Купила я у фокстроті безпровідні навушники вони не дешеві.Сказали є рік гарантії в ітозі вони через місяць перестали працювати.Я прийшла щоб мені їх по гарантії обміняли на нормальні не браковані.їх в мене забрали сказали що перезвонять протягом 5 днів.ніхто не перезвонив.поки я сама не прийшла через 1.5 тижні.сказали я їх не побачу місяць бо відправили на ремонт.а гарантія була на обмін.Тому люди не ходіть у фокстрот будете обмануті также.
Ганьба такому сервісу - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Єлизавета
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353