КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ МАГАЗИН! Перше: прислали системний блок в іншому корпусі. Тобто товар не відповідає опису. На що мені сказали що вини магазину немає, це провина постачальника. Друге: коли вже розпакував, побачив що кулер не приєднаний до радіатора та просто висить на проводах. На це мені сказали що я можу сам його прикрутити. Шикарна збірка. Третє: величезний геморой з поверненням. Морочать голову, кажуть що не повинні його приймати назад, бо неприкріплений кулер це вина Нової Пошти (дуже цікавий аргумент) Станом на сьогодні повернення досі не здійснили, буду звертатись у відділ з захисту споживачів.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом 🙏 Нам справді прикро, що ви отримали корпус, який не відповідав опису, а також зіткнулися з проблемами у збірці та поверненні.
Ймовірно, питання з поверненням уже вирішене, але якщо ні — будь ласка, надішліть нам номер замовлення чи контактний телефон на [email protected]. Це допоможе перевірити ситуацію за кожним пунктом та зробити висновки, аби уникати подібного у майбутньому 😌🧡
КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ МАГАЗИН! - Відгуки про Comfy
Перше: прислали системний блок в іншому корпусі. Тобто товар не відповідає опису.
На що мені сказали що вини магазину немає, це провина постачальника.
Друге: коли вже розпакував, побачив що кулер не приєднаний до радіатора та просто висить на проводах. На це мені сказали що я можу сам його прикрутити. Шикарна збірка.
Третє: величезний геморой з поверненням. Морочать голову, кажуть що не повинні його приймати назад, бо неприкріплений кулер це вина Нової Пошти (дуже цікавий аргумент)
Станом на сьогодні повернення досі не здійснили, буду звертатись у відділ з захисту споживачів.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділились своїм досвідом 🙏 Нам справді прикро, що ви отримали корпус, який не відповідав опису, а також зіткнулися з проблемами у збірці та поверненні.
Ймовірно, питання з поверненням уже вирішене, але якщо ні — будь ласка, надішліть нам номер замовлення чи контактний телефон на [email protected]. Це допоможе перевірити ситуацію за кожним пунктом та зробити висновки, аби уникати подібного у майбутньому 😌🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна