04.11.23 придбали пральну машину daewoo, забрали самі, після того як все було підключено згідно інструкції, зробили пробний пуск без речей, ніби відпрацювала. На слідуючий день дружина закинула два рушника насипали пральний порошок і ополіскувач. При запуску машинка видала помилку і заблокувала двері. Вже на наступний день ранок я приїхав з роботи і в мене вийшло відчинити машинку і дістати бокс з порошком, який ми вимили. Привезли на магазин перед цим заздалегідь зізвонились на гарячу лінію, вони довго морозились, але в кінці сказали привозьте. В магазині дівчина яка мала прийняти: каже якщо буде запах прального порошку то не прийме, на що я їй відповів мабуть буде бо машинка була заблокована більше 12 годин. Засунувши свого писка каже так запах є я не прийму. Через півтори години запах розійшовся, але відповідь її залишилась. І саме цікаве кличте сервісний центр, хай приїзжають до вас до дому і деогностують її. Я кажу як до дому, давайте ви її відправите в сервіс центр хай там її віддіагностують, на що сказали в нас немає сервіс центра. Комфі це дно повне. Нічого не беріть, бо вони просто бариги. 1 згоден
Дуже прикро, що трапилась така ситуація на початку користування технікою. Ми як і будь-який інший магазин не застраховані від виробничого браку, а перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості.
Для цього й існує гарантія виробника, щоб вирішувати проблеми, які сталися не з вашої провини. Зауважимо, що товари, котрі вже були у використанні (наразі це сліди та запах прального порошку) не підлягають поверненню/обміну протягом 14 днів. Для цього товарознавець у магазині попередньо оглядає техніку.
Магазин не займається ремонтом, тому товари передаємо до авторизованих центрів. Проте, враховуючи, що пральна машина - це велика побутова техніка - майстер самостійно приїздить до вас додому задля діагностики та ремонту. За гарантією вам мають надати безкоштовне усунення дефекту 🛠
Задля того, аби ми могли подати заявку на виклик майстра, напишіть нам на [email protected] з відміткою "Відгук otzyv_ua №1930685", зазначивши ваш номер телефону та/або номер замовлення. Також знадобиться серійний номер техніки. Зазвичай, достатньо відкрити люк завантаження білизни й уважно оглянути корпус. Або ж заводський шильд може бути на внутрішній поверхні плінтуса або лючка зливного фільтра.
Продали поламану пральну машину - Відгуки про Comfy
Привезли на магазин перед цим заздалегідь зізвонились на гарячу лінію, вони довго морозились, але в кінці сказали привозьте. В магазині дівчина яка мала прийняти: каже якщо буде запах прального порошку то не прийме, на що я їй відповів мабуть буде бо машинка була заблокована більше 12 годин. Засунувши свого писка каже так запах є я не прийму.
Через півтори години запах розійшовся, але відповідь її залишилась. І саме цікаве кличте сервісний центр, хай приїзжають до вас до дому і деогностують її. Я кажу як до дому, давайте ви її відправите в сервіс центр хай там її віддіагностують, на що сказали в нас немає сервіс центра.
Комфі це дно повне. Нічого не беріть, бо вони просто бариги.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дуже прикро, що трапилась така ситуація на початку користування технікою. Ми як і будь-який інший магазин не застраховані від виробничого браку, а перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості.
Для цього й існує гарантія виробника, щоб вирішувати проблеми, які сталися не з вашої провини. Зауважимо, що товари, котрі вже були у використанні (наразі це сліди та запах прального порошку) не підлягають поверненню/обміну протягом 14 днів. Для цього товарознавець у магазині попередньо оглядає техніку.
Магазин не займається ремонтом, тому товари передаємо до авторизованих центрів. Проте, враховуючи, що пральна машина - це велика побутова техніка - майстер самостійно приїздить до вас додому задля діагностики та ремонту. За гарантією вам мають надати безкоштовне усунення дефекту 🛠
Задля того, аби ми могли подати заявку на виклик майстра, напишіть нам на [email protected] з відміткою "Відгук otzyv_ua №1930685", зазначивши ваш номер телефону та/або номер замовлення. Також знадобиться серійний номер техніки. Зазвичай, достатньо відкрити люк завантаження білизни й уважно оглянути корпус. Або ж заводський шильд може бути на внутрішній поверхні плінтуса або лючка зливного фільтра.
Чекатимемо вашого листа.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.