Продали не той товар і відмовили в поверненні! Таке відчуття що всі співробітники комфі то продавці з ринку Барабашова з 2000-х років , не соромтеся звертатись в держпродслужбу це дуже легко на сайті зробити
Дякуємо за ваш відгук. Ми уважно розглянули ситуацію та поспілкувались з командою магазину. Помилка при консультації не підтвердилась. Ви звернулись з конкретним запитом і обрали товар, який попередньо переглядали на сайті, і мова про БФП не йшла.
Щодо обміну/повернення, на жаль, нам довелося відмовити, оскільки товар вже мав сліди експлуатації, а саме – було залито фарбу. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару належної якості можливе за таких умов:
1. Наявність касового чека (або видаткової накладної);
2. Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень, браку, подряпин, потертостей);
3. Відсутність слідів експлуатації.
Якби ви змінили своє рішення на користь БФП і не використали принтер, ми змогли б здійснити обмін на інший товар без проблем. Сподіваємось, що це прояснить ситуацію!
Шахраї та злодіі - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Ми уважно розглянули ситуацію та поспілкувались з командою магазину. Помилка при консультації не підтвердилась. Ви звернулись з конкретним запитом і обрали товар, який попередньо переглядали на сайті, і мова про БФП не йшла.
Щодо обміну/повернення, на жаль, нам довелося відмовити, оскільки товар вже мав сліди експлуатації, а саме – було залито фарбу. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару належної якості можливе за таких умов:
1. Наявність касового чека (або видаткової накладної);
2. Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень, браку, подряпин, потертостей);
3. Відсутність слідів експлуатації.
Якби ви змінили своє рішення на користь БФП і не використали принтер, ми змогли б здійснити обмін на інший товар без проблем. Сподіваємось, що це прояснить ситуацію!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна