Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Антоновича, 50 Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати.
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ? Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
Переваги:
Справний товар - монітор для ПК
Недоліки:
Шахрайство, заперечення факту порушення та визнання вини свого працівника
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
Шахрайська схема - безкоштовна перевірка товару проводиться, як платна послуга Підготовка ТВ - Відгуки про Comfy
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
1. Фактичне блокування (заборона) працівником Comfy безкоштовної перевірки монітору на стенді.
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ?
Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна