Повний обман з послуги Екстра сервіс - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 9 вересня, 2021 год 14 переглядів
Купивши телефон дитині в магазині Фокстрот продавці-консцльтанти порадили купити страховку (страхова компанія Мегаполіс),яка ніби-то повнісю поверне кошти у разі пошкодження,побиття тощо телефону.Так і сталось-екран розбився(пройшло всього 6 місяців) і звернулись у Фокстрот,звідти направили у сервіс ремонт(причому бігаєш скрізь сам і пояснити,які саме документи куди потрібно між собою у магазину і сервісу немає.Тому прийшлося кілька раз повертатися з магазину в сервіс і назад).Сервіс в ремонті відмовив і виставив суму 145 грн.за послуги огляду і складення акту для страхової(цю суму страхова мала відрахувати від виплати).Далі,повернувшись в магазин(бо страхова не відповідала по вказаним телефонам) і запитавши,що робити далі в магазині ніхто не знав,але порадили приїхати на наступний день зранку,бо буде суперменеджер,який все знає.Прийшлося ще раз їхати,але менеджер сказала,що я сама маю зв'язуватися зі страховою.Коли я наполягла,що немає як зв'язуватися,бо вказані телефони і адреса не вірні,уже через інтерне разом ми віднайшли телефон і зв'язались зі страховою(виявилось вони переїхали в інше місце).Пересилка документів відбулася по вайберу,а телефона Новою поштою 10.08.21 Наразі 09.09.21,а документи ще на розгляді,хоча в договорі вказано термін 15 робочих днів...І сума повернення буде зменшено на 8.5% за кожен місяць користування і за мінусом 145 грн. на огляд.Затрачено набагато більше і коштів,і нервів,і часу.Воно того не варто зовсім.І чи ще щось повернуть.Тому не ведіться на гарні вмовляння і обіцяння консультантів.Все це повний обман.
Переваги:
  1. Не знайшла
Недоліки:
  1. Повний обман.Залишаєшся сам на сам з пооблемою.Потрібно уважно договір і не вестися на красиві вмовляння.В результаті воно не варто вкладених додатково коштів




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 9 вересня, 2021 год
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за отримані незручності та неприємні емоції під час відвідування магазину. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення всіх деталей та надання зворотного зв'язку.



З повагою, Аліна

Фахівець по роботі з відгуків клієнтів

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353
Відповідь представника Фокстрот 9 вересня, 2021 год
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за отримані незручності та неприємні емоції під час відвідування магазину. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення всіх деталей та надання зворотного зв'язку.



З повагою, Аліна

Фахівець по роботі з відгуків клієнтів

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353
Гость 9 вересня, 2021 год
Любые доп услуги--банальное выманивание денег.


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873228 переглядів
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків