Нещодавно мав(ла) сумний досвід поїздки з Flixbus маршрутом N3271A з Києва до Кракова (24.10.2024). На жаль, обслуговування залишило неприємне враження. Водії вели себе з пасажирами з відвертою неповагою: відповідали на запитання неохоче, з насмішками і постійними докорами, що справді робило нас “нелюдьми” в їхніх очах. З такими людьми просто неможливо подорожувати комфортно.
Під час затримки на кордоні, яка тривала понад 6 годин, пасажирам навіть не запропонували воду чи чай. Правила забороняють пити гарячі напої в салоні, тому навіть в холодний час доводиться чекати зупинок, щоб вийти на вулицю. Водії ж собі можуть дозволити пити чай у салоні без обмежень. При зверненні з питанням чи проханням ми отримували холодні та саркастичні відповіді, що лише додавало стресу.
Загалом, від поїздки з Flixbus залишилось враження байдужості та зневаги до пасажирів. З таким ставленням працювати у сфері пасажирських перевезень, де спілкування і підтримка клієнтів — основа сервісу, неприпустимо. Дуже хотілося б побажати, аби компанія звернула увагу на рівень обслуговування своїх співробітників і переглянула стандарти роботи з клієнтами. 3 згодні
Неповага до пасажирів та низький рівень обслуговування на маршруті Fli - Відгуки про Flixbus
Під час затримки на кордоні, яка тривала понад 6 годин, пасажирам навіть не запропонували воду чи чай. Правила забороняють пити гарячі напої в салоні, тому навіть в холодний час доводиться чекати зупинок, щоб вийти на вулицю. Водії ж собі можуть дозволити пити чай у салоні без обмежень. При зверненні з питанням чи проханням ми отримували холодні та саркастичні відповіді, що лише додавало стресу.
Загалом, від поїздки з Flixbus залишилось враження байдужості та зневаги до пасажирів. З таким ставленням працювати у сфері пасажирських перевезень, де спілкування і підтримка клієнтів — основа сервісу, неприпустимо. Дуже хотілося б побажати, аби компанія звернула увагу на рівень обслуговування своїх співробітників і переглянула стандарти роботи з клієнтами.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку