Літом 2023р. купив телефон Sigma. На початку грудня почав глючити, клавіатура працювала лише при увімкненій зарядці. Відніс в магазин, прийняли і сказали чекати 2 тижні. Через 2 тижні прийшло смс-повідомдення щоб забрати. Прийшов в магазин, а там кажуть, що сц не брався за ремонт, оскільки є механічні пошкодження роз'єму зарядки. Я не розумію, як можна заряджати телефон такого класу, без доторкання кабеля usb до роз'єму. До телефону ніхто не втручався і пломби(якщо такі є?) не пошкодженні. Я обурений дешевою відмазкою сц і якби цей телефон коштував як останній айфон, то подав би скаргу до комітету по захисту прав споживачів.
Перепрошуємо, що відповідаємо на ваш відгук лише сьогодні. Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією 😔😔😔
Аби розібратись, маємо надіслати додатковий запит до сервіс-менеджера, проте бракує деталей. Будь ласка, напишіть нам листа на пошту [email protected] з темою "Відгук otzyv_ua №1948383", зазначивши ваш номер телефону. Також додайте фото акту прийому-передачі техніки на ремонт та висновок з сервісного центру по закінченню діагностики. Чекатимемо на інформацію! 🙌🧡
Відмазка сервісного центру - Відгуки про Comfy
Відніс в магазин, прийняли і сказали чекати 2 тижні.
Через 2 тижні прийшло смс-повідомдення щоб забрати.
Прийшов в магазин, а там кажуть, що сц не брався за ремонт, оскільки є механічні пошкодження роз'єму зарядки.
Я не розумію, як можна заряджати телефон такого класу, без доторкання кабеля usb до роз'єму.
До телефону ніхто не втручався і пломби(якщо такі є?) не пошкодженні.
Я обурений дешевою відмазкою сц і якби цей телефон коштував як останній айфон, то подав би скаргу до комітету по захисту прав споживачів.
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо, що відповідаємо на ваш відгук лише сьогодні. Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією 😔😔😔
Аби розібратись, маємо надіслати додатковий запит до сервіс-менеджера, проте бракує деталей. Будь ласка, напишіть нам листа на пошту [email protected] з темою "Відгук otzyv_ua №1948383", зазначивши ваш номер телефону. Також додайте фото акту прийому-передачі техніки на ремонт та висновок з сервісного центру по закінченню діагностики. Чекатимемо на інформацію! 🙌🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.