чому я не здивована? - Відгуки про BROCARD

BROCARD
Украина, Івано-Франківськ Відгук додано 18 вересня, 2017 год 1339 переглядів
Чесно кажучи, не люблю ці ідіотські дискусії переливання з пустого в порожнє, всі залишаться при своїх думках, в процесі плювання слюни один на одного і взаємній агресії. Але читаючи ці відгуки можу сказати одне: "чому я не здивована"?
Я завжди знала, що людська незадоволеність всепоглинаюча, але щоб настільки...
Шановні дами та мужчини, які фігурують нижче з своїми душещіпательними відгуками, Ви дійсно думаєте, що якщо ВИ приходите в магазин чи якийсь сервіс ВАМ всі зобов"язані? Типу, якщо ВИ приходите витратити на СЕБЕ прекрасного СВОЇ ж гроші незалежно від суми, консультанти зобов"язані з входу падати ВАМ в ноги, читати ВАШІ думки, навіть якщо ВИ себе ведете по-хамськи, не можете внятно пояснити що ВИ хочете, не можете покликати консультанта на допомогу, а ВІН силою думки має вловити ВАШІ бажання?
Ви серйозно думаєте, що консультант має за вами бігати і ВАС вилизувати з ніг до голови, бо ВИ прийшли, обдарувати ВАС пробніками, журналами, подарунками, які мають ліміт по магазину?
За Вашими словами, ви всі тут прекрасні працівники, неповторні шефи, чуйні та спрямовані настільки в бік Європи? Я вас розчарую, більшість з вас ведуть себе ще гірше в плані роботи,ніж консультанти в сфері обслуговування.
Не буду сперечатися, дійсно в силу певних обставин є велике число надмірних консультантів чи просто дівчат, яким ця професія не підходить, просто вони ще цього не зрозуміли.
Знову ж по відгуках, консультанти мають бути як надувні ляльки-роботи?Це теж живі люди, які щодня витрачають мільйонний відсоток фізичного та морального здоров"я серед різношарових клієнтів. Є привітні клієнти, є крикливі, є легкі, є клієнти після яких відчуваєш себе рабом з плантації чи з підвалу. Через одне тут фігурують повідомлення "я така супер, але змучена зроботи, зачухана, в розтягнуому спортивному костюмі, не в шубі..." ВСЯ сфера, яка працює з людьми на ПРИРОДНЬОМУ фізіологічному рівні ОЦІНЮЄ з вигляду людину, АЛЕ НЕ ВСЯ СФЕРА ВЕДЕ СЕБЕ ХАМОВИТО!Це треба розрізняти.
Поставте себе на місце людей, які по 9 годин працюють з людьми, де трапляються кадри, які просто виносять мозок, приходять відірватися з своїм поганим настроєм, кашлями, шмарками, дітьми, які без нагляду бігають по магазинах... Ви самі себе часто ведете не компетентно, не ввічливо, з придирками. Можна продовжувати цей текст вічно.
Спробуйте ставитися до людей м"якіше, ввічливіше, не відповідайте агресією на агресію, якщо Вам не подобається консультант, попросіть про заміну, якщо Вам потрібна допомога - попросіть про неї, а не кричіть і не фиркайте. Тоді і обслуговування буде кращим і Ви будете щасливіші.

1 згоден 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Влад (Украина, Суми) 14 грудня, 2017 год
"Ви дійсно думаєте, що якщо ВИ приходите в магазин чи якийсь сервіс ВАМ всі зобов"язані? Типу, якщо ВИ приходите витратити на СЕБЕ прекрасного СВОЇ ж гроші незалежно від суми, консультанти зобов"язані з входу падати ВАМ в ноги, читати ВАШІ думки, навіть якщо ВИ себе ведете по-хамськи, не можете внятно пояснити що ВИ хочете, не можете покликати консультанта на допомогу, а ВІН силою думки має вловити ВАШІ бажання?

Ви серйозно думаєте, що консультант має за вами бігати і ВАС вилизувати з ніг до голови, бо ВИ прийшли, обдарувати ВАС пробніками, журналами, подарунками, які мають ліміт по магазину?"



Да, когда мы отдаем тысячи гривен за какую-то малюсенькую ерунду, основную часть стоимости которой составляет наценка за бренд, мы именно так и думаем. Это индустрия красоты и удовольствия, и здесь должны именно облизывать клиента и угадывать его желания.
Гость (Украина, Київ) 30 листопада, 2017 год
везде так и во всем. вы правы на 100%, чем лучше к людям, тем хуже они к тебе. чем выше уровень лояльности, тем больше требований.

я -собственник небольшого бизнеса. Скидки делать не могу, т.к изначально ставлю цены с маленькой маржой, развивая точку.

Но единожды предоставив скидку клиенту, потом вынуждена давать эту скидку всей ее семье и всем подругам и бывшим коллегам в пятом поколении.

потом скидки стало мало..и так до бесконечности.
Теодор, ревизор (Украина, Київ) 12 жовтня, 2017 год
о, у какого-то консультанта, кажись, подгорело. ну, поделом. то, что в брокарде консультанты позволяют себе высокомерно рассматривать покупателей и игнорировать тех, кто недорого одет - факт. то, что стоят за спиной и обсуждают - факт. разница в приветливости к богатому и к обычному клиенту - колоссальная. об этом совершенно вся украина уже в курсе. в брокард ходят не ради совершения приятных покупок с большим удовольствием, а когда надо быстро чёт купить, уйти оттуда побыстрее и забыть.

а отговорочки то какие! а оправданьица :) лично я на своём физиологическом уровне редко кого-то рассматриваю, с осуждающе-оценочным взглядом. Просто так. Потому, что я, во-первых, отдаю себе отчёт в том, что другого человека это может смутить, а во-вторых - у меня и мыслей таких не возникает. А в брокарде, как я понимаю, всех консультантов набирают по одному физиологическому уровню? поэтому все стоят зыркают?

весь пост выше - сопливое оправдание хренового сервиса. я вот отдаю себе отчёт в том, что не смогла бы работать в сфере обслуживания. потому там и не работаю :) а на работе нынче все получают нагоняи, всем трепят нервы клиенты, ВСЕМ БЕЗ ИСКЛЮЧЕНИЯ! потому как наша страна сдвинулась с места и куда-то грузно топает, слава б-гу, стали подниматься подобные темы, вопросы качества обслуживания и тд и тд. А делается это ради улучшения качества работы каждого, каждого предприятия. Из этого нужно просто делать работу над ошибками, а не размазывать сопли по монитору. Теперь и фармацевтам ныть на покупателей? Врачам на пациентов? Водителям на пассажиров? и что тогда, простите будет? на всех работах БЕЗ ИСКЛЮЧЕНИЯ тяжело работать, в сфере обслуживания - тем более. это ведь не даром одна из самых тяжелых сфер работы. давайте все теперь сядем и будем ныть.

сфера обслуживания - одна из самых запущенных в украине, она должна развиваться, и будет развиваться благодаря самосознанию наших граждан. благодаря отзывам на подобных форумах.

проблема с нервами? идите к психологу. выгораживать свинство больше не получится, все всё видят сами.


BROCARD
Всі відгуки

4.0 5
1747 відгуків / 250698 переглядів
BROCARD
BROCARD - престижна мережа магазин косметики та парфумерії. Налічується понад 55 магазинів які знаходяться в таких містах України як Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Суми, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів та інші.
Магазини BROCARD мають широкий асортимент... детальніше

Косметика та парфюмерія
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2975 відгуків
Beauty insider
Beauty insider

Рейтинг: 2.1
39 відгуків
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 відгуків
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука