Ганна Відгук додано 16 серпня, 2024 год12 переглядів
Купила бойлер gorenje 18.06.24 і послугу встановлення бойлера 15.06.24.Різні дати тому що робила повернення першого бойлера із-за його габарита . Перший майстер сказав ,що треба докупити кранік за 400грн бо той шо стояв зіпсований.Я не погодилась бо не вірю що він коштує 400грн.Потім він сказав що в бойлері немає кабеля і теж треба докупити але типу у вас зі старого можна зняти то вам повезло.Хоча і кабель і вилка входять у вартість мого стандарт пакету.Ну бізнесмен майстер,хотів заробити.Я відмовилась купувати у нього кранік.Майстер сказав що у нього немає настрою далі зі мною працювати і пішов.Я подзвонила на гарячу лінію Комфі все розказала,мені сказали зателефонують і скажуть коли прийде інший майстер але ніхто не телефонував.Через пару тижнів я сама зателефонувала.В той день телефонує майстер і нервово узгоджує час його приїзду.Знайти не міг ,нервував,потім телефонує і каже:а я должен угадати яка квартира?Тобто з порогу до мене ставиться з претензіями.На дверях немає цифри так можно по телефону просто сказати:хозяйка,я біля ліфта.Заходить пре в кросівках.Я йому:де ваші бахіли?А він :а зачем.Розувся де стояв там і залишив взуття.Далі пихтів постійно невдоволення бубубу…та шо це за сантехніки все тут встановлювали,і до перекриття води і до всього у нього претензії..Я була впевнена,що він нічого не зробить бо відчуття що його насильно запіхнули сюди.Спочатку я стояла над ним але він смердить (неприємно запах)та ще й це його бубніння зводило мій мозок.Я побачила що він вже збирається,питаю чи вже все,він знову щось бубу.Я зайшла у ванну , а він вже уходить.Питаю то хоч розкажіть що як користуватися?Він нервово показує переключателем як крутить і пішов.Ніяких бумаг не дав з підписом 🤷♀️🤯 І тут я бачу що підлога у воді , а з труб тече вода.В паніці набираю його,він вже був на вулиці,кажу що все тече,він знову бубу і прийшов.Каже,розводячи руками нервово,що труби трухляві їх треба міняти.Я кажу що попередній бойлер висів 8 років в нічого не текло,а він ,типу там розворушилося і тепер тече.Подзвонив свому начальнику розказує ситуацію і той начальник мені в ухо все це саме в каже.Каже я можу вам поміняти труби за гроші.Але я йому кажу що тут проблема не трубах,ви просто неправильно підʼєднали.Він знов нервує і каже:я взагалі цим не займаюсь.Тобто, мені дали кого???Він пішов , а я не знала що робити бо тече сильно.ніч не спала ,викручувала полотенця.Наступного дня пішла в магазин Комфі,де все розказала ,перекинула відео як тече і відео куска труби відрізаного криво .Адміністратор не змогла відповісти ніяк,вона була на стороні майстра.Я сказала щоб зняли бойлер і залишили все як було.Вона сказала тільки за мої гроші.Запропонувала зробити повернення послуги.Я погодилася.Коли я вийшла,мені написав майстер:як справи,що вирішили.Я йому відео відправила як я мучуся з тим що тече,на що він мені написав:платіть гроші,виправимо.Це нонсенс,платити гроші щоб він виправив. Я знайшла сантехніка,це було важко ,бо ніхто переробляти після когось не хоче.Сантехнік працював дві години,дуже був злий ну дуже…Сказав,що ваш майстер взагалі нічого там не зробив,а просто на старі місця повісив бойлер,не зробив перепаковку а ще й криво підрізав труби,тому і текло.На моє питання а що з трубами,бо мені майстер з Комфі сказав в них проблеми,то мій сантехнік був шокований від питання,каже:а причому взагалі труби???вони ще багато років будуть служити. І ще прикол : сьогодні випадково побачила на полиці біля бойлера у себе в шкатулці кранік який я купила за 120 грн в епіцентрі за який перший майстер з Комфі хотів 400 грн .Його я в руки дала другому майстру з Комфі,сказав йому,що перший майстер сказав що мій зношений і треба новий.Тобто у мене все в порядку з краниками і не потрібно було міняти,а ваш перший майстер просто грав у бізнесмена 🤯 Історія нонсенс,в голові не вкладається.Мені дуже шкода наступних жертв 🥹хочу щоб всі причетні це відчули на собі ! Бажаю всім причетним таких майстрів мати все життя!!! PS: ще майстер клапан встановив прям над краном і я не могла вставити трубочку для зливу води.Майстер реально не майстер.
Переваги:
Немає плюсів
Недоліки:
Бойлер встановили без перепаковки ,непрофесійно.Тече в місцях зʼєднання.
Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися своїм досвідом, навіть якщо він виявився таким неприємним. Щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час встановлення бойлера. Така робота категорично не відповідає нашим стандартам, і ми вже передали ваші зауваження відповідальним фахівцям для подальшого аналізу та вирішення питання з виконавцями послуг. Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Якщо ви ще не отримали зворотного зв'язку або питання залишається невирішеним, будь ласка, надішліть ваш номер телефону та деталі покупки на електронну пошту [email protected], темою листа зробіть "Відгук otzyv_ua від 16.08.2024". Ми негайно передамо ваше звернення для подальшого розгляду.
