Людмила Відгук додано 29 грудня, 2024 год24 перегляда
Мама придбала у перевізника квиток до Німеччини з пересадкою в Чехії, але в результаті того, що довго простояли на кордоні в Польщі, звісно ж що на другий автобус вона не встигла. Компанія спочатку відмовилась від заміни, аргументуючи це тим, що інших автобусів нема, але потім інший автобус раптом знайшовся. Але і на нього вони запізнились на 15 хвилин і другий автобус чекати не став. А водій першого автобуса або менеджери фірми навіть не спробували попросити його почекати. Як результат - мама сама у чужій країні о 12 ночі шукає де банально поїсти і заночувати після 1,5 добової дороги. А все, що їй кажуть у фірмі, щоб вона шукала собі житло і вони можливо відшкодують його у рамках 80$ (у місті, де мінімальна вартість кімнати в готелі - 100$)
Нажаль, ми з родиною їхали тим рейсом і Ваша мама була нашою сусідкою. Вона переживала, що не встигне на пересадку, але інтелігентно просила порадити водія як їй бути в такій ситуації. У відповідь «Мені все одно, шо хочте те й робіть». Дуже шкода, що її так і лишили у Празі. Ми приїхали до Праги близько першої години ночі і автовокзал не працював.
Хотіла додати, що водій абсолютний неадекватний хам. На звернення чи питання пасажирів він визвірявся так, що мову віднімало. Я була свідком як він істерично орав на дівчину у відповідь на банальне питання. Зі своїм напарником гнули матюччя півдороги, поки їх не змінили інші водії, не дивлячись на жінок і дітей серед пасажирів.
Ми звернули увагу як він акцентував свому напарнику на тому, що не треба нікого чекати та перевіряти чи всі на місці. На зупинці у Польщі пасажири кричали, що хлопець не встиг, просили почекати, але водія це потішило і він ще швидше почав їхати…
Напарнику від гучно повідомив як його вже всі дістали (але більш козлячою мовою) і що йому все одно на пасажирів, бо він найнятий водій. На прохання допомогти з туалетом на кордоні (ми стояли близько 14 годин), він сказав, що туалет «скінчився, потрібно було розраховувати».
Всю дорогу водій курив у відкрите вікно, у нас є фото.
Якщо цей відзив читають представники Flixbus, просимо прийняти міри щодо таких водіїв, яких не тільки на рейси допускати не можна, але й в соціум вцілому.
Ми в шоці, що такі люди працюють у сфері обслуговування…
P.s.: рейс 3209 28 грудня 2024 року, водій працював на рейсі з Києва
Абсолютна відсутність клієнтоорієнтовності - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку
Хотіла додати, що водій абсолютний неадекватний хам. На звернення чи питання пасажирів він визвірявся так, що мову віднімало. Я була свідком як він істерично орав на дівчину у відповідь на банальне питання. Зі своїм напарником гнули матюччя півдороги, поки їх не змінили інші водії, не дивлячись на жінок і дітей серед пасажирів.
Ми звернули увагу як він акцентував свому напарнику на тому, що не треба нікого чекати та перевіряти чи всі на місці. На зупинці у Польщі пасажири кричали, що хлопець не встиг, просили почекати, але водія це потішило і він ще швидше почав їхати…
Напарнику від гучно повідомив як його вже всі дістали (але більш козлячою мовою) і що йому все одно на пасажирів, бо він найнятий водій. На прохання допомогти з туалетом на кордоні (ми стояли близько 14 годин), він сказав, що туалет «скінчився, потрібно було розраховувати».
Всю дорогу водій курив у відкрите вікно, у нас є фото.
Якщо цей відзив читають представники Flixbus, просимо прийняти міри щодо таких водіїв, яких не тільки на рейси допускати не можна, але й в соціум вцілому.
Ми в шоці, що такі люди працюють у сфері обслуговування…
P.s.: рейс 3209 28 грудня 2024 року, водій працював на рейсі з Києва