Была хорошая компания, но увы что-то поменялось в подходе к клиентам. Купили робот пылесос, гарантия 2 года, через 9 месяцев пылесос начал жить своей жизнью, не выполнял прописанных задач, обратились в магазин (Комфи Лавене), приняли товар с задержкой, после 2 недели непонятных отговорок, далее ответ замена платы, после опять тишина и далее ответ, был прилет в сервисный центр, ситуация не понятна, ждите и так уже 1,5 месяца, на горячей линии никаких сроков!Данный магазин не советую!
Якщо правильно зрозуміли з опису ситуації, ви один з багатьох наших клієнтів, що передавали техніку через магазин до сервісного центру виробника, який, справді постраждав від пожежі. Це форс-мажорна ситуація, непередбачувана. Всі дані таких клієнтів зафіксовані, і по кожному з таких запитів, йде комунікація з виробником та сервісним центром щодо надання рішення.
Розуміємо, що очікування, це дуже важко та справді ця невизначеність може викликати тільки негатив. Однак, запевняємо вас, що для кожного ми шукаємо вихід і хочемо, щоб він був саме позитивним.
Для більш конкретного спілкування по суті ситуації - просимо вас написати на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1918856 номер вашого телефону, або номер акту прийому передачі.
Робот пылесос - Відгуки про Comfy
Купили робот пылесос, гарантия 2 года, через 9 месяцев пылесос начал жить своей жизнью, не выполнял прописанных задач, обратились в магазин (Комфи Лавене), приняли товар с задержкой, после 2 недели непонятных отговорок, далее ответ замена платы, после опять тишина и далее ответ, был прилет в сервисный центр, ситуация не понятна, ждите и так уже 1,5 месяца, на горячей линии никаких сроков!Данный магазин не советую!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Якщо правильно зрозуміли з опису ситуації, ви один з багатьох наших клієнтів, що передавали техніку через магазин до сервісного центру виробника, який, справді постраждав від пожежі. Це форс-мажорна ситуація, непередбачувана. Всі дані таких клієнтів зафіксовані, і по кожному з таких запитів, йде комунікація з виробником та сервісним центром щодо надання рішення.
Розуміємо, що очікування, це дуже важко та справді ця невизначеність може викликати тільки негатив. Однак, запевняємо вас, що для кожного ми шукаємо вихід і хочемо, щоб він був саме позитивним.
Для більш конкретного спілкування по суті ситуації - просимо вас написати на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1918856 номер вашого телефону, або номер акту прийому передачі.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY