Залишала на сайті заявку про сповіщення. Сьогодні 15.05.23р, оразу після повідомлення Comfy про наявність товару - пральна машина Grifon GWMS-7121(код 2385016) , намагалась оформити покупку цієї пральної машини. Але на сайті і в додатку була ціна зі знижкою (8777грн), у додатку додала товар в кошик (8777грн), однак під час оформлення висвітилась ціна без знижки(13199грн). С цим питанням: "як це розуміти?" я звернулась до менеджера в чат на сайті. Додала скріншоти. Відповіді я не отримала, лише обіцянку, що мені передзвонять. А тим часом на сайті і в додатку ціну швиденько поміняли, прибравши акційну знижку. За чинним законодавством товар повинен бути проданий покупцю за ціною згідно цінника, незважаючи на вартість, яка значиться в компютерній базі продавця. Але це про відповідальних і самоповажних продавців, а не про Comfy, тому як пізніше мені передзвонили, розповіли про нібито не оновлений на той момент кеш і зміну ціни від постачальника. А ще про актуальність ціни між кошиком і цінником на сайті. Виявляється (зі слів оператора) ціна актуальна та що при оформленні, а не на сайті чи в додатку. Це жах, а не відношення.
Дійсно, ціноутворення - це дуже складний процес, на нього впливає дуже багато факторів - в тому числі й вартість товару під час закупки від офіційного представника, його умови та рекомендації щодо продажів.
Одним з головних правил нашої компанії є чесність перед нашим покупцем, тому ми не завищуємо ціни навмисно. Ви бачили останню вартість за якою була остання партія перед тим як закінчитись.
Вартість товару який знову в наявності автоматично оновлюється після того, як ми його отримали на складі.
При отриманні нової партії чи повідомлення від постачальника про зміну вартості ми також оновлюємо на нашому сайті.
Знижки не обмежені за часом і можуть бути припинені в будь-який момент.
Тому завжди раді допомогти вам в оформленні інтернет-замовлення онлайн щоб ціна була збережена для вас ще декілька днів. Ви завжди можете звернутись за номером 0800303505 або в чат: https://comfy.ua/ua/contact.html
Ціну виставляє виробник, а не магазин. Ви саме в хвилини зміни ціни замовляли. Почекайте трохи, виробник знову зменьшить ціну і вона зміниться у всіх офіційних магазинах.
Згодна, але товару до цього не було в наявності. Його додали в перелік товару за акційною ціною. І на сайті і в додатку ціна була акційною. Хтось же винен, що товар додали, а ціну не поміняли. Чому я вже під час оформлення повинна дізнаватись про зміни і про те що в них не завжди ціна під товаром є актуальною (зі слів оператора - актуальна ціна та, що при оформленні)? Я вже писала, що, згідно прав споживачів, товар має бути проданий за ціною вказаною на ціннику.
Не відповідають за свої помилки. - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні за ваш відгук!
Дійсно, ціноутворення - це дуже складний процес, на нього впливає дуже багато факторів - в тому числі й вартість товару під час закупки від офіційного представника, його умови та рекомендації щодо продажів.
Одним з головних правил нашої компанії є чесність перед нашим покупцем, тому ми не завищуємо ціни навмисно. Ви бачили останню вартість за якою була остання партія перед тим як закінчитись.
Вартість товару який знову в наявності автоматично оновлюється після того, як ми його отримали на складі.
При отриманні нової партії чи повідомлення від постачальника про зміну вартості ми також оновлюємо на нашому сайті.
Знижки не обмежені за часом і можуть бути припинені в будь-який момент.
Тому завжди раді допомогти вам в оформленні інтернет-замовлення онлайн щоб ціна була збережена для вас ще декілька днів. Ви завжди можете звернутись за номером 0800303505 або в чат: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.