Замовив онлайн техніку через застосунок. Одразу її оплатив. Заздалегідь подзвонив оператору і уточнив усі дати доставки і наявність. Як виявилось потім, оператор набрезав, в наявності нічого нема, товар не відправили вчасно, а гроші запропонували повернути потім, а саме після нового року..... Що я можу сказати, компанія не в адекваті, в наявності товару нема, оператори брешуть. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВ'ЯЗУВАТИСЬ.
Переваги:
ВІДСУТНІ
Недоліки:
Відсутність наявного товару, брехлива служба підтримки, непрацюючий склад, відморожені співробітники і просто бариги, які збирають гроші наперед, а потім розповідають що щось не вийшло. Це вже не перша подібна ситуація з цими шахраями!!!
Ситуація, котру ви описуєте, доволі дивна. Дійсно, товару може не бути у магазинах день-у-день, проте якщо він є на складі - доставляємо на найближчу можливу дату. Якщо оператор допустив помилку на момент перевірки наявності товару - перепрошуємо за це 🙏
Щодо повернення коштів, процес відбувається наступним чином:
1. Формуємо звернення за вашим номером телефону. Разом з тим, надсилаємо на ваш імейл шаблон заяви, а ви нам - вже заповнену або написану від руки, зворотним листом.
2. Передаємо запит до бухгалтерії. Після чого відбувається перерахування коштів, зазвичай - це 3-7 банківських днів.
Ми залюбки допоможемо у супроводі даного питання, але потребуємо більше деталей. Напишіть нам листа на пошту [email protected], зазначивши номер телефону або номер замовлення, темою зробіть «відгук otzyv_ua№1956277». Чекатимемо на інформацію 📩
Товару нема, грозі потім повернемо. - Відгуки про Comfy
Що я можу сказати, компанія не в адекваті, в наявності товару нема, оператори брешуть. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВ'ЯЗУВАТИСЬ.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Ситуація, котру ви описуєте, доволі дивна. Дійсно, товару може не бути у магазинах день-у-день, проте якщо він є на складі - доставляємо на найближчу можливу дату. Якщо оператор допустив помилку на момент перевірки наявності товару - перепрошуємо за це 🙏
Щодо повернення коштів, процес відбувається наступним чином:
1. Формуємо звернення за вашим номером телефону. Разом з тим, надсилаємо на ваш імейл шаблон заяви, а ви нам - вже заповнену або написану від руки, зворотним листом.
2. Передаємо запит до бухгалтерії. Після чого відбувається перерахування коштів, зазвичай - це 3-7 банківських днів.
Ми залюбки допоможемо у супроводі даного питання, але потребуємо більше деталей. Напишіть нам листа на пошту [email protected], зазначивши номер телефону або номер замовлення, темою зробіть «відгук otzyv_ua№1956277». Чекатимемо на інформацію 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.