Купила планшет 19.01 в магазині Comfy,коли прийшла додому виявила зверху на екрані зелену полоску.Наступного дня 20.01 звернулась до магазину,щоб мені замінили планшет на аналогічний належної якості,на що в магазині мені сказали що замінять тільки після того як їм прийде акт з сервісного центру. Сьогодні був дзвінок,що прийшов ваш планшет з ремонту,вам замінили дисплей. Але я його нп відправляла в ремонт,я хотіла щоб мені його замінили на аналогічний належної якості.Коли платиш 13000 тис гривень то хочеться товар належної якості.Потрачений час,потрачені гроші.Дуже розчарована магазином Comfy(
Наталія, дійсно, ми завжди ЗА те, щоб ви отримували лише якісну техніку в нашому магазині.
І пропонуємо вам завжди перевіряти товар на недоліки чи дефекти з продавцями в магазині. Вони залюбки вам допоможуть це зробити.
Щодо діагностики та повернення планшета в магазин, напишіть, будь ласка, деталі (номер акта передачі в ремонт, контактний номер телефону) на електронну пошту [email protected], в темі листа вкажіть, будь ласка, ваш номер відгуку: 1793530, перевіримо ситуацію більш детально.
Найгірша покупка в моєму житті! - Відгуки про Comfy
Але я його нп відправляла в ремонт,я хотіла щоб мені його замінили на аналогічний належної якості.Коли платиш 13000 тис гривень то хочеться товар належної якості.Потрачений час,потрачені гроші.Дуже розчарована магазином Comfy(
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні за ваш відгук.
Наталія, дійсно, ми завжди ЗА те, щоб ви отримували лише якісну техніку в нашому магазині.
І пропонуємо вам завжди перевіряти товар на недоліки чи дефекти з продавцями в магазині. Вони залюбки вам допоможуть це зробити.
Щодо діагностики та повернення планшета в магазин, напишіть, будь ласка, деталі (номер акта передачі в ремонт, контактний номер телефону) на електронну пошту [email protected], в темі листа вкажіть, будь ласка, ваш номер відгуку: 1793530, перевіримо ситуацію більш детально.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY