Відгук про EVA магазин за адресою Київ, Оболонська площа, 4 Покупал в интернет-магазине Eva с доставкой в Киев. Прислали дезодаранты Garnier простроченные с заклееным сроком годности. Средство от защиты от солнца. В описании на украинском, вообще написана ерунда. Где набрали деб.... таких переводчиков
Доброго дня! Для перевірки інформації, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте номер замовлення і фото товару та термінів придатності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Відгук про EVA магазин за адресою Київ, Оболонська площа, 4 Я замовила в магазині крем для обличчя. При замовленні я вказала оплату карткою при отриманні, самовивіз з точки видачи, з метою перевірки термінів придатності. Товар на точці був вчастно, але на товарі не було вказано термінів придатності. Я зателефонувала на гарячу лінію, мені відмовили що для з'ясування термінів придатності їм потрібно 6 робочих днів. Я витратила півгодини на цей процес.... Читати відгук Я замовила в магазині крем для обличчя. При замовленні я вказала оплату карткою при отриманні, самовивіз з точки видачи, з метою перевірки термінів придатності. Товар на точці був вчастно, але на товарі не було вказано термінів придатності. Я зателефонувала на гарячу лінію, мені відмовили що для з'ясування термінів придатності їм потрібно 6 робочих днів. Я витратила півгодини на цей процес. Далі за 6 днів мені перетелефонували і проінформувати що термін придатності товару ще півроку. Я поїхала в точку видачи з метою придбання товару. В магазині в момент забору товару мене здивували тим, що я маю оплатити виключно готівкою, а сума 2300, тобто досить велика. Звичайно, у мене не було такої великої суми готівкою, і продавець запропонувала мені піти і пошукати де зняти кошти!!! У мене навіть картки для банкомату з собою не було. Потім мені запропонували щось придбати щоб зняти кошти безпосередньо в магазині, але з'ясувалось що в касі немає потрібної суми! Мені було запропоновано пійти погуляти а потім ще раз прийти!!! На всю цю процедуру я витратила ще півгодини, але товар так і не придбала. Потім я зателефонувала на гарячу лінію, і оператор повідомила мене що по перше мене попередили про необхідність сплати готівкою по вайберу і я отримала повідомлення, що мене здивувало, тому що у мене немає вайберу!!! Також з'ясувалося що при замовленні онлайн неможливо оплатити карткою в магазині, про що ева не повідомляє покупців, обманює покупців, не надає вірну інформацію про способи оплати. Я витратила півтори години свого часу, два дні, де кілька безплідних дзвінков оператору, зіпсований час, настрій і нова схема обману від еви.
Недоліки:
Обман покупців при оформленні замовлення, некомпетентність операторів гарячої лінії
Доброго дня! Нам дуже шкода, що ви отримали неприємні емоції та ми щиро перепрошуємо за це. Наразі, через доопрацювання програмного забезпечення, можуть виникати складнощі при оплаті карткою. Ми вдосконалюємо наші процеси, щоб забезпечити високу якість обслуговування у майбутньому. Також впроваджено додаткове смс інформування про оплату готівкою. Вам було відправлено повідомлення у viber. Перепрошуємо за тимчасові незручності та маємо надію, що наша подальша співпраця буде виключно позитивною.
Відгук про EVA магазин за адресою Київ, Оболонська площа, 4 Ситуація смішна та абсурдна вцілому! 17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував... Читати відгук Ситуація смішна та абсурдна вцілому! 17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував за пропозицію і пішов шукати потрібний мені товар!Знайшовши товар я прийшов до каси і там почалося усе саме цікаве!«Продавець» в першу чергу порекомендувала мені одягти маску,я відповів,що немаю і що вона може мені запропонувати маску.8 грн сказала вона,я відповів що не хочу купляти маску,бо вона мені не потрібна,я прийшов за іншим товаром,а якщо у їхньому магазині такі правила,то вина повинна мені безкоштовно надати захисний засіб так само як перчатки і антисептик!Вона сказала що у їхньому магазині немає таких правил!На що я подякував за «обслуговування» і сказав що в такому випадку мені не потрібен цей товар з захисною маскою внагрузку!Пішов в інший магазин і без маски купив потрібний мені товар на 1,5 грн дорожче,а не з маскою за 8 грн! Продавця і персонал винити в цій ситуації мабуть не варто вони жертви ситуації,а от менеджерам по управлінню персоналом потрібно роз‘яснити,що по закону не продати товар який покупцю потрібен це порушення прав покупця.Нав‘язувати купити товар покупцю який йому не потрібен це порушення закону і прав покупця і за це на магазин можуть накласти немалий штраф!А за не одягнену маску з урахуванням усих вище перечислених обставин якщо навіть справа дійде до суду,то її ніхто не буде розглядати! Якщо ви придумали такі правила,то придумайте можливість їх обійти,наприклад поставте касу самообслуговування як це роблять в інших магазинах!Якщо це дорого,то давайте маски безкоштовно,якщо це у вас не основний засіб для заробітку звичайно! P.S. Якщо продавцяма зараз платять гроші за те що вони не продають,то з чого вони будуть зарплату получати!Ви не монополісти і будь-який товар можна купити в іншому місці!
Доброго ранку! Будь ласка, зверніться до нас на Гарячу лінію 0800 303 700 та вкажіть місто та точну адресу магазину. Ми одразу направимо запит на перевірку та вживемо всіх належних заходів. Очікуємо на дзвінок від вас! Показати 1 відповідь
EVA магазин
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари. Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше
Это просто ужас
Чекаємо на повідомлення!
Замовлення №031512711 від 17.05.24 09:28
Наразі, через доопрацювання програмного забезпечення, можуть виникати складнощі при оплаті карткою. Ми вдосконалюємо наші процеси, щоб забезпечити високу якість обслуговування у майбутньому. Також впроваджено додаткове смс інформування про оплату готівкою. Вам було відправлено повідомлення у viber.
Перепрошуємо за тимчасові незручності та маємо надію, що наша подальша співпраця буде виключно позитивною.
Пряме порушення прав покупця
17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував... Читати відгук Ситуація смішна та абсурдна вцілому!
17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував за пропозицію і пішов шукати потрібний мені товар!Знайшовши товар я прийшов до каси і там почалося усе саме цікаве!«Продавець» в першу чергу порекомендувала мені одягти маску,я відповів,що немаю і що вона може мені запропонувати маску.8 грн сказала вона,я відповів що не хочу купляти маску,бо вона мені не потрібна,я прийшов за іншим товаром,а якщо у їхньому магазині такі правила,то вина повинна мені безкоштовно надати захисний засіб так само як перчатки і антисептик!Вона сказала що у їхньому магазині немає таких правил!На що я подякував за «обслуговування» і сказав що в такому випадку мені не потрібен цей товар з захисною маскою внагрузку!Пішов в інший магазин і без маски купив потрібний мені товар на 1,5 грн дорожче,а не з маскою за 8 грн!
Продавця і персонал винити в цій ситуації мабуть не варто вони жертви ситуації,а от менеджерам по управлінню персоналом потрібно роз‘яснити,що по закону не продати товар який покупцю потрібен це порушення прав покупця.Нав‘язувати купити товар покупцю який йому не потрібен це порушення закону і прав покупця і за це на магазин можуть накласти немалий штраф!А за не одягнену маску з урахуванням усих вище перечислених обставин якщо навіть справа дійде до суду,то її ніхто не буде розглядати! Якщо ви придумали такі правила,то придумайте можливість їх обійти,наприклад поставте касу самообслуговування як це роблять в інших магазинах!Якщо це дорого,то давайте маски безкоштовно,якщо це у вас не основний засіб для заробітку звичайно!
P.S. Якщо продавцяма зараз платять гроші за те що вони не продають,то з чого вони будуть зарплату получати!Ви не монополісти і будь-який товар можна купити в іншому місці!
Будь ласка, зверніться до нас на Гарячу лінію 0800 303 700 та вкажіть місто та точну адресу магазину. Ми одразу направимо запит на перевірку та вживемо всіх належних заходів. Очікуємо на дзвінок від вас! Показати 1 відповідь