідального фахівця.



З повагою, Алла

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873237 переглядів
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків