Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
Пряме порушення прав покупця - Відгуки про EVA магазин
17.02. у Києві,біля метро Оболонь я зайшов у магазин Єва щоб купити потрібний мені товар (акційний),який я заздалегідь побачив в інтернеті.При проходженні до потрібного мені товару я зустрів двох «продавців консультантів» які замість того щоб поцікавитися що мені потрібно і допомогти мені з вибором,запропонували мені одягти маску(напевно їм зараз тільки за це гроші платять),я подякував за пропозицію і пішов шукати потрібний мені товар!Знайшовши товар я прийшов до каси і там почалося усе саме цікаве!«Продавець» в першу чергу порекомендувала мені одягти маску,я відповів,що немаю і що вона може мені запропонувати маску.8 грн сказала вона,я відповів що не хочу купляти маску,бо вона мені не потрібна,я прийшов за іншим товаром,а якщо у їхньому магазині такі правила,то вина повинна мені безкоштовно надати захисний засіб так само як перчатки і антисептик!Вона сказала що у їхньому магазині немає таких правил!На що я подякував за «обслуговування» і сказав що в такому випадку мені не потрібен цей товар з захисною маскою внагрузку!Пішов в інший магазин і без маски купив потрібний мені товар на 1,5 грн дорожче,а не з маскою за 8 грн!
Продавця і персонал винити в цій ситуації мабуть не варто вони жертви ситуації,а от менеджерам по управлінню персоналом потрібно роз‘яснити,що по закону не продати товар який покупцю потрібен це порушення прав покупця.Нав‘язувати купити товар покупцю який йому не потрібен це порушення закону і прав покупця і за це на магазин можуть накласти немалий штраф!А за не одягнену маску з урахуванням усих вище перечислених обставин якщо навіть справа дійде до суду,то її ніхто не буде розглядати! Якщо ви придумали такі правила,то придумайте можливість їх обійти,наприклад поставте касу самообслуговування як це роблять в інших магазинах!Якщо це дорого,то давайте маски безкоштовно,якщо це у вас не основний засіб для заробітку звичайно!
P.S. Якщо продавцяма зараз платять гроші за те що вони не продають,то з чого вони будуть зарплату получати!Ви не монополісти і будь-який товар можна купити в іншому місці!
відгук
Коментарі до відгуку
Будь ласка, зверніться до нас на Гарячу лінію 0800 303 700 та вкажіть місто та точну адресу магазину. Ми одразу направимо запит на перевірку та вживемо всіх належних заходів. Очікуємо на дзвінок від вас!
Маски собівартість яких 50 коп так і залишаться по 8 грн і будуть втюхуватися для всих хто забув маску!
Але обнадіїли,що самокаси зараз тестуються і можливо скоро можливо буде нормально купувати товари без переплат і дискримінації!
Йдеться про ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», де передбачено застосування санкцій до організацій, які здійснюють обслуговування населення під час дії карантину. Виконуючи норми ЗУ, підприємства мають право припинити обслуговування покупців, які ухиляються одягати захисні маски, що закривають ніс та рот, або вжити інших заходів. Якщо підприємства (магазини) ніяк не реагують на клієнтів без масок, то вони порушують законодавство, а не права споживачів.
Навіть, з точки зору людської свідомості, щоб не порушувати права інших громадян, тобто, заради безпеки всіх відвідувачів, носіння масок є обов’язковим і запобігає можливому інфікуванню оточуючих в місцях масового скупчення.
RіtaRose: https://www.otzyvua.net/user/168945 (на сайте с 20.11.2021, отзывов 0, комментариев более 300)
Anna: https://www.otzyvua.net/user/155423 (на сайте с 27.06.2021, отзывов 0, комментариев более 300)
Я: https://www.otzyvua.net/user/148752 (на сайте с 02.04.2021,отзывов 0, комментариев более 800)
Макс: https://www.otzyvua.net/user/143626 (на сайте с 28.01.2021, отзывов 0, комментариев более 500)
Провокатор с этих аккаунтов действует и в других рубриках:
https://www.otzyvua.net/internet-magazin-makeupcomua.html
https://www.otzyvua.net/atb.html
https://www.otzyvua.net/privat-bank.html
https://www.otzyvua.net/ukrposhta-ukrpochta.html
Не ведитесь на жалкие провокации этого существа RіtaRose/Anna/Я/Макс. Не кормите этого тролля!
Андрей: https://www.otzyvua.net/user/181950
он же: Геннадий: https://www.otzyvua.net/user/151621
Покупатель: https://www.otzyvua.net/user/166776 и мн. др., происходит неадекватный всплеск эмоций на почве ненависти к обществу. Он в рубриках давно занимается обманом пользователей, дискредитацией и шантажом компаний. Все его посты носят оскорбительный и лживый характер, потому так боится замечаний и не приемлет критики.
Также, данная особь создает интриги, ввиду того, что не может смириться с замечаниями пользователей и обоснованными комментариями на его огульную клевету в отношении честных людей, работников компаний и учреждений - т.е., ни в чем не повинных граждан.
І да,на це повідомлення можеш не відписувати-не цікаво!
На сайті відгуків люди пишуть про своє відношення до продавця та його послуг і цим самим мотивують його вдосконалюватися,виправляти недоліки в роботі,ставати кращим,більше продавати,більше заробляти,…!Якщо все залишиться у статусі КВО,то люди шукають інші кращі варіанти та пропозиції-це ринок,це нормально!
А на форумі люди дискутують,запитують думку інших людей та доказують що у них рубашка довга,а не…!
Завдання бота на цьому сайті загадити усе негативне що пишути про його роботодавців і перевести тему в балаган,тим самим відвести увагу від фундаментального значення відгуку!
Якось так)))