09.02.24 року, на телефон прийшло смс повідомлення, що у мене на рахунку нараховано 451 бонусів, з 09 по 12.02.24 року, зайшовши 10.02.24 року, я побачив лише 51 бонусів, вирішив звернутися у чат сервіс до представників комфі, на що вони відповіли, що то був збій системи от і думайте шановні покупці, яким обманим способом заманюють клієниів в магазин, також поваги чат операторів до клієнта не має, відповідь на конкретне питання не надають, розмову ще незакінчив, вони вже відключилися. Неприємні залишилися враження, хоча не мало було куплено вданому магазині товару.
Дійсно, часто нагадуємо нашим чудовим покупцям що вони мають бонуси на рахунку. Особливо коли маємо вигідні знижки та розпродажі!
І дуже хочемо перевірити баланс вашої бонусної картки та вирішити ситуацію.
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected] повний номер вашої картки (починається з цифр 293...), або номер телефону до якого вона приєднана.
Як магазин Комфі клієнтам розсилає обмані смс. - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, часто нагадуємо нашим чудовим покупцям що вони мають бонуси на рахунку. Особливо коли маємо вигідні знижки та розпродажі!
І дуже хочемо перевірити баланс вашої бонусної картки та вирішити ситуацію.
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected] повний номер вашої картки (починається з цифр 293...), або номер телефону до якого вона приєднана.
Темою листа вкажіть, будь ласка "Відгук Otzyv №1977411".
Будемо чекати вашу відповідь та обов'язково у всьому розберемось!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан.