Купила в комфі смартфон Nokia g22, який не працював належним чином. Телефон перестав приймати графічний ключ і не реагував на клавіші, щоб повернути його до стандартних налаштувань. Майже всі працівники комфі намагались з ним щось зробити. Хотіли повернути його в той же день коли купили. Мені стверджували в магазині і на гарячій лінії що я повинна нести телефон в сервісний центр або звернутись до виробника смартфона. Це взагалі як? Я ж купила його в комфі і туди хотіла повернути з усіма належними документами, комплектацією і в належному стані. Ніхто з працівників не хотів брати на себе відповідальність. Мені не хотіли повертати гроші або замінити товар. Намагались спихнути все на мене і переконати що то моя вина. У мене прийняли заявку на повернення коштів через 3 години сперечань. Яке у мене може бути враження?
Дійсно, якщо ви помітили що смартфон працює не належним чином або має дефект - пропонуємо вам звернутись до магазину для передачі товару до сервісного центру виробника на діагностику та усунення поломки.
Можливо ви встановили інший графічний ключ, тому система не могла прийняти його, розблокувати смартфон чи відреагувати на відбиток пальця після хибних спроб розблокування.
Щоб вирішити цю ситуацію та розібратись швидше, надайте, будь ласка, більше інформації.
Розкажіть, будь ласка, деталі історії та надішліть дані про вашу покупку за нашою електронною поштою [email protected]
Темою листа зробіть "відгук №1915837".
Залюбки все перевіримо для подальшої консультації та допомоги в цій ситуації.
А з чого ви взяли, що сенсор не працює? Все працює!!! І дзвінки надходять, і екстренний виклик можна зробити. Просто постійно пише що ввели невірно ключ (хоча до цього вводили вірно), на відбиток не реагує (бокова кнопка) і не дає можливості відновити ключ.
Неякісний товар - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, якщо ви помітили що смартфон працює не належним чином або має дефект - пропонуємо вам звернутись до магазину для передачі товару до сервісного центру виробника на діагностику та усунення поломки.
Можливо ви встановили інший графічний ключ, тому система не могла прийняти його, розблокувати смартфон чи відреагувати на відбиток пальця після хибних спроб розблокування.
Щоб вирішити цю ситуацію та розібратись швидше, надайте, будь ласка, більше інформації.
Розкажіть, будь ласка, деталі історії та надішліть дані про вашу покупку за нашою електронною поштою [email protected]
Темою листа зробіть "відгук №1915837".
Залюбки все перевіримо для подальшої консультації та допомоги в цій ситуації.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.