Жахлива компанія! Не можемо повернути бракований та несправний товар з вересня! Полагодити не можуть! Купили ще 17 вересня кавову машину Delonghi в ТЦ «Мацдан» у Чернівцях , вдома включили - не працює! Вранці прийшли в магазин , запитали що робити, сказали принесіть, принесли 19, сказали віддадуть в сервіс ! З магазину її віддали в сервіс 21 ! Протримали нову , щойно куплену машину в сервісі до 15 листопада , 57 днів, ми ходили , питали …. Машина прийшла в магазин в жахливому стані 15 листопада , брудна, заляпана , така наче на ній працювали десь в вагончику на вулиці, ми склали акт про жахливий стан машини, працівники магазину все оформили, самі були в шоці від побаченого, фото є! 2 грудня отримали лист, приходьте забирайте що є , інакше ще заплатите за те, що машина стоїть на складі!!!! Ми забрали, включили вдома, сподіваючись що таки працює, уявіть наше терпіння! А машина не працює, зробила одну чашку нспресо і все, знову заглохло! Щоччик на машинці є все можна перевірити, машина абсолютно несправна, жодної чашки кави! Ми зробили відео, але вже надії нема! Не купуйте нічого в цих нечесних і жахливих людей! Ви купите несправний товар, і вам його навіть не полагодять!!! Не те щоб повернути кошти! Жах і безсовісність вищого гатунку!!! Ганьба Comfy!!!
Дякуємо, що поділилися своєю історією. Ми щиро розуміємо ваші емоції, адже особливо прикро, коли нова техніка, яка має радувати з перших хвилин, приносить лише клопоти.
Зауважимо, що сервісне обслуговування у межах гарантійного терміну виконується виключно авторизованими сервісними центрами, які проводять ремонт та перевірку техніки. Ми завжди готові допомогти з організацією цього процесу, щоб він був максимально зручним.
Вашу ситуацію було уважно розглянуто, і ми зробили все можливе, щоб досягти справедливого результату. Прикро, що вирішення зайняло стільки часу, але, на щастя, питання було закрите: погоджено повернення повної вартості, й ви вже отримали кошти.
Дякуємо за вашу довіру навіть у такій складній ситуації!
Ніколи нічого не купуйте в Comfy!!!! - Відгуки про Comfy
Купили ще 17 вересня кавову машину Delonghi в ТЦ «Мацдан» у Чернівцях
2 грудня отримали лист, приходьте забирайте що є , інакше ще заплатите за те, що машина стоїть на складі!!!! Ми забрали, включили вдома, сподіваючись що таки працює, уявіть наше терпіння! А машина не працює, зробила одну чашку нспресо і все, знову заглохло! Щоччик на машинці є все можна перевірити, машина абсолютно несправна, жодної чашки кави!
Ми зробили відео, але вже надії нема! Не купуйте нічого в цих нечесних і жахливих людей! Ви купите несправний товар, і вам його навіть не полагодять!!! Не те щоб повернути кошти! Жах і безсовісність вищого гатунку!!! Ганьба Comfy!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своєю історією. Ми щиро розуміємо ваші емоції, адже особливо прикро, коли нова техніка, яка має радувати з перших хвилин, приносить лише клопоти.
Зауважимо, що сервісне обслуговування у межах гарантійного терміну виконується виключно авторизованими сервісними центрами, які проводять ремонт та перевірку техніки. Ми завжди готові допомогти з організацією цього процесу, щоб він був максимально зручним.
Вашу ситуацію було уважно розглянуто, і ми зробили все можливе, щоб досягти справедливого результату. Прикро, що вирішення зайняло стільки часу, але, на щастя, питання було закрите: погоджено повернення повної вартості, й ви вже отримали кошти.
Дякуємо за вашу довіру навіть у такій складній ситуації!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна