Пряме порушення прав покупця - Відгуки про EVA магазин

EVA магазин
Відгук додано 17 лютого, 2022 год 68 переглядів
 Відгук про EVA магазин за адресою Київ, Оболонська площа, 4 Ситуація смішна та абсурдна вцілому!
17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував за пропозицію і пішов шукати потрібний мені товар!Знайшовши товар я прийшов до каси і там почалося усе саме цікаве!«Продавець» в першу чергу порекомендувала мені одягти маску,я відповів,що немаю і що вона може мені запропонувати маску.8 грн сказала вона,я відповів що не хочу купляти маску,бо вона мені не потрібна,я прийшов за іншим товаром,а якщо у їхньому магазині такі правила,то вина повинна мені безкоштовно надати захисний засіб так само як перчатки і антисептик!Вона сказала що у їхньому магазині немає таких правил!На що я подякував за «обслуговування» і сказав що в такому випадку мені не потрібен цей товар з захисною маскою внагрузку!Пішов в інший магазин і без маски купив потрібний мені товар на 1,5 грн дорожче,а не з маскою за 8 грн!
Продавця і персонал винити в цій ситуації мабуть не варто вони жертви ситуації,а от менеджерам по управлінню персоналом потрібно роз‘яснити,що по закону не продати товар який покупцю потрібен це порушення прав покупця.Нав‘язувати купити товар покупцю який йому не потрібен це порушення закону і прав покупця і за це на магазин можуть накласти немалий штраф!А за не одягнену маску з урахуванням усих вище перечислених обставин якщо навіть справа дійде до суду,то її ніхто не буде розглядати! Якщо ви придумали такі правила,то придумайте можливість їх обійти,наприклад поставте касу самообслуговування як це роблять в інших магазинах!Якщо це дорого,то давайте маски безкоштовно,якщо це у вас не основний засіб для заробітку звичайно!
P.S. Якщо продавцяма зараз платять гроші за те що вони не продають,то з чого вони будуть зарплату получати!Ви не монополісти і будь-який товар можна купити в іншому місці!

Недоліки:
  1. Магазин який не продає товар
3 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника EVA магазин 18 лютого, 2022 год
Доброго ранку!

Будь ласка, зверніться до нас на Гарячу лінію 0800 303 700 та вкажіть місто та точну адресу магазину. Ми одразу направимо запит на перевірку та вживемо всіх належних заходів. Очікуємо на дзвінок від вас!
Володимир 18 лютого, 2022 год
Зателефонував і дізнався що персонал усе зробив правильно згідно регламенту магазину і що рішення кабінету міністрів важливіше за Конституцію України навіть при не введенні надзвичайного стану в країніeek!

Маски собівартість яких 50 коп так і залишаться по 8 грн і будуть втюхуватися для всих хто забув маску!

Але обнадіїли,що самокаси зараз тестуються і можливо скоро можливо буде нормально купувати товари без переплат і дискримінації!
Андрей 19 лютого, 2022 год
Ваш пост больше касается отзывов о работе Кабинета Министров и Минздрава. Именно они создали Вам «неудобства». А в магазине Вам правильно сделали замечание. Закон для всех один. Были бы Вы в маске, проблем бы не возникло. Персонал выполнял требования и не больше. Так что жалоба вообще не уместна. Как будто Вы хотели половину магазина выкупить, а отсутствие маски в этом помешало. Бред.
Володимир 19 лютого, 2022 год
Кожен чує те,що хоче чути!Я спеціально розписав ситуацію докладно щоб було зрозуміло,що я не жаліюся,бо я спокійно купив в іншому місці потрібний мені товар!І це,що я не купив у Єві потрібний мені товар-це не моя проблема,а проблема магазину,тому що такі випадки непоодинокі,а відгук не кожен напише,а просто наступного разу навіть не буде розглядати магазин Єва як місце для покупки,а відразу піде до іншого магазину!По суті я своїм відгуком роблю велику послугу для магазину,вказуючи на їхні недоліки в роботі!Магазин Єва втрачає покупців,а значить гроші,якщо вони будуть вважати що я не правильно себе повів,добре,хай буде так!Нехай далі втюхують маски людям по космічним цінам для того щоб у них щось купити,і вказують людям на те що вони собаки і повинні носити намордники!А на рахунок притензій до Кабміну,то я не в Кабмін зайшов купити товар,а до магазину,і Кабмін не пише закони,а видає постанови які несуть рекомендаційний характер,тому що Конституцію ще ніхто не відміняв!Ми можемо дружно подякувати тимчасовому Кабміну за те що вони дуже за нас переживають,але жити хочемо по Конституції України там де кожна людина має право на вибір,думку,та вільне пересування!
Андрей 19 лютого, 2022 год
Да им по фиг, собственно, что они теряют аудиторию покупателей. Я далеко не фанат этого магазина, и ранее уже писал об их постоянных косяках. Просто Вы написали отзыв, который мало касался непосредственно товара, или обслуживания. Больше о масках и об их стоимости. Я объективно оцениваю ситуацию, и если действительно имеет место косяк со стороны магазина, то я всегда на стороне покупателя. Но маску нужно носить)
Володимир 19 лютого, 2022 год
І смазку тоже провсяк випадок)))
Я 17 лютого, 2022 год
Чимала надлишковість другорядних деталей та неістотних подробиць у тексті, нівелює сутність питання. Якщо стисліше наголосити на ключових тезах, то питання щодо масок, та їх обов'язкового використання всередині приміщень, визначені нормами ЗУ.

Йдеться про ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», де передбачено застосування санкцій до організацій, які здійснюють обслуговування населення під час дії карантину. Виконуючи норми ЗУ, підприємства мають право припинити обслуговування покупців, які ухиляються одягати захисні маски, що закривають ніс та рот, або вжити інших заходів. Якщо підприємства (магазини) ніяк не реагують на клієнтів без масок, то вони порушують законодавство, а не права споживачів.

Навіть, з точки зору людської свідомості, щоб не порушувати права інших громадян, тобто, заради безпеки всіх відвідувачів, носіння масок є обов’язковим і запобігає можливому інфікуванню оточуючих в місцях масового скупчення.
Андрей 18 лютого, 2022 год
Уважаемое сообщество сайта! Под ником Я в этой рубрике действует провокатор. Его цель: комментировать отрицательные отзывы и обвинять их авторов во лжи, фейках, клевете, дискредитации компаний итп. Любимый приём провокатора - это надавать ссылок на чужие отзывы и бездоказательно заявить, что автор уже ранее писал здесь ложь под другими именами. Провокатор действует на этом сайте уже более года. У него здесь четыре аккаунта:



RіtaRose: https://www.otzyvua.net/user/168945 (на сайте с 20.11.2021, отзывов 0, комментариев более 300)



Anna: https://www.otzyvua.net/user/155423 (на сайте с 27.06.2021, отзывов 0, комментариев более 300)



Я: https://www.otzyvua.net/user/148752 (на сайте с 02.04.2021,отзывов 0, комментариев более 800)



Макс: https://www.otzyvua.net/user/143626 (на сайте с 28.01.2021, отзывов 0, комментариев более 500)



Провокатор с этих аккаунтов действует и в других рубриках:

https://www.otzyvua.net/internet-magazin-makeupcomua.html

https://www.otzyvua.net/atb.html

https://www.otzyvua.net/privat-bank.html

https://www.otzyvua.net/ukrposhta-ukrpochta.html



Не ведитесь на жалкие провокации этого существа RіtaRose/Anna/Я/Макс. Не кормите этого тролля!
Anna 18 лютого, 2022 год
Ты зачем людей оговариваешь, пишешь клевету? Чтобы все понимали, кто и зачем устраивает эти провокации, объясняю. У бота, под никами

Андрей: https://www.otzyvua.net/user/181950

он же: Геннадий: https://www.otzyvua.net/user/151621

Покупатель: https://www.otzyvua.net/user/166776 и мн. др., происходит неадекватный всплеск эмоций на почве ненависти к обществу. Он в рубриках давно занимается обманом пользователей, дискредитацией и шантажом компаний. Все его посты носят оскорбительный и лживый характер, потому так боится замечаний и не приемлет критики.

Также, данная особь создает интриги, ввиду того, что не может смириться с замечаниями пользователей и обоснованными комментариями на его огульную клевету в отношении честных людей, работников компаний и учреждений - т.е., ни в чем не повинных граждан.
Володимир 17 лютого, 2022 год
Гуляй полем бот,мене цікавить тільки відповідь офіційного представника,а ти свою думку тримай при собі!

І да,на це повідомлення можеш не відписувати-не цікаво!bad
Я 17 лютого, 2022 год
Не дури людей, я надав обгрунтовані посилання на закони, щоб ти користувачів не обдурював. А якщо ти бажаєш отримати відповідь від представника, звертайся у особисті повідомлення. А тут публічна площадка для обговорення.
Геннадий 18 лютого, 2022 год
Не дури людей, РітоМаксе. На цьому сайті неможливо звернутись в "особисті повідомлення" ні до офіційного представника, ні до кого. От я, наприклад, дуже хотів би звернутись до тебе в особисті повідомлення - але ніяк! Так що, хоча б в цьому, не обманюй!
Я 19 лютого, 2022 год
Звісно, бо ти до ЕВА стосунку не маєш, боте Генадій, і не можеш знати, що є сторінка для особистих повідомлень у Фейсбук: https://www.facebook.com/EVA.dp.ua/
Володимир 18 лютого, 2022 год
Бот,тому і бот,бо він не може відрізнити де сайт для відгуків,а де форум для обговорення!

На сайті відгуків люди пишуть про своє відношення до продавця та його послуг і цим самим мотивують його вдосконалюватися,виправляти недоліки в роботі,ставати кращим,більше продавати,більше заробляти,…!Якщо все залишиться у статусі КВО,то люди шукають інші кращі варіанти та пропозиції-це ринок,це нормально!

А на форумі люди дискутують,запитують думку інших людей та доказують що у них рубашка довга,а не…!

Завдання бота на цьому сайті загадити усе негативне що пишути про його роботодавців і перевести тему в балаган,тим самим відвести увагу від фундаментального значення відгуку!

Якось так)))
Я 19 лютого, 2022 год
Багато твого словоблуддя не по темі- це ознака ботівських витівок, андрей-володимир.
Я 18 лютого, 2022 год
Було б бажання, боте Геннадий/Андрей, то детальну інформацію можна отримати у особистому повідомленні Інстаграм та Фейсбук: https://www.facebook.com/EVA.dp.ua/


EVA магазин
Всі відгуки

1.5 5
2974 відгука / 331966 переглядів
EVA магазин
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше

eva.ua
Перейти на сайт
Косметика та парфюмерія
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4
1746 відгуків
Beauty insider
Beauty insider

Рейтинг: 2.1
39 відгуків
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 відгуків
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука