Відгук про Фокстрот за адресою Черкаси, пр. Победы, 30 У нас сьогодні зламалася пральна машина "Elektroluх" марки EW6T5061U, яка була придбавна 06.02.2021 р. у торговому центрі "Фокстрот" в м.Черкаси (в приміщенні "Епіцентр". За попереднім висновком міг зламатися підшипник, всього пробула у користуванні 4 календарні місяці. При цьому, гарантійний строк використання цієї правльної машини не закінчився, гарантійна пломба на місці, гарантійне свідоцтво на руках покупця, але робити безкоштовний ремонт в межах гарантійного терміну сервісні служби відмовляються. Також не приймаються телефонні дзвінки від споживача, які спрямовані на гарячу лінію дистриб'ютера "ЕЛЕКТРОЛЮКС" 0800508020, доведеться всі вихідні й святкові дні пробути без пральної машинки!
Недоліки:
Товар явно бракований, не прослужив і 4 місяці, як зламався підшипник, сервісна служба не намагається швидкоо усунути недоліки, а займається "відфутболюванням" споживача (покупця)
Вітаємо! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми змогли розібратися в даній ситуації, прохання відправити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
То хто ж відповість за продаж "Фокстрот" бракованої продукції (яка зламалася через 4 місяці) і чому сервісні служби не можуть усунути негайно недоліки, адже цей товар неналежної якості - пральна машинка, і сім'ї з маленькою дитинкою без неї складно справитися у повсякденному житті?!
Ми продаємо нову сертифіковану техніку, відповідальність за працездатність несе виробник, тому і надає гарантію на товар. Номер гарячої лінії Electrolux
То зателефонуйте самі на цей номер і спробуйте - замовте сервісне обслуговування та ремонт пральної машинки, без якої залишилася сім'я на всі вихідні (а можливо і більший термін)! Торгова мережа продала відверто бракований товар - адже підшипник у пральній машинці "Електролюкс" зламався через 4 місяці після початку її роботи, згідно чинного законодавства відповідальність виробника та продавця солідарні!
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач може вимагати або розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, або заміни товару на такий же товар або на аналогічний.
У Вас на руках есть акт производителя, что это истотный недолик? Почему производитель отказал в ремонте? Нарушены правила эксплуатации или какая причина?
А я можу до когось із виробника чи продавця наращі "достукатися" чи дотелефонуватися?!!- на всі, вказані у гарантійному листі та сервісній книжці телефони, неможливо дотелефонуватися другий день поспіль, так само практично не дало жодного результату спілкування із київським сервісним центром "Електролюкс", де відразу ж попрохали грошей за ремонт, черкаські сервісники сказали, що після вихідних можливо, якщо будуть запчастини, відремоонтують за декілька тижнів машинку! У цій ситуації довелося звернутися до місцевого спеціаліста по ремонту пральних машин, який після недовгого огляду та вивчення недоліків в роботі техніки, яка наразі взагалі відмовляється працювати, зробив невтішний висновок про поломку підшипника. За неповні чотири місяці експлуатації пральної машинки "Електролюкс" нею користувалися згідно інструкції (як зазвичай, для прання одягу і нічого більше!), попередня пральна машинка марки "Самсунг" у нашій сім'ї пропрацювала благополучно цілих 10 років і була передана в подальше користування родичам!!!
Допустивши дядька Івана з гаража до гарантійної техніки--ви автоматом лишилися ціеї гарантії. Про істотний недолік,яка саме поломка, брак та інше можуть дати заключення тільки спеціаласти виробника. Все кидати і бігти до вас ніхто не буде, ремонт два тижні і безкоштовний. Тепер вам тільки за свій кошт ремонтувати, самі винні коли кривими руками до гарантійної техніки полізли.
Ви такий же "Гость", шановний, як я іспанський льотчик, і криві не в мене руки, а "криві" ваші закиди в мою сторону, які не мають нічого спільного із реальним станом речей. Я знаю права споживача і як діяти в такій ситуації, і ніколи не допущу несанкціонованого втручання в механізм сторонньої особи))) Як ви виразилися, шановний, "дядько Іван з гаража" - це зареєстрований фоп, який займається платним ремонтом й діагностикою поломок у пральних машинах. Він нікуди не втручався і нічого не відкручував у машинці, її достатньо було увімкнути ще раз, щоб по характерному звуку (пищанню) та показниках на моніторі зрозуміти суть поломки. А ваші хвалені "фокстроти" лише вчора увечері о 20-й годині, після маси скарг і відгуків у меражі, нарешті спромоглися зателефонувати і так нічого путнього й не запропонували з приводу ремонту техніки. Сказали, що чекають відповіді із сервісного центру, до якого я не можу дотелефонуватися вже третій день поспіль! Далі нас, очевидно, чекає висновок експерта з приводу причин несправності пральної машини "Електролюкс", і буду змушений звертатися із претензією до виробника бракованої техніки, а також зі скаргою до Управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, потрібно буде - підемо і до суду, пломби всі на місці, гарантійний талон також в наявності...
Вы что-то недоговариваете. Гарантийная техника ремонтируется бесплатно производителем или авторизированным СЦ. Тяжёлую технику везти не надо. Вы сказали, вам отказал електролюкс в бесплатном ремонте. По каким причинам?
Ви якісь дивні чи не читаєте уважно всіх моїх коментарів - я з обіду п'ятниці не можу "достукатися" ні до кого із сервісних служб, які в Черкасах обслуговують побутову техніку марки "Електролюкс", там просто не приймають телефонних дзвінків і мені попросту нікуди везти поламану пральну машинку. Та ж сама ситуація із офіційним номером "гарячої лініїї" виробника, яка вказана в гарантійному талоні - там теж не беруть слухавку третій день поспіль (напевно у них "новорічний настрій"! На столичному сайті "Електролюкс" знайшов телефон - там відповіли, що роблять лише платні ремонти і крапка. Довелося добиватися уваги через торгову мережу "Фокстрот", яка реалізувала машинку, та сайти відгуків, отже, вчора мені "фокстроти" пообіцяли з вівторка зайнятися вирішенням даної проблеми, але ремонт техніки точно не буде швидким і мені доведеться самому возитися із пральною машинкою по сервісним службам (отже, доведеться тижнями сидіти без прання та витрачати свій час на ремонтні питання)!!!
І скільки чекати Вашої відповіді, це мінімум ще три вихідні дні, чи як обійтися молодій сім'ї з дитиною без пральної машини - скільки її будуть ремонтувати та чи безкоштовно?!!
Пральна машинка "Електролюкс" із заводським браком! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
0 800 50 80 20 дійсний.
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач може вимагати або розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, або заміни товару на такий же товар або на аналогічний.