Андрей Відгук додано 18 листопада, 2021 год8 переглядів
Відгук про Фокстрот за адресою Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 07.11.2021 у магазині Фокстрот, який знаходиться за адресою м. Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 був придбаний телефон Samsung SM-M22F Galaxy M22 вартістю 5999 грн. а також аксесуари до нього на загальну суму 6443 грн.
13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей).
При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено і рекомендовано звернутися в сервісний центр для діагностики. Ніколи не робіть цього, оскільки під видом діагностики вони хочуть , щоб ви ремонтували телефон в СЦ ! Керуючий просив скласти акт про ремонтонепридатність виробу. Вимагайте відразу повернення коштів!
15.11.2021 було зроблено діагностику в авторизованому СЦ Samsung. Згідно довідки про технічний стан телефону СЦ встановлено: - не працює дисплейний модуль; - апарат в гарантійному стані; - слідів стороннього втручання, потрапляння вологи чи механічного пошкодження не виявленно.
Того ж дня, 15.11.2021 було написано Заяву про повернення коштів за товар неналежної якості і відшкодування завданих збитків на імя керуючого магазину
17.11.2021 ми отримали листа-відповідь, в якій нам відмовлено в поверненні коштів і завданих збитків, а запропоновано зробити гарантійний ремонт і користуватися в подальшому відремонтованим телефоном сумнівної якості і походження .
З того , що Фокстротом нам було продано товар неналежної якості, ми робимо висновок, що у Фокстроті товар " базарної" якості.
Але є трохи відмінність: коли купуєш товар на ринку, то продавці принаймі не посилають покупця відвідати сервісний центр, як було у нашому випадку. А беруть на себе зобовязання і самостійно встановлюють причину.
Ось наш випадок описаний іншими покупцями 6 років тому назад. Схоже, що Фокстрот як працював за тією ж схемою 6 років назад, так і далі продовжує це робити:
Ми наполягаємо, що хочемо повернення коштів за телефон і аксесуари, а також компенсації за діагностику.
Підстава: нам продано телефон неналежної якості, і ми хочемо його повернути в термін до 14 днів з моменту покупки згідно ЗУ " Про захист прав споживачів"
Згідно ч. 1. ст. 8 ЗУ " Про захист прав споживачів "
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Вітаємо! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції від ситуації, що склалася. Для того, щоб ми мали змогу розібратися та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Впарили товар базарної якості - Відгуки про Фокстрот
13.11.2021 нами було виявлено, що телефон неналежної якості ( перестав працювати дисплей).
При зверненні в магазин з вимогою повернути гроші в 14-денний термін нам було відмовлено і рекомендовано звернутися в сервісний центр для діагностики. Ніколи не робіть цього, оскільки під видом діагностики вони хочуть , щоб ви ремонтували телефон в СЦ ! Керуючий просив скласти акт про ремонтонепридатність виробу. Вимагайте відразу повернення коштів!
15.11.2021 було зроблено діагностику в авторизованому СЦ Samsung. Згідно довідки про технічний стан телефону
СЦ встановлено:
- не працює дисплейний модуль;
- апарат в гарантійному стані;
- слідів стороннього втручання, потрапляння вологи чи механічного пошкодження не виявленно.
Того ж дня, 15.11.2021 було написано Заяву про повернення коштів за товар неналежної якості і відшкодування завданих збитків на імя керуючого магазину
17.11.2021 ми отримали листа-відповідь, в якій нам відмовлено в поверненні коштів і завданих збитків, а запропоновано зробити гарантійний ремонт і користуватися в подальшому відремонтованим телефоном сумнівної якості і походження .
З того , що Фокстротом нам було продано товар неналежної якості, ми робимо висновок, що у Фокстроті товар " базарної" якості.
Але є трохи відмінність: коли купуєш товар на ринку, то продавці принаймі не посилають покупця відвідати сервісний центр, як було у нашому випадку. А беруть на себе зобовязання і самостійно встановлюють причину.
Ось наш випадок описаний іншими покупцями 6 років тому назад. Схоже, що Фокстрот як працював за тією ж схемою 6 років назад, так і далі продовжує це робити:
https://www.otzyvua.net/fokstrot/review-327971
Отож наші вимоги незмінні:
Ми наполягаємо, що хочемо повернення коштів за телефон і аксесуари, а також компенсації за діагностику.
Підстава: нам продано телефон неналежної якості, і ми хочемо його повернути в термін до 14 днів з моменту покупки згідно ЗУ " Про захист прав споживачів"
відгук
Коментарі до відгуку
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353