Дякуємо за ваш відгук, кожен з них важливий для нас. Сподіваємося, що зможемо виправити ситуацію.
Майстри непрофесійні і не вміють встановлювати бойлер . - Відгуки про Comfy
Перший майстер сказав ,що треба докупити кранік за 400грн бо той шо стояв зіпсований.Я не погодилась бо не вірю що він коштує 400грн.Потім він сказав що в бойлері немає кабеля і теж треба докупити але типу у вас зі старого можна зняти то вам повезло.Хоча і кабель і вилка входять у вартість мого стандарт пакету.Ну бізнесмен майстер,хотів заробити.Я відмовилась купувати у нього кранік.Майстер сказав що у нього немає настрою далі зі мною працювати і пішов.Я подзвонила на гарячу лінію Комфі все розказала,мені сказали зателефонують і скажуть коли прийде інший майстер але ніхто не телефонував.Через пару тижнів я сама зателефонувала.В той день телефонує майстер і нервово узгоджує час його приїзду.Знайти не міг ,нервував,потім телефонує і каже:а я должен угадати яка квартира?Тобто з порогу до мене ставиться з претензіями.На дверях немає цифри так можно по телефону просто сказати:хозяйка,я біля ліфта.Заходить пре в кросівках.Я йому:де ваші бахіли?А він :а зачем.Розувся де стояв там і залишив взуття.Далі пихтів постійно невдоволення бубубу…та шо це за сантехніки все тут встановлювали,і до перекриття води і до всього у нього претензії..Я була впевнена,що він нічого не зробить бо відчуття що його насильно запіхнули сюди.Спочатку я стояла над ним але він смердить (неприємно запах)та ще й це його бубніння зводило мій мозок.Я побачила що він вже збирається,питаю чи вже все,він знову щось бубу.Я зайшла у ванну , а він вже уходить.Питаю то хоч розкажіть що як користуватися?Він нервово показує переключателем як крутить і пішов.Ніяких бумаг не дав з підписом 🤷♀️🤯 І тут я бачу що підлога у воді , а з труб тече вода.В паніці набираю його,він вже був на вулиці,кажу що все тече,він знову бубу і прийшов.Каже,розводячи руками нервово,що труби трухляві їх треба міняти.Я кажу що попередній бойлер висів 8 років в нічого не текло,а він ,типу там розворушилося і тепер тече.Подзвонив свому начальнику розказує ситуацію і той начальник мені в ухо все це саме в каже.Каже я можу вам поміняти труби за гроші.Але я йому кажу що тут проблема не трубах,ви просто неправильно підʼєднали.Він знов нервує і каже:я взагалі цим не займаюсь.Тобто, мені дали кого???Він пішов , а я не знала що робити бо тече сильно.ніч не спала ,викручувала полотенця.Наступного дня пішла в магазин Комфі,де все розказала ,перекинула відео як тече і відео куска труби відрізаного криво .Адміністратор не змогла відповісти ніяк,вона була на стороні майстра.Я сказала щоб зняли бойлер і залишили все як було.Вона сказала тільки за мої гроші.Запропонувала зробити повернення послуги.Я погодилася.Коли я вийшла,мені написав майстер:як справи,що вирішили.Я йому відео відправила як я мучуся з тим що тече,на що він мені написав:платіть гроші,виправимо.Це нонсенс,платити гроші щоб він виправив.
Я знайшла сантехніка,це було важко ,бо ніхто переробляти після когось не хоче.Сантехнік працював дві години,дуже був злий ну дуже…Сказав,що ваш майстер взагалі нічого там не зробив,а просто на старі місця повісив бойлер,не зробив перепаковку а ще й криво підрізав труби,тому і текло.На моє питання а що з трубами,бо мені майстер з Комфі сказав в них проблеми,то мій сантехнік був шокований від питання,каже:а причому взагалі труби???вони ще багато років будуть служити.
І ще прикол : сьогодні випадково побачила на полиці біля бойлера у себе в шкатулці кранік який я купила за 120 грн в епіцентрі за який перший майстер з Комфі хотів 400 грн .Його я в руки дала другому майстру з Комфі,сказав йому,що перший майстер сказав що мій зношений і треба новий.Тобто у мене все в порядку з краниками і не потрібно було міняти,а ваш перший майстер просто грав у бізнесмена 🤯 Історія нонсенс,в голові не вкладається.Мені дуже шкода наступних жертв 🥹хочу щоб всі причетні це відчули на собі ! Бажаю всім причетним таких майстрів мати все життя!!!
PS: ще майстер клапан встановив прям над краном і я не могла вставити трубочку для зливу води.Майстер реально не майстер.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися своїм досвідом, навіть якщо він виявився таким неприємним. Щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час встановлення бойлера. Така робота категорично не відповідає нашим стандартам, і ми вже передали ваші зауваження відповідальним фахівцям для подальшого аналізу та вирішення питання з виконавцями послуг. Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Якщо ви ще не отримали зворотного зв'язку або питання залишається невирішеним, будь ласка, надішліть ваш номер телефону та деталі покупки на електронну пошту [email protected], темою листа зробіть "Відгук otzyv_ua від 16.08.2024". Ми негайно передамо ваше звернення для подальшого розгляду.
Дякуємо за ваш відгук, кожен з них важливий для нас. Сподіваємося, що зможемо виправити ситуацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна