Моя сім'я і друзі купують техніку в Фокстрот давно, бо багато магазинів і нараховується кешбек за покупки і кешбек до дня народження. Ніколи не виникало ніяких проблем. От вирішив собі на день народження купити телевізор дорогий з надією на кешбек 15 відсотків до дня народження. Думав, що зроблю собі подарунок і фокстрот теж. Почекав 2 тижні - кешбеку немає. Написав в службу підтримки. Виявляється треба було вказувати при оформленні замовлення, що потрібно застосувати цю акцію. Оскільки я вказав, що не телефонувати мені, то і не телефонували і не повідомили про це. Типу сам винен. Для чого тоді вказувати про цю акцію взагалі?
Переваги:
багато магазинів
Недоліки:
Декларовані акції не відповідають дійсності. Створюються штучні перепони.
Доброго ранку! Приносимо щирі вибачення за складені незручності! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш номер телефону на який було зроблено замовлення для зворотного зв'язку.
Для чого писати неінформативні відповіді на відгук на відчепись. Ви знаєте мій номер телефону, знаєте номер замовлення, оскільки в мене є особистий кабінет.
Доброго ранку! Приносимо щирі вибачення за складені незручності! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш номер телефону на який було зроблено замовлення для зворотного зв'язку.
Кешбек до дня народження. - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353