замовляла поїздку амстердам-базель, відмінила бронювання квитка більш ніж за добу до відпрвлення, мені повернули кошти(меншу суму) в розмірі ваучера, коли залишала лист щоб зі мною звʼязались через почту ніхто відповіді ніякої не дав, дозвонитись на гарячу лінію я не змогла, не брали трубку, або просто скидували дзвінок, на сайті пише шо ваучер можна перевести в гроші з комісією 200 грн, в підтримці сказали звернутись в кол центр і це зроблять безкоштовно, коли нарешті я дозвонилась до них, зі мною розмовляла дівчина ТРЬОМА мовами, спочатку російською потім українською потім польською, в кінці розмови почала просто по одному слову говорити різними мовами та сказала що ваучер в гроші вона перевезти не може(хоча на сайті вказано що можна це зробити) в результаті, зробили так як я прошу, але служба в телеграм з комісією в 200 грн. за білет я заплатила 8229, повернули 7558, 671 гривень пішло просто в нікуди. жахливий сервіс, жахливе обслуговування
повернення коштів - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку