Жах. Мій баланс був 405 бонусів (200 з яких дн) дійсні до 6.01. Я наповнила кошик. Скидка застосувалась 405. З особистих причин я не завершила замовлення. Коли вирішила зробити замовлення мені на сайті видало лише 205. Оператор сказала технічний збій з 23.12 по 26.12 у них був. А якби я замовила 25 , а забрала 26. Мені би що сказали на 200 грн більше. На що оператор відповіла незнаю як би поступили .
Ситуація дійсно виглядає дуже дивно, і розуміємо ваше розчарування.
Так, технічний збій призвів до неправильного відображення балансу бонусів, що ви побачили у смс та у вашому кошику під час оформлення замовлення.
За це ми просимо вибачення.
З приводу консультації гарячої лінії, тут вдруге маємо перепросити у вас. Для вас мали б зафіксувати звернення з цього питання і надати рішення.
Напишіть нам до служби підтримки на пошту [email protected] з відміткою у темі листа "відгук otzyv ua №1960231" та текстом даного відгуку. Впевнені, ми зможемо надати позитивне рішення за виникле непорозуміння.
Бонусна програма - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Ситуація дійсно виглядає дуже дивно, і розуміємо ваше розчарування.
Так, технічний збій призвів до неправильного відображення балансу бонусів, що ви побачили у смс та у вашому кошику під час оформлення замовлення.
За це ми просимо вибачення.
З приводу консультації гарячої лінії, тут вдруге маємо перепросити у вас. Для вас мали б зафіксувати звернення з цього питання і надати рішення.
Напишіть нам до служби підтримки на пошту [email protected] з відміткою у темі листа "відгук otzyv ua №1960231" та текстом даного відгуку. Впевнені, ми зможемо надати позитивне рішення за виникле непорозуміння.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна