Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А Зробила приблизно 5 покупок , задоволена всіма . Постійно якісь бонуси і знижки отримувала що було приємно .
Оксано, дякуємо вам за те, що поділилися позитивом! Нехай кожна покупка приносить радість, задоволення та посмішку 💚💕 Бережіть себе та гарного вам настрою! Все буде COMFY! Все буде Україна 💙💛
Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А Ужгород. Comfy в ТЦ «Токіо». Придбали кондиціонер за 9500грн. Проговорювали з робітником нюанси встановлення. Початкова ціна була 3600грн і це була остаточна,як він сказав. Ніхто не сказав,що це стандартна чи нестандартна установка. А ми питали про нюанси,щоб собі розрахувати!!!!! Приходять сьогодні встановлювати,все практично зробили і тут.... Потрібно доплатити 1600грн!1600!!!! Це не 200 і не 300грн!!! Це що таке?! Вам би... Читати відгук Ужгород. Comfy в ТЦ «Токіо». Придбали кондиціонер за 9500грн. Проговорювали з робітником нюанси встановлення. Початкова ціна була 3600грн і це була остаточна,як він сказав. Ніхто не сказав,що це стандартна чи нестандартна установка. А ми питали про нюанси,щоб собі розрахувати!!!!! Приходять сьогодні встановлювати,все практично зробили і тут.... Потрібно доплатити 1600грн!1600!!!! Це не 200 і не 300грн!!!
Це що таке?! Вам би лише продати?! Нам сказали,що в стандарт входить 3 метри,а в нас вийшло 5м. Але ніхто не попереджав про таке!!!Робітники зобов’язані знати такі нюанси!Що за стандарт?! І того ми заплатили за установку 5200!!!! Це більша половина вартості кондиціонера. За що такі гроші?! І ще раз переконуюсь,що вашими послугами не користуватись. Брешуть прямо у вічі!
Добрий день! Спасибі за ваш відгук! Правильна та повна консультація покупців дуже важлива для нас! У нетипових випадках, складних місцях для встановлення дійсно можлива доплата майстрам саме з сервісного центру. Погоджуємось із вами, що продавці в магазині це мали зазначити!
Вже спілкуємось із вами через електронну поштову скриньку [email protected] та чекаємо на дані покупки від вас!
Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А 30.12.2021 покупали в ужгородском Комфи новый телефон в подарок, без упаковочной пленки на коробке, со снятой транспортировочной защитной пленкой, которая прикрывает сам телефон, думал, ну может проверяли, но оказалось все намного хуже, решили лохануть, авось прокатит. Прокатило.
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук та дуже здивовані його отримати, адже завжди робимо наголос саме на якості наших товарів. Просимо вас написати нам на електронну пошту детальніше ситуацію із яким зіткнулись та фото чеку, номер телефону. Дякуємо! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А В неділю 21.11.21 зробив інтернет замовлення №9925462 та відразу оплатив його, в понеділок 22.11.21 мені зателефонували з магазину, та повідомили що одного товару з мого замовлення не буде, а саме Щипці кухонні Berghoff 1100009 23 см, тому що їх не має в наявності(хоть товар мав бронюватися за мною при оформленні замовлення), я відповів добре, так як не мав часу тоді... Читати відгук В неділю 21.11.21 зробив інтернет замовлення №9925462 та відразу оплатив його, в понеділок 22.11.21 мені зателефонували з магазину, та повідомили що одного товару з мого замовлення не буде, а саме Щипці кухонні Berghoff 1100009 23 см, тому що їх не має в наявності(хоть товар мав бронюватися за мною при оформленні замовлення), я відповів добре, так як не мав часу тоді щось уточнювати. В середу 24.11.21 зателефонував на гарячу лінію щоб уточнити як саме будуть повернуті кошти за товар якого не має, в мене запитали з чого я взяв що якогось товару не має, так як подібної інформації в моєму замовленні не має, я їм повідомив що мені дзвонили, потім вони уточнили інформацію, та підтвердили що кухонних щипців дійсно не буде. В суботу 27.11.21 заходжу на їхній сайт, і там вказується що щипці є в наявності. Дзвоню на гарячу лінію щоб уточнити чому так, що на сайті є, а мені казали що не має, а оператор мені повідомляє що моє замовлення має прийти повністю зі всім товаром який я замовив, я повідомляю оператору що по цим щипцям я вже два рази спілкувався з операторами, і мені два рази повідомили що їх не буде, попросили почекати на лінії, потім повідомили що дійсно їх не буде, тому що на момент формування мого заказу їх не було, а потім їх довезли тому вони вказуються на сайті що є в наявності. Того ж дня мені надходить смс що можу забрати своє замовлення. Приходжу в магазин, диктую номер замовлення, його знаходять але не все, дівчина на касі повідомляє що треба зачекати бо не можуть знайти кухонні щипці, я їм кажу що їх не буде і пояснив чому, дивлюсь на товар який принесли, а там форма для запікання без кришки, а замовляв з кришкою. А потім починається..... допомога друга, різні дзвінки, клоцання щось в компютері, а мені повідомили що треба почекати. Після приблизно 30 хвилин очікування подзвонив на гарячу лінію, там повідомили що замовлення відмінено магазином, і треба чекати повернення коштів і після цього можу забрати і оплатити свій товар, а кришку для форми для запікання забули відправити. В підсумку виходить наступне: тиждень очікування, а потім ні товару ні грошей, тепер очікую доки гроші будуть повернуті, їхній оператор повідомив що вони повертаються від 15 хвилин до 10 робочих днів. Нікому не рекомендую магазин Сomfy!
Доброго дня! Дякуємо, що ви поділились досвідом покупки в нашому магазині. Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків та ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню будь-яких питань та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Прикро, що вам не вдалося отримати замовлення та ми обовя'зково опрацюємо дане питання. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та ми створимо звернення. З повагою, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А При покупке кондиционера сразу оплатили установку, так как продавец утверждал, что в течении 10 дней - гарантия, что установят. Зарегистрировались сразу по номеру телефона указанному в чеке на установку, сказали, что в течении двух- пяти дней свяжутся установщики, но понятно, что ни кто не звонил. Опять звоню в Комфи - "ждите, с вами свяжуться.." Опять звоню- то же самое, Читати відгук При покупке кондиционера сразу оплатили установку, так как продавец утверждал, что в течении 10 дней - гарантия, что установят. Зарегистрировались сразу по номеру телефона указанному в чеке на установку, сказали, что в течении двух- пяти дней свяжутся установщики, но понятно, что ни кто не звонил. Опять звоню в Комфи - "ждите, с вами свяжуться.." Опять звоню- то же самое, Третий день звоню, они передают информацию, какая фирма занимается установкой - не знают, номеров телефонов , естественно, не знают. Куда передают информацию - не понятно. Как такая солидная сеть магазинов не обладает ни какой информацией и не может ее предоставить покупателю? Кто несет ответственность за безответственность и обман? На сайте столько жалоб по этому поводу и на них никто не реагирует! Деньги за установку берут, а дальше??? И крайнего нет! ЛЮДИ! Это только у нас такое может быть! Руководство Комфи - вы люди или как?
Переваги:
Персонал отличный,все быстро. Что касается покупки- претензий нет.
Недоліки:
Обещают установку в течении 10 дней, оплату берут сразу, но!!! никто вам его ставить не собирается, с вами даже никто не связывается. Горячая линия Комфи вам отвечает .."ждите, передаем информацию.." и все!!!!
Марино, доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук, ми хочемо стати кращими для вас! Зараз налагоджуємо простішу комунікацію сервісного центру і клієнтів - це питання дійсно стоїть в пріоритеті на вирішення. Наразі, зі свого боку ми робимо все можливе, аби ви швидше отримали виконану послугу. Якщо ваше питання актуальне, і встановлення все ще не було, то напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected]. З позначкою у темі листа відгук на otzyvua.net та з текстом цього відгуку.
Відгук про Comfy за адресою Ужгород, вул. Легоцького,19А Добрый день! 31.08.20 в магазине Comfy г. Ужгород был приобретен холодильник Vestfrost. В чеке пробит товар 4103 - ПП Сomfy Аssist Карт с сроком действия 4 месяца на суму 400.00 грн Как вернуть эти деньги и что это за товар?
Переваги:
Холодильник хороший.
Недоліки:
Навязали дополнительные услуги: страховку и Сomfy Аssist Карт
Добрый день! Будем благодарны, если напишите на нашу почту: [email protected], с номером вашего отзыва: 1293468, мы в полном объеме проконсультируем по приложению и расскажем все детали. Показати 1 відповідь
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Класний магазин COMFY
Бережіть себе та гарного вам настрою! Все буде COMFY! Все буде Україна 💙💛
Встановлювання кондиціонера!
Приходять сьогодні встановлювати,все практично зробили і тут....
Потрібно доплатити 1600грн!1600!!!!
Це не 200 і не 300грн!!!
Це що таке?!
Вам би... Читати відгук Ужгород. Comfy в ТЦ «Токіо». Придбали кондиціонер за 9500грн. Проговорювали з робітником нюанси встановлення. Початкова ціна була 3600грн і це була остаточна,як він сказав. Ніхто не сказав,що це стандартна чи нестандартна установка. А ми питали про нюанси,щоб собі розрахувати!!!!!
Приходять сьогодні встановлювати,все практично зробили і тут....
Потрібно доплатити 1600грн!1600!!!!
Це не 200 і не 300грн!!!
Це що таке?!
Вам би лише продати?!
Нам сказали,що в стандарт входить 3 метри,а в нас вийшло 5м. Але ніхто не попереджав про таке!!!Робітники зобов’язані знати такі нюанси!Що за стандарт?!
І того ми заплатили за установку 5200!!!!
Це більша половина вартості кондиціонера. За що такі гроші?!
І ще раз переконуюсь,що вашими послугами не користуватись. Брешуть прямо у вічі!
Правильна та повна консультація покупців дуже важлива для нас!
У нетипових випадках, складних місцях для встановлення дійсно можлива доплата майстрам саме з сервісного центру.
Погоджуємось із вами, що продавці в магазині це мали зазначити!
Вже спілкуємось із вами через електронну поштову скриньку [email protected] та чекаємо на дані покупки від вас!
Продали б/у телефон как новый
30.12.2021 покупали в ужгородском Комфи новый телефон в подарок, без упаковочной пленки на коробке, со снятой транспортировочной защитной пленкой, которая прикрывает сам телефон, думал, ну может проверяли, но оказалось все намного хуже, решили лохануть, авось прокатит. Прокатило.
Дякуємо за ваш відгук та дуже здивовані його отримати, адже завжди робимо наголос саме на якості наших товарів.
Просимо вас написати нам на електронну пошту детальніше ситуацію із яким зіткнулись та фото чеку, номер телефону.
Дякуємо! Показати 1 відповідь
Не рекомендую!
Того ж дня мені надходить смс що можу забрати своє замовлення. Приходжу в магазин, диктую номер замовлення, його знаходять але не все, дівчина на касі повідомляє що треба зачекати бо не можуть знайти кухонні щипці, я їм кажу що їх не буде і пояснив чому, дивлюсь на товар який принесли, а там форма для запікання без кришки, а замовляв з кришкою. А потім починається..... допомога друга, різні дзвінки, клоцання щось в компютері, а мені повідомили що треба почекати. Після приблизно 30 хвилин очікування подзвонив на гарячу лінію, там повідомили що замовлення відмінено магазином, і треба чекати повернення коштів і після цього можу забрати і оплатити свій товар, а кришку для форми для запікання забули відправити.
В підсумку виходить наступне: тиждень очікування, а потім ні товару ні грошей, тепер очікую доки гроші будуть повернуті, їхній оператор повідомив що вони повертаються від 15 хвилин до 10 робочих днів.
Нікому не рекомендую магазин Сomfy!
Дякуємо, що ви поділились досвідом покупки в нашому магазині.
Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків та ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню будь-яких питань та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Прикро, що вам не вдалося отримати замовлення та ми обовя'зково опрацюємо дане питання.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та ми створимо звернення.
З повагою, COMFY
Установка кондиционера.
Зарегистрировались сразу по номеру телефона указанному в чеке на установку, сказали, что в течении двух- пяти дней свяжутся установщики, но понятно, что ни кто не звонил.
Опять звоню в Комфи - "ждите, с вами свяжуться.."
Опять звоню- то же самое,
Читати відгук При покупке кондиционера сразу оплатили установку, так как продавец утверждал, что в течении 10 дней - гарантия, что установят.
Зарегистрировались сразу по номеру телефона указанному в чеке на установку, сказали, что в течении двух- пяти дней свяжутся установщики, но понятно, что ни кто не звонил.
Опять звоню в Комфи - "ждите, с вами свяжуться.."
Опять звоню- то же самое,
Третий день звоню, они передают информацию, какая фирма занимается установкой - не знают, номеров телефонов , естественно, не знают. Куда передают информацию - не понятно.
Как такая солидная сеть магазинов не обладает ни какой информацией и не может ее предоставить покупателю?
Кто несет ответственность за безответственность и обман?
На сайте столько жалоб по этому поводу и на них никто не реагирует!
Деньги за установку берут, а дальше??? И крайнего нет!
ЛЮДИ! Это только у нас такое может быть!
Руководство Комфи - вы люди или как?
Как вернуть деньги ПП Comfy Assist Карт с сроком действия 4 месяца
31.08.20 в магазине Comfy г. Ужгород был приобретен холодильник Vestfrost.
В чеке пробит товар 4103 - ПП Сomfy Аssist Карт с сроком действия 4 месяца на суму 400.00 грн
Как вернуть эти деньги и что это за товар?