Їхала даним перевізником «ECOLINES». Спочатку довелось очікувати на автобус. Автобус запізнився на 4 години у зв‘язку з технічними несправностями. Водії після санітарних зупинок не рахують пасажирів, якщо забудуть - то що тут такого і справді, пасажир завжди ж сам винен. Тоді даним ж автобусом мені «пощастило» доїхати майже до кордону, як він зламався. Водії намагались полагодити автобус з 4:30 до 11:00, а тоді і зовсім порадили пасажирам забирати свої речі і йти пішки до Перемишля (всього лиш навсього 5 кілометрів у мороз і з маленькими дітьми). Оператори у свою чергу повідомили спочатку, що взагалі незнають, що з нами робити, і вони зараз займаються цим питанням. Згодом повідомили, що наступний автобус прибуде через 10 годин і забере нас, чекайте. Мене приголомшив, що один, що другий варіант. Я розумію, що це автобус, велика габаритна техніка та ще й взимку може зламатись, але ви везете 75 людей за яких ви відповідаєте і у вас немає плану Б? Все, що ви можете запропонувати - мерзніть на вулиці? Як для фірми з таким ім‘ям, то це дуже низько і безвідповідально. Мені пощастило, що поломка сталась не у Польщі, чи десь на узбіччі, а там, де ставали перевізники і була заправка. Таким чином ми самостійно домовились з іншим перевізником, заплатили знову гроші, щоб доставили до пункту пропуску. Щоправда після цієї подорожі я написала компаннії щодо повернення коштів, компанія принесла свої вибачення і попросила додаткові дані, тому сподіваюсь, що не одними вибаченнями це все закінчиться, і компанія спробує скрасити цю ситуацію, адекватним поверненням коштів.
Найтрешовіша поїздка - Відгуки про Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
Мені пощастило, що поломка сталась не у Польщі, чи десь на узбіччі, а там, де ставали перевізники і була заправка. Таким чином ми самостійно домовились з іншим перевізником, заплатили знову гроші, щоб доставили до пункту пропуску.
Щоправда після цієї подорожі я написала компаннії щодо повернення коштів, компанія принесла свої вибачення і попросила додаткові дані, тому сподіваюсь, що не одними вибаченнями це все закінчиться, і компанія спробує скрасити цю ситуацію, адекватним поверненням коштів.
відгук
Коментарі до відгуку