EasyXpress
Відгуки про компанію EasyXpress роблять її однією з найбільш популярних і надійних в сфері доставки посилок з США. EasyXpress має свій офіс в Києві і в штаті Делавер, де і знаходиться склад EasyXpress.com.ua. саме туди приходять всі Ваші замовлення, упаковуються і відправляються адресатам.
Рейтинг 4 з 5 на підставі 756 відгуків
Доставка товарів з США
компанія не для адекватних,
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу... Читати відгук відсутність яких-небудь позитивних ознак роботи з людьми - компанія не для адекватних людей
абсолютно непрофесійний колектив - ніякої причинної оцінки ситуації + неможливо витерпіти "переписку" в пошті - вона не піддається здоровій оцінці чи здоровому глузду. незадоволений клієнт блокується як факт відсутності бажання (навичок) у керівника тих, хто без знання питання відповідає на листи в пошті, виконувати свою роботу - за яку таку нібито роботу тій "відлетівшій в космос" особі з маленької літери платять кошти.
Чудова компанія
Була ситуація, що приходила на склад посилка, яку я зареєструвала морем, а трек номер відсканували інший і відправили її літаком. При отриманні на складі в Києві менеджери перевіряють усі трек номери і,... Читати відгук Давно користуюся послугами компанії Easy Express, почала, бо мала великі проблеми з Новою Поштою. Тут дуже швидка доставка літаком, 7-10 днів. Поки товар приходив неушкодженим). Прийнятні тарифи.
Була ситуація, що приходила на склад посилка, яку я зареєструвала морем, а трек номер відсканували інший і відправили її літаком. При отриманні на складі в Києві менеджери перевіряють усі трек номери і, якщо співпадає з зареєстрованим перераховують вартість доставки. Часто ідуть на зустріч!!!
Менеджери завжди на зв'язку і по телефону і у месенджері). Легко вирішувати питання!
Планую і надалі користуватися послугами компанії. Раджу всім.
Рекомендую
Топова доставка
Часто купую в США.
Крайній раз скористувалась викупом. Все швидко, зручно.та надійно.
Скористався доставленням посилок через Easyxpress
Вже замовив речі, також хочу спробувати замовити подарунки на НР, бо так дійсно дешевше))
зручний сервіс
Мені не завжди вигідно сплачувати комісію байєрам, якщо деякі товари швидко і без проблем можуть купити друзі просто сходивши і придбавши косметику у фізичному магазині і я не переживаю, що мені її магазин не так упакує і крихкі текстури просто поб'ються десь в дорозі.
А так, моя подруга пішла,... Читати відгук Як на мене зручний сервіс навіть для передачі посилок від друзів.
Мені не завжди вигідно сплачувати комісію байєрам, якщо деякі товари швидко і без проблем можуть купити друзі просто сходивши і придбавши косметику у фізичному магазині і я не переживаю, що мені її магазин не так упакує і крихкі текстури просто поб'ються десь в дорозі.
А так, моя подруга пішла, придбала, все гарненько спакувала, відправила на склад Ізі і я собі через тиждень отримаю свою посилку, не переплачую комісії, не переплачую за об'ємну вагу. я рахую, це дуже зручно.
Існує системна проблема з безпекою та контролем за персоналом.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто... Читати відгук В мене вже двічі вкрали телефон iPhone під час доставки через USPS Express.
Перший раз посилку розрізали ще на складі USPS, і мені навіть надійшов лист із запитанням, чи надсилати порожній пакет. Тобто сам факт розкриття й пошкодження був підтверджений.
Другий раз ситуація — коробка прийшла повністю порожньою, телефон просто вийняли перед відправкою або під час обробки на складі.
Ніхто не проводить реального розслідування. Працівники USPS просто закривають справу або зводять усе нанівець. Очевидно, що проблема саме на складі, де працівники відкривають посилки та виймають дорогі речі.
Прошу провести чесне розслідування, перевірити персонал складу та забезпечити відповідальність за крадіжки. USPS має захищати клієнтів, а не покривати внутрішні злочини!!!!!
Ви зазначили, що «за 12 років роботи не було жодного випадку крадіжки чи недбалого ставлення до посилок».
Але дозвольте запитати — ви взагалі читаєте відгуки клієнтів?
Люди неодноразово описують ситуації, коли вміст посилок зникає саме на ваших складах, і таких історій — чимало.
Більше того, у мого знайомого за останні три місяці було вкрадено три пристрої Apple під час доставки вашою службою.
Попри неодноразові звернення, ніяких реальних дій з вашого боку немає: ви лише надсилаєте беззмістовне відео, де видно стіл, але не сам процес пакування чи передачі посилки.
Якщо на складі немає повноцінної відеофіксації процесу, то логічно припустити, що саме на цьому етапі і відбуваються зникнення.
Окремо хочу зазначити, що під час звернення на гарячу лінію оператори не роблять жодних реальних кроків, лише кажуть, що «кожен випадок розглядається окремо».
Можливо, вже варто проаналізувати, на чиїх змінах і в яких відділеннях найчастіше зникають товари, замість того, щоб розглядати кожен інцидент ізольовано.
5 випадки поспіль із різними замовленнями — це не збіг.
Прошу поставитися до цього серйозно, провести внутрішнє розслідування, перевірити персонал і систему контролю складу, а також надати офіційну відповідь із конкретними діями, а не чергову шаблонну відписку.
Ми готові розібратися в ситуації, але без конкретних даних — номера кабінету та трек-номерів посилок — це, на жаль, неможливо.
Просимо надати цю інформацію, яку ми все ще очікуємо. Без неї ми не зможемо провести розслідування та з’ясувати обставини.
Також просимо утриматися від коментарів від імені інших клієнтів. Без підтверджених доказів такі твердження є необґрунтованими.
Дякуємо. Показати 2 відповіді
Чесний негативний відгук
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для... Читати відгук Чесний негативний відгук за резутатами роботи декілька років
У вас потенційно немає бажання подавати в суд - не працюйте з цими, ви доб'єтесь тільки вашого блокування.
Коли договір не виконаний - вони скажуть що він виконаний. І на цьому все закінчиться, весь "спор" - на більше вони не готові.
Тут жлобство, не дивлячись на "цукерки в офісі для клієнтів", тому не звертайте на ті цукерки уваги. Не звертайне уваги на "добродушний лєпєт" - це не означає, що вам не брешуть в цей час.
Працюють тупі люди, неосвідчені, жадібні, не вірте ніяким обіцянкам ніколи і все перевіряйте на абсолютно всіх етапах. Після кожної розмови де вам щось сказали, - перевіряйте чи виконане, чи виконане правильно, і чи взагалі то буде.
Тут працюють тупо баби і баба керівник тих баб. Хтось у них дикертор - ви ніколи не зможете з ним поговорити, взагалі ніколи, бо всю інформацію донесуть туди чисто в пережоваому вигляді ці баби, в тому виді в якому їм зручно, і саме так що саме клієнт - неправий а вони праві. Той директор - перелякане, яке не буде пеервіряти і не буде "спускатися на рівнь людей" бо йому здається що воно божествене і з людьми розбиратися коли менеджери обісрались всі разом разом з керівником менеджерів - ну не буде, не хоче. Блокуйте клієнта, який добивається справедливої оцінки ситуації - політика цих дятлів.
тобто правди ви не доб'єтесь, якщо це помилка саме цих баб. якщо вам збрехали там - ви також не доб'єтесь правди, вас заблокують за спробу добитися правди, ніхто не признає брехню, ніхто не вибачиться за підлеглих - керівника немає.
Достойного відношення до людей - немає.
Признання власних посилок або помилок підлеглих - немає. Склад в сша живе своїм життям - ніхто не перевіряє дії того складу, нікому не потрібно, склад систематично то бреше то робить щось не то.
Виплат чи бонусів в сторону клієнтів за всяке гівно, що наробив склад, чи менеджери "понавідписували вам брехнею" - немає. Ніяких бонусів клієнту не чекайте ніколи, якщо вони лажанули на будь-якому рівні - не отримаєте ні копійки бо жлобство це ключовий їх мотив (працюють баби, тому таке лайно).
Якщо ви не приїзжаєте ОСОБИСТО в офіс і є проблема - знайте, що буде надмінне відношення до клієнтів, брехня за яку ніхто не буде вибачатися, ніхто не буде відповідати, баби напишуть "пазітівчиком" лист-відповідь з брехнею вам в очі і все. А потім ще один лист пазітівчиком що вони вас блокують, якщо вам пазітівчик той не сподобався, де вони не признають вини ніякої.
Справа буде вирішуватися дуже довго, днями ніхто нічого не буде робити - потім пазітівчиком брехня або тіпа а да, ми сагласни що там була помилка - "будьте до нас снісходітельні!". І все! "Ми сагласни вам повернуть рівно дві копійки, рівно - і не больше", а час що ви витратили на довге сплілкуання з ідіотами - ну ми нічого не знаємо, дві копійки вам повернуть і не більше! Більше - нє, то вже про жлобство. То вже "ну ми не про таке відношення до людей".
Подарунок чи бонус постійному клієнту перед яким вони обісрались всі разом і десять діб ніхто не вирішував ваше питання - нє, ніяких подарунків не чекайте. Блок клієнта, якщо ви не задоволені.
Тупо вдавляться за копійки, буквально за 1 копійку, за 1 цент. Але без проблем навішать вам зверху за послуги, які ніхто не надав і скажуть, що послуга надана.
Ви не заберете вашу посилку поки не сплатите всю цю навішену суму, її не знімуть, вам скажуть шо послуга надана і раціонально не будуть дивитися (працюють баби і баба у них керівник)
Ніколи не признають власну некомпетентність, а вона є і є і є і залишається. Їх керівник, цих менеджерів там, з ким вам можливо доведеться говорити - слабка мозком особа яка вважає що клієнти ідіоти і відноситься до людей зверху вниз, хоча хвора вона а не люди.
Навіть якщо ви тисячу разів вкажете прямим текстом і вкажете десять причин, з яких вони вам збрехали - не признають. З яких вони вам винні гроші - не повернуть. Вони відморозяться від ваших лисітів і все, перестануть відповідати.
НЕ звертайте уваги на "ми зафіксували зворотній зв'язок і нам це дуже треба" - вони нічого не будуть робити з ним, то щоб ви відчепились.
Справа в тих менеджерах, які там давно роками засиділись і зігнулись перед начальством настільки, що там нічого окрім брехні в сторону клієнта не видавлюється - "про те як вони готові служити клієнту! і начальству! але спершу начальству, як начальнік скаже так і буде а не по правді"
Станете розибиратись чому принцип правди не дотримується - ви не отримаєте ніякого результату, "дєтскій лєпєт з брехнею вам в очі" не дивлячись на пункти договору, які не виконані, але баби будуть "толкать ідєю" що виконані пункти договору, навіть якщо не можуть пояснити яким чином.
Юриста немає поки ви не звертаєтесь до суду на цю шарашкіну контору - бо це не компанія. Юридичної оцінки ситуації ці фопікі не роблять, там нічого немає окрім дитячого садку - на правильно сформульований аргументований лист вам не відподають, або відповідають "копі-пастою", або пишуть в розріз вашим аргументам і на цьому вся компетенція відповідати на таке закінчується.
Якщо ви наполягаєте - вас заблокують.
Вони заблокують вас, якщо ви докажете буквально що він не виконаний і що вам брехали, якщо послуга не надана але платня за неї нарахована - в блок. Блокувати. Просто блок бо працює бабський зашуганий колектив і їм до одного місця та правда, якщо ви вказуєте на порушення - ну ви винні, не вони. Блок, газлайт. Блок. Блокується без пояснень клієнт - це тому що компетентно там ніхто не працює і то робота для дурних
Така там і зарплатня, судячи з усього. Полтика того стада - писати клієнту "у нас все добре, ми готові розбиратися якщо є проблеми!" коли ви чекаєте на рішення по питанню, і це така їх відповідь на ваше звернення "ми готові розбиратися!", суть питання вашого - ігнор. Це вже вони відповіли вам. "Старший менеджер" вам відповів так.
- Скільки буде 2+2 і чого у вас 3? Бо має бути 4
- Ми готові розбиратися!
Діалог завершений.
- АГОВ! ТО СКІЛЬКИ БУДЕ? бо то мої гроші!
- "в нашій співпраці виникли непердбачувані обставини, за яких ми надалі не можемо надавати вам чистокровний чистопородний сервіс і ми вас щас ЗАБЛОКУЄМО! Забирайте посилку вашу чи скільки їх там у вас є, і все, ми блокуємо!" (баби обідєлісь на вас і тому все)
- То мої гроші яке блокування!
- .....
Ми цінуємо клієнтів, однак не допускаємо принижень чи ненормативної лексики на адресу співробітників. Тому рішення про блокування було цілком обґрунтованим.
Факти ситуації: посилка не була вами зареєстрована на сайті до моменту прибуття в США, тому автоматично застосовано комісію за прийом незареєстрованого треку — $2.50. Вартість цієї послуги прозоро зазначена на сайті в полі «Вартість».
Згідно з пунктом 3.9 Умов обслуговування, така посилка оформлюється на відправку автоматично, а її вартість визначається нашими співробітниками на підставі цін інтернет-магазинів США й не вище 150 євро.
Оскільки у співробітників американського складу виникли сумніви у декларуванні вартості, відправлення було призупинене для вашої декларації. Це не скасовує факту надання послуги прийому та ідентифікації відправлення. З огляду на часткове декларування з вашого боку, вартість послуги було зменшено на 50% — до $1.25.
Жодних крадіжок чи системних порушень з нашого боку не зафіксовано. Ми діємо виключно в межах правил і забезпечуємо рівні умови для всіх клієнтів.
Віталію, ми будуємо свою репутацію на прозорості, стабільності та довірі. І жодні безпідставні заяви цього не змінять!
На вищому рівні))
Пишуть тут відгуки на п’ять зірок заради якихось промокодів)
Ми зв’язалися з нашим корпоративним клієнтом Сергієм, і він підтвердив, що відгук від його імені йому не належить.
Звернення, яке ви бачите на фото, було написане для уточнення деталей з метою покращення нашого сервісу для всіх клієнтів easyXpress.
Щоб краще зрозуміти ситуацію, будемо вдячні, якщо ви поділитеся номером вашого кабінету.
Ми відкриті до діалогу та хочемо з’ясувати, чому склалась така негативна думка.
Щиро дякуємо!
Честный сервис
Ваша довіра та теплі слова мотивують нас ставати ще кращими.
EasyXpress доставка
Дякуємо за ваш відгук)
Користувався послугами easyxpress
Погорячился с отзывами
Погорячился с последними отзывами
на горячую линию даже в не рабочее время он не пропустят в перезвонят сами и даже полностью разжуют вам все что вы хотели знать ,по задержкам... Читати відгук Да все же погорячился с последними отзывами,ну наверное готов признать что можно с этими ребятами и договорится ,ну и идут на решение многих вопросов ,самый большой плюс если даже вы звоните
на горячую линию даже в не рабочее время он не пропустят в перезвонят сами и даже полностью разжуют вам все что вы хотели знать ,по задержкам очень редко ,ну и то если сильно придраться день два ,примерно с 10 посылок 1-2 ,не мучают с документами на таможне если посылки не дорогие ,сами решают,и мне есть с чем сравнивать,может и те ребята уже исправили ошибки ,но я не люблю прыгать выбирать ,заказал услугу и забыл, наверное это про эту компанию
Easyxpress доставка
Подобається, що штат в безподатковому місті і можливо замовляти купу товарів без додаткової оплати))
Також те, що є додаткові послуги ☺️
Те що в соц мережах постят знижки на яких сайтах, то допомогло знайти багато крутих товарів 🙈
Как быстро потерять рейтинг
Відмінно, швидко та зручно)
Відмінно, швидко та зручно
Задержка посылок ,накручивают цены в 3 раза ,утеря посылок
Ситуацію з вашими відправленнями розглядали неодноразово. Мобільні телефони, незалежно від стану, тарифікуються за окремим тарифом, що зазначений на сайті. Жодних прихованих платежів. Про це вас попереджали заздалегідь.
Перевірка інвойсу підтвердила, що у відправленні був не комплект запчастин, а телефон у зібраному вигляді.
Затримка, за яку перепрошуємо, сталася через збій на Київській митниці: рейс очікували 1 серпня, далі 2–3 числа митниця не працювала. Посилка надійшла 5 серпня, відправлена до вас на НП - 6 серпня. Фактична затримка — до 3 робочих днів...
Нам прикро, що ваш досвід із нашою компанією був негативним. Щиро бажаємо, щоб у майбутньому ви знайшли сервіс, який повністю відповідатиме вашим очікуванням.
разрывают содержимое!!
Обращайте больше внимание на негативные отзывы
Затримка вашої посилки пов’язана із системним збоєм на Київській митниці, що вплинуло на терміни доставлення, на жаль.
Рейс очікували - 1 серпня, далі 2 та 3 числа митниця не працювала (вихідні). Очікуємо вантаж з вашою посилкою серпня на нашому складі.
Терміни вказуємо у робочих днях. Фактична затримка складає до 2-х робочих днів.
Щодо тверджень про блокування — ми не обмежуємо можливості клієнтів залишати відгуки на сторонніх ресурсах.
Нам шкода, що співпраця з нами принесла вам негативний досвід. Сподіваємось, ви знайдете компанію, яка повністю виправдає ваші очікування. Показати 3 відповіді
Все просто, швидко і без проблем
Easyxpress
все подобається)
У травні зробила своє перше тестове замовлення - і зовсім не пошкодувала, що спробувала. Відтоді замовляю регулярно) Дякую вам:)
Дякуємо за ваш відгук і що обрали наш сервіс!
Задоволений сервісом EasyXpress
Якщо не важко, будь ласка, дайте знати, чого саме не вистачило до 5 зірок. Нам це дуже допомагає ставати кращими. Будемо раді вас почути.
Для зручності - можете залишити номер вашого кабінету)
Якісний сервіс та швидка доставка)
Я задоволена) Якщо є запитання співробітники завжди допоможуть і приділять максимум часу, це дуже важливо, бо коли я робила замовлення вперше, для мене було важливо побачити відношення до мене, як до клієнта + швидко все доставили)
Буду користуватись і надалі із задоволенням саме вами)
З радістю доставмо ваші майбутні посилки)
Брехлива контора
Ми розуміємо ваше невдоволення через зміну орієнтовної дати доставлення і щиро перепрошуємо за дану затримку!
Хочемо звернути увагу, що дати доставки вказані без урахування проходження митного контролю, через що і можуть змінюватись від початкової дати отримання.
Ми ніколи не маємо на меті вводити клієнтів в оману!
Лише невелику частину посилок з даного рейсу не було отримано, оскільки вони проходять довше митну перевірку.
Наші працівники оновлюють інформацію по кожній посилці згідно з реальним статусом доставки. Наша підтримка щоденно надає відповіді на всі запити, і ми завжди відкриті до діалогу.
Для того, щоб надати точну інформацію по вашому відправленню, просимо написати трек-номер або номер кабінету.
Дякуємо за розуміння.
Очікуємо на вашу відповідь!
Перша доставка
хороший сервіс
Нам приємно бути вам корисними))