02.10.22.придбав у комфі посудомийну машинку самсунг. Пропрацювала вона недовго.Спочатку білий наліт на посуді,далі знайшов якісь ущільнювач в середині посудомийки.На останок потік бачок ополіскувача.04.01.23.звернувся до магазину-відправили мене до сервісу самсунг. З ремонтом вийшла ціла епопея. Ремонтували 45днів,але проблема не зникла.Знову звернувся до магазину. Відповіли,що вони посередники,і звертатись потрібно до виробника. Найцікавіше, що виробник Китай,а постачальник ООО самсунг електронікс рус компані, москва.Відповіді чому фігурує мордовія в придбаному товарі я не отримав. А далі глухий кут. Ми повернем гроші,якщо сервіс дасть акт непридатності товару, Сервіс відповів, що буде ремонтувати до останнього, маніпулючи логістичними проблемами у військовий стан, хоча по законодавству гарантійний ремонт-14 робочих днів, і ні яких змін до цього закону не було. Хотілося б вирішити це питання у нормальний спосіб, не звертаючись до Феміди.
Компанія Samsung наполягає на тому, щоб всі покупці, звертались до них напряму у разі виникнення некоректної роботи техніки або дефектів.
Якщо виробник надає акт на списання техніки, зможемо провести повернення коштів, в найкоротші терміни.
Для того, щоб ми могли надати вам розширену відповідь, стосовно всіх доступних дій в даній ситуації, нам потрібно більше даних.
Електронна пошта [email protected] тема листа "відгук otzyv ua №1798464"
Надішліть нам дані покупки, це може бути фото чеку, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка. Зазначте також номер телефону з якого ви могли звертатись до нас (якщо він відрізняється), а також серійний номер посудомийної машини і номер заявки до гарячої лінії Samsung.
Опишіть стисло покроково ситуацію, коли у вас був майстер, техніка на даний час залишається у вас вдома чи у сервісному центрі.
Ми зв'яжемось з виробником для уточнення інформації щодо статусу ремонту, та надамо вам зворотний зв'язок. Зі свого боку, не можемо вплинути на сервісний центр щодо надання акту, але обіцяємо, якщо це можливо, ми зробимо все, щоб допомогти вам у скорішому розв'язанні питання.
Проблемна посудомийка - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за відгук.
Компанія Samsung наполягає на тому, щоб всі покупці, звертались до них напряму у разі виникнення некоректної роботи техніки або дефектів.
Якщо виробник надає акт на списання техніки, зможемо провести повернення коштів, в найкоротші терміни.
Для того, щоб ми могли надати вам розширену відповідь, стосовно всіх доступних дій в даній ситуації, нам потрібно більше даних.
Електронна пошта [email protected] тема листа "відгук otzyv ua №1798464"
Надішліть нам дані покупки, це може бути фото чеку, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка. Зазначте також номер телефону з якого ви могли звертатись до нас (якщо він відрізняється), а також серійний номер посудомийної машини і номер заявки до гарячої лінії Samsung.
Опишіть стисло покроково ситуацію, коли у вас був майстер, техніка на даний час залишається у вас вдома чи у сервісному центрі.
Ми зв'яжемось з виробником для уточнення інформації щодо статусу ремонту, та надамо вам зворотний зв'язок. Зі свого боку, не можемо вплинути на сервісний центр щодо надання акту, але обіцяємо, якщо це можливо, ми зробимо все, щоб допомогти вам у скорішому розв'язанні питання.
Будемо чекати на ваше повідомлення.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY