Безвідповідальний директор фірми по установці, по перше звʼязався лише через 10 днів після заявки на встановлення (а обіцяли до 8 днів), спершу стверджував, що в нас лише одна установка, а другої немає в його списку, (хоча на гарячій лінії підтвердили дві, на 2 кондиціонера) потім сказав ще чекати, ніякої конкретики, все йому треба надзванювати, щоб він не забув (навіть самі майстри по установленню так казали), перед днем встановлення телефонує і каже, що зараз приїде подивитись на обʼєкт, щоб знати що і як буде, через годину ми самі йому дзвонимо запитати де він, і каже, що плани помінялись, не приїде він, і він не подумав, що про це треба повідомити клієнта. Наступного дня приїжджають майстри і директор по телефону каже: «Ми не знали, що у вас нестандартне планування, ми вам не зможемо поставити сьогодні». А коли я запитав чому він вчора не приїхав і не подивився, то відповідь була: «Навіть якби я вчора приїхав, нічого не змінилось би, ви б всеодно ще чекали» (це після вже двох тижнів очікувань). В кінці кінців, він сказав що звʼяжеться (це мало бути вчора, і ніхто не звʼязався), і сказав що найближчим часом все розписане, і знову не знає коли поставлять кондиціонера. Майстри жаліються на нього, і кажуть, що він все забуває, їх слова про директора: «Богдан вже втомився сьогодні, він вже нічо не хоче». Вимагаю компенсації та якнайшвидшого встановлення кондиціонера.
Переваги:
майстри хороші, хоча по першій адресі не запінили отвір, я думав що вони це в принципі не роблять, вже думав купляти на другу адресу, а там нова бригада була і запінили.
Нам дуже шкода, що ви мали чекати так довго та стикнулися з непрофесійним підходом. Аби передати ваші зауваження керівництву для вирішення ситуації – будь ласка, надішліть ваші контактні дані на email [email protected] з темою листа «Відгук otzyv_ua №2055312». Також буде розглянуто можливість надання компенсації за завдані незручності.
Ми прагнемо до покращення нашого сервісу і зробимо все можливе, щоб ваш досвід був кращим у майбутньому.
встановлення кондиціонера - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації.
Нам дуже шкода, що ви мали чекати так довго та стикнулися з непрофесійним підходом. Аби передати ваші зауваження керівництву для вирішення ситуації – будь ласка, надішліть ваші контактні дані на email [email protected] з темою листа «Відгук otzyv_ua №2055312». Також буде розглянуто можливість надання компенсації за завдані незручності.
Ми прагнемо до покращення нашого сервісу і зробимо все можливе, щоб ваш досвід був кращим у майбутньому.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна