14,01,2025р завітав у Комфі в Харкові на Олекс віки щоб придбати собі ксерокс або бфп, серед товару на вітрині не було мого варіанту але продавець сказав що є на складі і зараз він винесе його, виніс коробку і відмовив мені в тому щоб розкрити його типу всеодно ми його вмикати не будемо бо він в захисті який треба знімати, тож вручив мені коробку і вже дома догледів що то звичайнісінький принтер, в той же день оформили звернення і через дві доби подзвонили з магазину і сказали що то не їх проблема і повертати або обміняти на потрібний товар відмовились! НЕ КУПУЙТЕ В КОМФІ ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ПРОБЛЕМ!!!
Недоліки:
Не лінуйтеся писати в держпрод службу, оформити заяву не складно на сайті прямо з телефону!
Дякуємо за ваш відгук. Ми уважно розглянули ситуацію та поспілкувались з командою магазину. Помилка при консультації не підтвердилась. Ви звернулись з конкретним запитом і обрали товар, який попередньо переглядали на сайті, і мова про БФП не йшла.
Щодо обміну/повернення, на жаль, нам довелося відмовити, оскільки товар вже мав сліди експлуатації, а саме – було залито фарбу. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару належної якості можливе за таких умов:
1. Наявність касового чека (або видаткової накладної);
2. Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень, браку, подряпин, потертостей);
3. Відсутність слідів експлуатації.
Якби ви змінили своє рішення на користь БФП і не використали принтер, ми змогли б здійснити обмін на інший товар без проблем. Сподіваємось, що це прояснить ситуацію!
Ви брехуни! Мова ішла саме про бфп, і чьотирі на вітрині мені їх показали!!! А в коробці винесли простий принтер! І вигороджуючи своїх дебілів яких понабирали! Робите собі імʼя!!!
Продали не той товар що замовляв і відмовились повертати гроші - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Ми уважно розглянули ситуацію та поспілкувались з командою магазину. Помилка при консультації не підтвердилась. Ви звернулись з конкретним запитом і обрали товар, який попередньо переглядали на сайті, і мова про БФП не йшла.
Щодо обміну/повернення, на жаль, нам довелося відмовити, оскільки товар вже мав сліди експлуатації, а саме – було залито фарбу. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару належної якості можливе за таких умов:
1. Наявність касового чека (або видаткової накладної);
2. Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих (відсутність механічних пошкоджень, браку, подряпин, потертостей);
3. Відсутність слідів експлуатації.
Якби ви змінили своє рішення на користь БФП і не використали принтер, ми змогли б здійснити обмін на інший товар без проблем. Сподіваємось, що це прояснить ситуацію!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна