Компанія гниє з голови. Люди які працюють тут, 80% цинічні та хворі на голову. Інший відсоток тримається тільки на заробітній платі. (Єдиний плюс компанії). Штрафують за запізнення через тривогу, забороняють ходити у вбиральню в певні часи без дозволу. Сама атмосфера в офісі дуже токсична, особливо це створюють керівники відділів. Ніколи не стануть на сторону своїх працівників, які б не були... Читати відгук Компанія гниє з голови. Люди які працюють тут, 80% цинічні та хворі на голову. Інший відсоток тримається тільки на заробітній платі. (Єдиний плюс компанії). Штрафують за запізнення через тривогу, забороняють ходити у вбиральню в певні часи без дозволу. Сама атмосфера в офісі дуже токсична, особливо це створюють керівники відділів. Ніколи не стануть на сторону своїх працівників, які б не були клієнти. Моральна давка, знецінення, приниження та знущання в компанії. Якщо хочете знищити своє ментальне здоровʼя - рекомендую. ( Вистачить 1 місяця роботи )
Дякуємо за ваш відгук, хоч нам і прикро, що у вас склалося негативне враження з приводу роботи в нашій компанії. Нам не вдалося вас ідентифікувати серед колишніх або чинних співробітників, разом з тим ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. У компанії дійсно діють певні внутрішні правила, пов'язані з організацією робочого процесу, які стосуються графіку та дисципліни у окремих відділах. Це пов’язано, передусім, з якісним обслуговуванням клієнтів і рівномірним розподілом навантаження в командах. Що стосується атмосфери, нам щиро шкода, якщо у вас був негативний досвід. Ми працюємо над тим, щоб середовище в компанії було професійним і підтримуючим. Для нас важлива репутація як перед клієнтами, так і перед командою, тож звертаємо увагу на всі сигнали, у тому числі анонімні. Будемо вдячні, якщо ви зможете поділитися більш конкретними прикладами ситуацій - це допоможе нам краще зрозуміти, де є зони для покращення.
Робота стрессова. По 12 годин часто. Не працює ніхто 8. Тільки пишуть красиво, видають бажане за справжнє. Не затримуються кадри, вигорають і йдуть. Навантаження тільки росте. Якщо тут працювати це про жити для роботи
Доброго дня! Дякуємо, що поділились своїм досвідом — ми цінуємо будь-який зворотний зв’язок, навіть якщо він критичний. Нам щиро прикро, що ваш досвід роботи в компанії був саме таким. Дійсно, у сфері клієнтського сервісу навантаження може бути інтенсивним, і ми постійно працюємо над тим, щоб створювати більш комфортні умови для наших працівників: впроваджуємо підтримку менторів впродовж випробувального терміну, маємо детальні описи алгоритмів вирішення більшості складних ситуацій, слідкуємо за дотриманням трудового законодавства, зокрема щодо тривалості робочого часу. Якщо ви готові поділитися більш конкретною інформацією про ваш досвід чи посаду — ми були б вдячні. Це допоможе нам краще розібратись у ситуації та зробити висновки. Щиро дякуємо за вашу роботу в компанії та бажаємо вам подальшого професійного розвитку у середовищі, яке відповідатиме вашим очікуванням.
Бажаємо дізнатися деталі вашої ситуації та якнайшвидше вирішити її. Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected], яку електронну пошту ви нам залишали або вкажіть номер вашого телефону/сертифіката. Заздалегідь дякуємо.
На кассі магазину Ашан сертифікати просто не відкрились, контакт центр працює тільки з 09.00, тому або плати самостійно, або залишай товар. Спілкування з контакт-центом - кошти повернути не можемо, на інший магазин дати сертифікат не можемо.
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук, щодо нашого сервісу.
Інформуємо, що після активації сертифіката зміна обраного партнера, на жаль, неможлива. Це правило є загальним для активації будь-якого партнерського сертифіката. Після активації відбувається обмін та вам надходить сертифікат партнера, який напряму належить до облікової системи на стороні нашого партнера. Оскільки ми не маємо прямого доступу до їхньої системи для внесення змін, вибір партнера є остаточним після активації. Також після активації сертифіката на вашу пошту надходять бухгалтерські акти, які підтверджують здійснення обміну сертифіката bodocard на сертифікат обраного вами партнера. Зі свого боку, основні правила, які впливають на використання сертифіката, ми обов'язково прописуємо, щоб перед активацією сертифіката ви були ознайомлені та проінформовані.
Нам дуже прикро, що виникли дані проблеми при використанні сертифіката, але ви можете їм скористатись пізніше протягом його терміну дії. Точний термін дії вашого сертифіката на партнера Ашан зазначено в PDF-файлі, який надходить окреме повідомлення з сертифікатом, який ви можете використати у мережі обраного партнера. Повідомлення має надійти у SMS або Viber у "Бізнес-чати". Для відкриття сертифіката потрібне стабільне інтернет-з'єднання. Також рекомендуємо очистити кеш браузера, оскільки це може вплинути на відкриття. Завчасно завантажте сертифікат перед відвідуванням магазину, щоб уникнути проблем.
При виникненні додаткових запитань або пропозицій щодо покращення нашої роботи, будь ласка, пишіть на нашу електронну пошту [email protected], або телефонуйте на гарячу лінію за номером 0 800 21 1234. Ми завжди готові допомогти та зробимо все можливе, щоб використання сертифікатів було зручним і комфортним для вас!
в январе 2025 года я был с BODO Travel.Тур продавался как пригодницька экспедиция. По факту это был реллакс тур с плохо составленной программой и множеством неудачных локаций и часами в ожидании транспорта и движей части группы. За много лет путешествий я впервые столкнулся с такой плохой организацией тура. Продукт Бодо тревел очень дорогой и некачественный. Гид балийка Сустер говорит... Читати відгук в январе 2025 года я был с BODO Travel.Тур продавался как пригодницька экспедиция. По факту это был реллакс тур с плохо составленной программой и множеством неудачных локаций и часами в ожидании транспорта и движей части группы. За много лет путешествий я впервые столкнулся с такой плохой организацией тура. Продукт Бодо тревел очень дорогой и некачественный. Гид балийка Сустер говорит на ломаном языке примитивные повторяющиеся тексты. Гвоздь ее программы песня - А Сана су*а, а Мана су*а....- Все что я интересного увидел- было вне программы BODO в свободное время. Если вы хотите увидеть много интересных локаций, не обращайтесь к туроператору BODO travel
Олександре, вітаємо. Ви залишили відгук на сторінці компанії bodo, яка займається продажем сертифікатів на враження. Подорож, яку ви відвідали, організовує окремий проєкт bodotravel, що спеціалізується на авторських турах. Ми дуже цінуємо вашу думку, адже вона допомагає нам покращувати наші подорожі. Дозволимо собі пояснити ситуацію з нашого боку: 1. Перед купівлею подорожі ми відправляємо детальну програму, де розписаний кожен день мандрівки з локаціями для відвідування, щоб кожен турист для себе міг оцінити рівень інтенсивності та зрозуміти, чи підійде йому ця експедиція. Програма на Балі-Гілі-Сінгапур передбачає як і екскурсійні дні з місцевим гідом, так і вільні дні для пляжного відпочинку. 2. На жаль, не можемо погодись з інформацією про години очікування транспорту, а також невдалими локаціями, адже, на противагу вашому відгуку, отримали абсолютну більшість позитивних відгуків від усіх інших учасників туру. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку туристів та намагаємося включати найбільш цікаві локації, які відображаємо у програмі подорожі. 3. Ми обираємо місцевих гідів, щоб дати можливість нашим гостям зануритися в автентичну культуру. З гідом Сустер, яка є корінною балійкою, ми провели не одну експедицію, в яких вона щоразу знайомила учасників туру з унікальними традиціями та звичаями свого народу. Коли група виявила цікавість до місцевої музики та попросила виконати веселу традиційну пісню, гід поділилася однією із них, в якій слова мали однакове звучання та різне значення в нашій та їхній мовах. Нам шкода, що формат подачі матеріалу вам не сподобався, і ми врахуємо цей момент у майбутньому.
Ми приймемо до уваги ваші коментарі, щоб зробити наступні подорожі ще комфортнішими та цікавішими для наших туристів. Бажаємо вам багато незабутніх мандрівок, які залишать тільки позитивні враження!
Заказали массаж на 14-е число, они отменили заказ а деньги не возвращают, можно перенести но 14-е февраля 1 РАЗ В ГОД и суть была именно в дате. Пытались поменять на СПА, опять нет возможности ни дать нам услугу не вернуть деньги. По итогу праздник отменяется. Спасибо, убл*дки
Добрий день, Христино. Дякуємо вам за відгук. За умовами сертифіката запис на враження є попереднім, і необхідно очікувати підтвердження від партнера. Нам прикро, що ми не змогли одразу підтвердити вашу активацію на попередньо обрану локацію, через те, що запис на послугу дуже щільний та саме на 14.02 у наших партнерів підвищений попит, через свято. Хочемо зазначити, що враження «Аромамасаж для двох» є дуже популярним не тільки серед клієнтів bodo, але і відвідувачів наших партнерів на пряму. Оскільки під час нашої комунікації ви не озвучували побажання про повернення коштів, відповідно ми намагалися знайти вирішення вашого питання в інший спосіб, та шукали альтернативні салони, щоб вам вдалося отримати враження все ж саме 14 лютого. Наразі ваш запис на альтернативну послугу "SPA по-турецьки для двох" до іншого партнера вже було підтверджено на 14.02.2025. Ще раз вибачте, сподіваємось, що враження принесе тільки позитивні емоції.
Попросили сплатити одразу сертифікати , пообіцяли що буде на наступний день(це дуже важливо було), але після відправки виявилось, що через день... При відправці на новій пошті, відправник міг уточнити, але мабуть після повної сплати це вже ваш головняк. Намагаюсь зателефонувати, відповіді немає. Дуже не раджу робити проплату в бодо, якщо не хочете опинитися на моєму місці
Сегодня,13.10, у нас с мужем годовщина свадьбы. Решили порадовать себя спа процедурами. Заказали через "Бодо". Муж оплатил карточкой 3700 грн и буквально через минут 20 позвонили из салона и сказали,что "мы не знаем,КАК Бодо делает графики посещений,но у нас все забито,поэтому мы услугу отменяем"! Звоним в Бодо,девочка принимает заявку и говорит "ждать звонка в ближайшее время"! Прокол в составлении графика... Читати відгук Сегодня,13.10, у нас с мужем годовщина свадьбы. Решили порадовать себя спа процедурами. Заказали через "Бодо". Муж оплатил карточкой 3700 грн и буквально через минут 20 позвонили из салона и сказали,что "мы не знаем,КАК Бодо делает графики посещений,но у нас все забито,поэтому мы услугу отменяем"! Звоним в Бодо,девочка принимает заявку и говорит "ждать звонка в ближайшее время"! Прокол в составлении графика у Бодо! Когда будут возвращены деньги она не знает, нам пока никто не перезвонил. У нас один общий выходной и мы хотели его провести вместе,отметив годовщину, а в итоге остались без впечатлений и без денег на этот выходной.
Недоліки:
В Бодо больше никогда не обращусь! Первый и последний раз!
Доброго дня, Валеріє. Щиро дякуємо за ваш відгук. Запис на послугу до всіх наших партнерів завжди попередній, тому у разі, якщо обраний вами час зайнято, партнер з вами зв’язується для погодження альтернативи. Наші партнери самостійно займаються актуалізацією дат і часу запису в системі. Ваш сертифікат на враження «Винне SPA для двох» не вдалося підтвердити на потрібний час, оскільки він вже був зайнятий, але на жаль, на сайті світився як актуальний, оскільки партнер не закрив вчасно графік. Ми взяли це питання до уваги і спільно з адміністрацією салону працюємо над тим, щоб у майбутньому забезпечити вчасні оновлення графіку та надавати нашим клієнтам актуальні варіанти бронювання. Як і повідомляли вам раніше, вам було здійснено повернення коштів за сертифікат, що відбувається протягом 3 робочих днів. Також бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, та як вибачення на вашу пошту було надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Замовив дітям на день народження спа день в Яремчі. Спішив з оформленням - неуважно дивився інформацію і замовив відпочинок на 3-х замість двох. Відразу повідомив про це оператора - чемно сказали, що після відпочинку повернуть різницю в коштах на карту автоматично. Не повернули. Зателефонував ще раз - чемно вішали лапшу на вуха, що інформацію передали у відділ якості обслуговування, і... Читати відгук Замовив дітям на день народження спа день в Яремчі. Спішив з оформленням - неуважно дивився інформацію і замовив відпочинок на 3-х замість двох. Відразу повідомив про це оператора - чемно сказали, що після відпочинку повернуть різницю в коштах на карту автоматично. Не повернули. Зателефонував ще раз - чемно вішали лапшу на вуха, що інформацію передали у відділ якості обслуговування, і що мені зателефонують. Не дочекався. Зателефонував втретє - послав їх на ... BODO
Добрий день, Сергію. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну консультацію з боку нашого працівника. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. Ми перевірили інформацію та з’ясували, що під час вашого першого звернення менеджер некоректно вас проконсультувала, адже різниця у вартості послуги для двох та для трьох осіб не може повернутись автоматично. Наразі з працівником провели додаткове навчання щодо коректного консультування клієнтів. Під час вашого другого звернення менеджер зафіксувала інформацію до відділу якості, щоб ми змогли здійснити повернення коштів вам. По результатам ми намагалась тричі з вами зв’язатись для надання зворотного зв’язку, але, на жаль, ви не відповіли, тому ми написали вам в месенджері. На жаль, ми не виявили в системі вашого третього звернення. Нам прикро за некоректну консультацію нашого співробітника та з нею вже провели додаткове навчання. Наразі різницю вартості між враженнями вже повернуто на вашу картку, з якої ви здійснювали оплату. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Не рекомендую людям, які поважають особистий простір та свої кордони. Щодо мінусів. 2)Під час навчання дуже багато інформації, яку складно одразу зрозуміти. Стажування (особисто в мене) було за 12 днів в мене було 8 змін, хоча графік повинен бути 3/3. Тобто в мене він був 3/1/3; 3/2. Під час навчання ви перебуваєте на точці з 09:30-22:00. Також вас можуть... Читати відгук Не рекомендую людям, які поважають особистий простір та свої кордони. Щодо мінусів. 2)Під час навчання дуже багато інформації, яку складно одразу зрозуміти. Стажування (особисто в мене) було за 12 днів в мене було 8 змін, хоча графік повинен бути 3/3. Тобто в мене він був 3/1/3; 3/2. Під час навчання ви перебуваєте на точці з 09:30-22:00. Також вас можуть кинути на точці самого на 3 день стажування. Будьте готові, що вам дадуть "книгу знань" в якість все написано, читайте робіть. Коли питаешь питання можешь почути відповідь "на практиці розберешся" але практики майже немає. 2) Сталась неприємна ситуація, а саме: Керівники можуть собі дозволяти висказуватись "кривитись так мені не треба" хоча ми були на вулиці і мені сліпило очі (що я їй і сказала). 3) На 1 торгову точку, не було продавців і звісно ж сказали "візьміть будь ласка додаткові зміни". Але це не ПРИМУСОВО. Я єдина не взяла додаткові зміни, бо графік 3/3 для мене підходить, я хочу і дома бути і вийти на прогулянку , а не працювати весь час. На що мені керівник відповіла "Ти що думаєш тут ніхто нікого не обговорює? Ти що хочешь бути білою вороною? Розумієш якщо з твоїми близькими щось станеться або вдома, тобі ж ніхто не піде на зустріч та не дасть вихідний.Тобі це що як бєлий шум?" Після чого мені зателефонували та сказали, що вирішили розірвати зі мною договір, через не виконання продажів та мало оброблених дзвінків. Я вибачаюсь, але як я можу в перший місяць роботи( в мене приблизно була 8-ма зміна) робити чудові показники, тим паче що випробувальний термін 3 місяці. Короче кажучи,якщо у вас немає особистого життя та ви готові працювати без зарікань коли вам скажуть (маю на увазі не графік) то звісно йдіть в цю компанію.
Вітаємо. Щиро дякуємо вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро чути, що у вас склалось таке враження про роботу в нашій компанії. Хочемо зазначити, що ми завжди намагаємось забезпечити належне навчання для наших нових співробітників, саме тому ми склали план навчання професійних завдань та детальну базу знань зі всіма інструкціями. Під час навчального періоду наші керівники не залишають новачків без уваги та допомагають їм адаптуватися до нових умов роботи. Ми переконані, що коректне спілкування та підтримка з боку керівника є основою успішного завершення навчання та проходження практики. Ми передали ваші зауваження стосовно можливої некоректної комунікації керівнику роздрібної мережі, аби з'ясували ситуацію, яка могла б спричинити подібну відповідь. Що стосується додаткових змін, хочемо пояснити, що це додатковий заробіток, який наші співробітники беруть добровільно, тому у разі відмови від них, їх вам не ставлять. Також графік роботи змінювався через те, що у вас не було змоги їздити на торгову точку, яку ви обрали спершу для працевлаштування. Ми завжди намагаємося знайти оптимальне рішення для розподілу робочого часу, враховуючи потреби компанії та можливості наших співробітників. Також хочемо додати, що графік навчання завжди погоджується з співробітником до оформлення, аби не виникало додаткових незручностей під робочого процесу. Щодо показників додаткових продажів, вони є важливим показником ефективності, і ми розуміємо, що на початкових етапах може бути складно досягти високих результатів. Саме тому під час навчання ми надаємо підтримку для того, щоб нові співробітники змогли краще зрозуміти специфіку роботи. Дякуємо вам за старання під час роботи в нашій команді. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові врахувати всі ваші зауваження, щоб покращити умови праці для наших співробітників.
Мені в день народження не надали послугу. Прийшла в ресторан, за який доплатила 600 грн ( сертифікат був на 1000) і він був закритий. Планую писати заяву в поліцію та кіберполіцію, бо це шахрайство, скоріш за все згода бодо з цим закладом, ніхто навіть не пропонував замінити враження або повернути кошти. Якщо когось ще обдурили пишіть мені на пошту [email protected].
Добрий день, Ірино. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за принесені незручності. На локації у партнера стався форс-мажор та ресторан було закрито, оскільки в сусідній будівлі вибухнули дроти, тож не було світла. Хочемо запевнити, що нам дуже прикро, що сталась така ситуація, адже ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. З адміністратором провели бесіду стосовно попередження клієнтів про подібні форс-мажори якомога швидше. Розуміємо, що створили для вас незручності, тож як вибачення на вашу електронну адресу було надіслано сертифікат bodo. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Хочу поділитися своїм досвідом з Bodo. Можливо, щоб більше ніхто не втрапив в таку халепу. Це був далеко не перший раз коли я користувався послугами компанії, але останній. За браком часу, та не бажанням займатися пошуком фотографа, я звернувся до Bodo з цим питанням. Ми з партнером вибрали фотосесію Love story (6400грн), домовились про час та місце. На сайті було... Читати відгук Хочу поділитися своїм досвідом з Bodo. Можливо, щоб більше ніхто не втрапив в таку халепу.
Це був далеко не перший раз коли я користувався послугами компанії, але останній. За браком часу, та не бажанням займатися пошуком фотографа, я звернувся до Bodo з цим питанням. Ми з партнером вибрали фотосесію Love story (6400грн), домовились про час та місце. На сайті було вказано, що сама фотосесія триватиме 2 години, а фотографуватиме професіонал+ 1 година макіяжу. Приїхали до студії, зустріли візажиста, і вона зробила досить чудовий макіяж моїй дівчині. Далі- зустріли фотографа та пройшли до студії. Студія- просто нормальна. Реально зробити цікаві фото.
Фотограф, з самого початку була дещо розгублена. Ми попросили декілька фото, такими як бачимо ми їх, але ті щось не зовсім вийшли, а далі довірились рукам і очам "профі". Можливо на фотоапараті так видно, да і фотографій буде більше, цілих 2 години зніматиме, більше фото- більше гарних кадрів. Закінчили сесію, і через 9 днів отримали завітні фотографії.
І уявіть собі наше розчарування, коли 3 2-х годинної фотосесії не можливо було вибрати ні одну фотографію? Таке взагалі можливо? На деяких фото, жахливі тіні на лиці, деякі з заваленим горизонтом, а деякі невдало обрізані, було навіть фото без голови. І це "профі"? Уявіть ті емоції, які ми отримали від послуг Bodo!? Яким начхати на те, якої якості буде враження. Після спілкування з Bodo, та прохання повторити фотосесію (фото ж так і не було, за якими ми звернулись, послуги по факту теж не було), хоч без студії, макіяж буде наш. Вони, вибачились та відмовили. Лиш відправили сертифікат на 700грн, який я не буду використовувати.
Висновок, 4 години витрачені даремно, ні однієї фотографії, 6400 також в трубу, також зіпсований настрій та емоції, а емоції, це саме те, за чим і ідуть сюди.
Висновок для себе: хочеш щось зробити дійсно добре- зроби це сам.
Можливо, моя ситуація змусить когось задуматись, та самому знайти дійсно хорошого фотографа.
Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш відгук, та приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Нам прикро, що результат фотосесії розчарував вас, адже ми прагнемо, щоб клієнти відчували позитивні емоції від початку і до кінця взаємодії з компанією bodo і послугами, які надають наші партнери. Фотограф, який був з вами на локації дійсно намагалась прислуховуватись до всіх побажань, які були озвучені, тому що важливо, щоб фото подобались не тільки своєю якістю, але й атмосферою у процесі і задумці. Вибачте, що майстер не зміг знайти спільну мову і реалізувати кадри так, щоб вони відображали першочерговий задум згідно стандартам якісної зйомки. Хочемо проінформувати, що з керівництвом студії також була проведена масштабна робота, щоб надалі фотограф був більш уважним до настрою, атмосфери і композиції знімків. Погоджував кадри з учасниками, та саме під час процесу корегував зйомку згідно побажань клієнтів. У якості вибачення за створені незручності дійсно надіслали вам сертифікат номіналом 800 грн, проте компенсувати фотосесію повноцінно немає можливості, адже студія понесла свої внутрішні витрати на оренду локації, освітлення, візажиста та фотографа. Ми ще раз перепрошуємо за створені незручності. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємось виправдати очікування, адже ми не закриваємо очі на недоліки сервісу і щиро прагнемо вирішити всі конфліктні ситуації, які виникають у клієнтів під час користування продуктом bodo.
Компанія бодо свідомо спотворює реальну картину з якістю послуг, які пропонує до продажу, не надаючи можливості опублікувати реальний відгук, якщо він не має високої оцінки та містить зауваження. Адже модератор, який, як зазначено на сайті бодо, переглядає відгуки перед публікацієї на відсутність нецензурної лексики, по факту не допускає до публікації ввічливі та травдиві відгуки із зауваженнями. Мій відгук був... Читати відгук Компанія бодо свідомо спотворює реальну картину з якістю послуг, які пропонує до продажу, не надаючи можливості опублікувати реальний відгук, якщо він не має високої оцінки та містить зауваження. Адже модератор, який, як зазначено на сайті бодо, переглядає відгуки перед публікацієї на відсутність нецензурної лексики, по факту не допускає до публікації ввічливі та травдиві відгуки із зауваженнями. Мій відгук був про SPA вечір для двох у Oko spa м. Київ, м. Університет, вул. Жилянська, 59. Послугою я залишилася незадоволена і вирішила поділитися досвідом з потенційними покупцями послуги. Але виявилося, що я не можу це зробити на сайті BODO, адже мій вігук негативний. Застерігаю від користування даним сервісом.
Ніно, доброго дня. Щиро дякуємо за ваш відгук. Модерація всіх відгуків на нашому сайті дійсно відбувається в ручному режимі, і через їх велику кількість - це потребує трішки часу. Для нас важлива кожна думка наших клієнтів – адже саме завдяки їй ми працюємо над нашими помилками, та виправляємо їх. Ми розглянули ваші зауваження, та вже провели керівництвом салону, та його працівниками серйозну роботу, адже подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Наступного разу ми докладемо всіх зусиль, щоб враження залишило у вас тільки приємні спогади. Хочемо запевнити, що ваш відгук було відмодеровано та він доступний до перегляду всіма відвідувачами нашого сайту. Перепрошуємо за створені незручності.
Я первый раз связалась с компанией bodo и ужасно пожалела, второй день мои купоны которые подарила компания на работе, не могут активировать, так как мне случайно активировали лишний купон, а исправить это не могут!
Доброго дня. Щиро дякуємо, що знайшли час поділитись своєю думкою у відгуку. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація. Хочемо запевнити, що це є неприпустимим для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції від взаємодії з нами. Дійсно наші менеджери некоректно проконсультували вас щодо активації bodocard, та здійснили розбивку з додаванням зайвого сертифікату, у зв’язку з чим, ви не змогли скористатись вашими сертифікатами одразу після активації. Ми вже провели додаткове навчання з працівниками щодо коректної консультації клієнтів, щоб подібні ситуації не повторювались. Наразі ваші сертифікати успішно активовані, та ви можете використати їх у мережі партнера. Ще раз вибачте за створені незручності.
Бодо продает мастер-класс по визажу. От услуги остались только негативные впечатления, которые опишу ниже 1. Мастер-класс длился не 3 часа, а 1:40. Мастеру нечего рассказывать 3 часа. 2 «вечерних» макияжа с «разбором косметики» были закончены за 1:40 2. Под разбором косметики подразумевается просмотр той косметики, которая у вас есть. Что вам подходит или нет мастер не разбирает. В конце... Читати відгук Бодо продает мастер-класс по визажу. От услуги остались только негативные впечатления, которые опишу ниже
1. Мастер-класс длился не 3 часа, а 1:40. Мастеру нечего рассказывать 3 часа. 2 «вечерних» макияжа с «разбором косметики» были закончены за 1:40
2. Под разбором косметики подразумевается просмотр той косметики, которая у вас есть. Что вам подходит или нет мастер не разбирает. В конце мастер-класса просто говорит купить такую косметику как у нее и дает ее сфотографировать
3. Дезинфекция косметики - это отдельная история. Тушь и блеск не дезинфицируют. Вы пользуетесь той косметикой, которую использовали на слизистой другие девушки. Насколько это гигиенично и безопасно думайте сами. Проходил ли дезинфекция другой косметики я не знаю
4. Теперь о самом макияже… такого количества антикомплементов я еще не получала. Индивидуальные особенности не были учтены. Красили так как модно. Почему именно так, а не иначе тоже не объяснили. В итоге был получен грязный, не качественный макияж, который сделал из меня старую больную женщину, на 30 лет старше и с ощущениями, что я отдалась на эксперименты маленькому ребенку (слова друзей и близких).
5. Обучение проходит на дешёвой косметике, которая окислилась и свернулась на лице сразу после завершения процедуры.
Я максимально недовольна и не рекомендую эту услугу
P.S. В бодо жалобу написала, но к сожалению, со мной пока не связались.
Мастер, который обучал сказал «другим понравилось». Вся работа с негативными эмоциями 😁
Добрий день, Юліє. Дякуємо за відгук. Ми перепрошуємо за ситуацію, яка сталась з вами на враженні. Наразі з дирекцією закладу було проведено серйозну роботу, щодо дотримання всіх умов проведення послуги, а саме: врахування її тривалості, дотримання структури заняття, та чіткої деталізації кожного етапу нанесення макіяжу. Також адміністрація надалі особисто слідкуватиме, щоб майстри використовували в роботі тільки професійну косметику та дезінфікували пензлики. Як вибачення за цю ситуацію з партнером було погоджено, що ваш сертифікат вважається невикористаним, та ви можете повторно використати його на інше враження. Також додатково на вашу електронну адресу було відправлено компенсаційний сертифікат на враження. Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
Доброго дня, Володимере. Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашої компанії. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected], та уточніть на яку саме посаду подавались.
Бодо пропонує візаж від Make-Up-Me на Гарматній та вказує "ПРАЦЮЄ", та сервіс навіть контактні номери на офіційній сторінці фейкові вказує, перший номер не обслуговується, два інших недоступні та зворотній зв"язок "ми вам зателефонуємо" не працює. Длячого берете за сертифікати гроші якщо не контролюєте актуальність послуг партнерів?
Доброго дня. Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.
Дуже багато інформації, яку треба вивчити в дуже короткий строк. У тебе є буквально стажування в тиждень і за цей тиждень маєш запам’ятати всю інформацію. Готуйтесь до того, що ви не будете продавцем-консультантом, ви будете працювати як в колл-центрі. Тому що треба телефонувати по зворотньому зв’язку (там буває по 250-300 дзвінків треба зробить, звісно робиш не ти сам їх, тобі... Читати відгук Дуже багато інформації, яку треба вивчити в дуже короткий строк. У тебе є буквально стажування в тиждень і за цей тиждень маєш запам’ятати всю інформацію. Готуйтесь до того, що ви не будете продавцем-консультантом, ви будете працювати як в колл-центрі. Тому що треба телефонувати по зворотньому зв’язку (там буває по 250-300 дзвінків треба зробить, звісно робиш не ти сам їх, тобі допомогають, але як пощастить.) треба телефонувати по не забраним, не оплаченим, підтверджувати замовлення і купа іншого. І готуйтесь до того, що треба ВСЕ говорити по скріпту, якшо скажеш або не скажеш шось з скрипта, то тобі знімають бали. Відхилення паяють просто за все. Якщо три відхилення за місяць, то до зп (яка і так низька 14к) у вас віднімають 1000грн, якщо у вас по дзвінкам теж буде просаджуватися середній бал, то теж -1000. Якшо не виконали план(його іноді дуже складно виконати) то -2,500 от і рахуйте тепер, сквльки виходить зп. І ви працюєте по 12 годин 3-4 дні. Треба дійсно дуже багато чого робити та вчитися говорити абсолютно все по скріпту, якшо хочеться повну зп. А це дуже складно, компанія не враховує таку річ як «людській фактор». Тих хто тільки прийшов на роботу і працює свій перший місяць оцінюють так само жорстко, якщо не жорсткіше, як людей які тут працюють по 6+ міс. Також не забувайте, що ви працюєте з людьми, які можуть абсолютно спокійно вас і послать і сказать що хочеш, а ви нічого відповісти не зможете, а просто схаваєте. Також вашому колективу на вас насрать. Якщо у вас якась проблема, то готуйтесь її вирішувати самі. Тому це жахливе місце роботи, яке тупо висмокче з вас усі соки, не йдіть сюди.
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за відгук та що були частиною команди. Нам прикро, що робота не виправдала ваших очікувань. У компанії дійсно функціональні обов'язки продавця-консультанта відрізняються від загальноприйнятих та включають роботу з клієнтами як тет-а-тет, так і в телефонному режимі. Продавець здійснює вихідні дзвінки клієнтам для підтвердження онлайн-замовлень, допомоги з оформленням онлайн-замовлення тощо. Це зазначено в оголошеннях щодо пошуку працівників та додатково на співбесіді завжди озвучується ця інформація. Заробітна плата менеджера роздробу складається з двох частин: фіксованої, тобто ставки, та КПІ - бонусної частини. Наприклад, дотримання скрипту в розмові з клієнтом, та відсутність відхилень - це і є показники КПІ. У кожній компанії свої правила та вимоги, нам важливо, щоб комунікація з клієнтом була регламентована та відбувалась за скриптом. Порушення правил компанії призводить до зменшення або позбавлення бонусів. Бажаємо знайти вам роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям
Был сертификат на компанию в боулинг. Не понравилось. Обувь вся рванная, шары побитые, выбор шаров по весу минимален (играешь чем досталось). Больше ни ногой(
Пішла на співбесіду на посаду, для якої мені вистачає досвіду і кваліфікації. Важливим для мене критерієм вибору місця роботи був опис вакансії саме українською мовою (+ в вимогах до працівника про мову не було ні слова). Співбесіда проходила нормально (тести також були пройдені успішно), крім одного але: потрібно було знайти граматичні помилки в тексті написаного РОСІЙСЬКОЮ мовою. Граматику, якої я... Читати відгук Пішла на співбесіду на посаду, для якої мені вистачає досвіду і кваліфікації. Важливим для мене критерієм вибору місця роботи був опис вакансії саме українською мовою (+ в вимогах до працівника про мову не було ні слова). Співбесіда проходила нормально (тести також були пройдені успішно), крім одного але: потрібно було знайти граматичні помилки в тексті написаного РОСІЙСЬКОЮ мовою. Граматику, якої я ніколи не вчила, і не зобов’язана (і навіть в описі вакансії її необхідність не була вказана аж ніяк!!), хоча знаю її на розмовному рівні. Загалом, мені відмовили в працевлаштувані базуючись саме на незнання російської граматики. Дарма витратила свій час, розчарована компанією не тільки як потенційний працівник, а й клієнт.
Відвідали з хлопцем враження, все було чудово. Броварня просто супер, ніяких претензій не маємо. Але після того як ми використали сертифікат мені почали дзвонити менеджери, писали у різні месенджери тільки щоб я лишила відгук. І коли я вже нарешті залишила відгук, мені приходить ще одне повідомлення, щоб я продублювала його ще на одній платформі. Я вважаю, що відгуки мають... Читати відгук Відвідали з хлопцем враження, все було чудово. Броварня просто супер, ніяких претензій не маємо. Але після того як ми використали сертифікат мені почали дзвонити менеджери, писали у різні месенджери тільки щоб я лишила відгук. І коли я вже нарешті залишила відгук, мені приходить ще одне повідомлення, щоб я продублювала його ще на одній платформі. Я вважаю, що відгуки мають бути щирими, а не випрошеними багатьма телефонними дзвінками і повідомленнями. Якщо клієнту дуже сподобалось, він сам перейде на сайт і залишить свої думки, для цього достатньо ОДНОГО повідомлення після враження!
Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування. Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку... Читати відгук Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування. Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку вказують і яку отримуєте. З попереднього досвіду знаю що в такому випадку можуть просто недоплачувати і ти нічого не докажеш.
С впечатлениями все норм, покупал сам для себя и дарил. Прикольно. Но служба контроля качества адская. Будит меня по утрам уточнить как мне впечатление именно звонками. Потом когда я блокирую номер один, звонят в рабочее время когда я на деловых встречах. А когда во время деловой встречи блокирую их еще один номер, то они набирают еще раз уже с третьего... Читати відгук С впечатлениями все норм, покупал сам для себя и дарил. Прикольно. Но служба контроля качества адская. Будит меня по утрам уточнить как мне впечатление именно звонками. Потом когда я блокирую номер один, звонят в рабочее время когда я на деловых встречах. А когда во время деловой встречи блокирую их еще один номер, то они набирают еще раз уже с третьего номера. Само впечатление норм, но осадок от службы контроля качества лично для меня значительный. Поэтмоу такой и рейтинг. Можете покупать впечатления, но оставляйте чей то другой номер, потому что в покоя вас не оставят.
UPD: продолжают звонить в разгар моего рабочего дня без остановки. Я уже 5 номеров их заблокировал. Когда они спросили когда я могу поговорить, я ответил, на что мне сказали, что в это время они не работают. Ну так что я теперь просто физически обязан подстроится под ваше расписание чтобы ответить на ваши вопросы о сервисе? :) ну серьезно?
Дважды попался на bodo . Первый раз заказывали с женой воздушный шар, а второй заказывали экстремальное вождение. ни то ни другое не состоялось. Воздушный шар забронировали заранее и они всё время говорили, что нельзя. То ветер, то ещё что-то , но за 3 месяца лета так и не нашлось дня для полета! Хотя за городом летали шары (не знаю... Читати відгук Дважды попался на bodo . Первый раз заказывали с женой воздушный шар, а второй заказывали экстремальное вождение. ни то ни другое не состоялось. Воздушный шар забронировали заранее и они всё время говорили, что нельзя. То ветер, то ещё что-то , но за 3 месяца лета так и не нашлось дня для полета! Хотя за городом летали шары (не знаю от какой фирмы запускали). С трудом добился возврата средств! Со вторым почти аналогичная ситуация была в следующем году. Не верю, что у всех всё отлично с фирмой бодо. Возможно, просто не повезло, но страно, что дважды вот так
Сделал заказ своего подарка, мне очень срочно нужно было подарить на День рождение. Мне позвонила девочка, чтобы подтвердить заказ, начали задавать кучу не понятных мне вопросов, аля: "Кому, по какому поводу, когда у меня День рождение", вот вопрос, какая вам разница, моё дело заказать, а ваше просто доставить мне заказ, а то надоедают своими не понятными вопросами. Ладно, давайте дальше.... Читати відгук Сделал заказ своего подарка, мне очень срочно нужно было подарить на День рождение. Мне позвонила девочка, чтобы подтвердить заказ, начали задавать кучу не понятных мне вопросов, аля: "Кому, по какому поводу, когда у меня День рождение", вот вопрос, какая вам разница, моё дело заказать, а ваше просто доставить мне заказ, а то надоедают своими не понятными вопросами. Ладно, давайте дальше. Окей, подтвердили заказ, я уже оплатил и тут мне набирают и говорят, что в мой район не доставляют, а сразу мне про это не сказали. И знаете какую мне альтернативу предложили? Забрать заказ самому, тогда на вопрос, зачем мне тогда обращаться в такой убогий сервис, если я сам могу пойти и забрать заказ? Знаете что мне ответили? Если не нравится условия нашей доставки, то тогда не пользуйтесь нашими услугами. Просто ужас, ещё и наценку делают на свои услуги, если обратиться напрямую к поставщику услуги, то это выйдет намного дешевле чем в этих цыганов. Не советую
Работала там практически 2 года. Отношение к сотрудникам просто скотское, никому не советую. Устраивалась и подписывала договор про 160 часов в месяц(по 8 часов в день получается). Мало того, что начали ставить смены с 9 до 20, так ещё просто стало много смен, работала как Папа Карло, ещё это всё было в принудительном порядке. Была кофе машина которая работала по... Читати відгук Работала там практически 2 года. Отношение к сотрудникам просто скотское, никому не советую. Устраивалась и подписывала договор про 160 часов в месяц(по 8 часов в день получается). Мало того, что начали ставить смены с 9 до 20, так ещё просто стало много смен, работала как Папа Карло, ещё это всё было в принудительном порядке. Была кофе машина которая работала по выходным, но потом решили, что зачем тратить на выходных деньги и её просто убрали. Короче говоря, никому не советую работать в такой помойке
Работа очень интересная и молодой коллектив. Но есть много больших минусов: 1. ЗП в конверте, а официально минималка. 2. Программы для работы неудобные. 3 Руководитель отдела по работе с партнёрами Ольга неадекватный человек, все кто работают с ней думают уходить из-за неё, а те кто уже ушел, ушли только из-за неё... Альфа-самка на минималках которая постоянно несет какуе-то пургу, которая... Читати відгук Работа очень интересная и молодой коллектив. Но есть много больших минусов: 1. ЗП в конверте, а официально минималка. 2. Программы для работы неудобные. 3 Руководитель отдела по работе с партнёрами Ольга неадекватный человек, все кто работают с ней думают уходить из-за неё, а те кто уже ушел, ушли только из-за неё... Альфа-самка на минималках которая постоянно несет какуе-то пургу, которая не работает. Звезда во лбу и стерва, даже самый спокойный человек долго не выдержит слушать чушь которую она несет с умным выражением лица.
Проработала в колцентре Бодо 2 месяца, обещали трудоустройство после месяца испытательного срока. Официально так и не устроили, хотя сдала на память весь материал! Свою задержку аргументировали что "надо ещё посмотреть".
Bodo.ua - интернет-магазин предоставляет уникальную возможность заказать близкому человеку подарок, который запомнится ему на долгое время. Bodo.ua гарантирует удовольствие от каждого подарка, кроме того, каждый заказ сопровождается консультантом, который ответит полностью на все вопросы и опишет детали вашего выбора. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволит наиболее точно подобрать направление развлекательного... детальніше
Про компанію бодо в цілому
Нам не вдалося вас ідентифікувати серед колишніх або чинних співробітників, разом з тим ми завжди відкриті до конструктивного діалогу.
У компанії дійсно діють певні внутрішні правила, пов'язані з організацією робочого процесу, які стосуються графіку та дисципліни у окремих відділах.
Це пов’язано, передусім, з якісним обслуговуванням клієнтів і рівномірним розподілом навантаження в командах.
Що стосується атмосфери, нам щиро шкода, якщо у вас був негативний досвід.
Ми працюємо над тим, щоб середовище в компанії було професійним і підтримуючим. Для нас важлива репутація як перед клієнтами, так і перед командою, тож звертаємо увагу на всі сигнали, у тому числі анонімні.
Будемо вдячні, якщо ви зможете поділитися більш конкретними прикладами ситуацій - це допоможе нам краще зрозуміти, де є зони для покращення.
Розвиток? Життя для роботи скорше
Дякуємо, що поділились своїм досвідом — ми цінуємо будь-який зворотний зв’язок, навіть якщо він критичний. Нам щиро прикро, що ваш досвід роботи в компанії був саме таким.
Дійсно, у сфері клієнтського сервісу навантаження може бути інтенсивним, і ми постійно працюємо над тим, щоб створювати більш комфортні умови для наших працівників: впроваджуємо підтримку менторів впродовж випробувального терміну, маємо детальні описи алгоритмів вирішення більшості складних ситуацій, слідкуємо за дотриманням трудового законодавства, зокрема щодо тривалості робочого часу.
Якщо ви готові поділитися більш конкретною інформацією про ваш досвід чи посаду — ми були б вдячні. Це допоможе нам краще розібратись у ситуації та зробити висновки.
Щиро дякуємо за вашу роботу в компанії та бажаємо вам подальшого професійного розвитку у середовищі, яке відповідатиме вашим очікуванням.
????????????????????
Бажаємо дізнатися деталі вашої ситуації та якнайшвидше вирішити її.
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected], яку електронну пошту ви нам залишали або вкажіть номер вашого телефону/сертифіката.
Заздалегідь дякуємо.
Не рекомендую, на касі можна стикнутись з тим, що в них технічна помилка
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук, щодо нашого сервісу.
Інформуємо, що після активації сертифіката зміна обраного партнера, на жаль, неможлива. Це правило є загальним для активації будь-якого партнерського сертифіката. Після активації відбувається обмін та вам надходить сертифікат партнера, який напряму належить до облікової системи на стороні нашого партнера. Оскільки ми не маємо прямого доступу до їхньої системи для внесення змін, вибір партнера є остаточним після активації.
Також після активації сертифіката на вашу пошту надходять бухгалтерські акти, які підтверджують здійснення обміну сертифіката bodocard на сертифікат обраного вами партнера.
Зі свого боку, основні правила, які впливають на використання сертифіката, ми обов'язково прописуємо, щоб перед активацією сертифіката ви були ознайомлені та проінформовані.
Нам дуже прикро, що виникли дані проблеми при використанні сертифіката, але ви можете їм скористатись пізніше протягом його терміну дії.
Точний термін дії вашого сертифіката на партнера Ашан зазначено в PDF-файлі, який надходить окреме повідомлення з сертифікатом, який ви можете використати у мережі обраного партнера.
Повідомлення має надійти у SMS або Viber у "Бізнес-чати".
Для відкриття сертифіката потрібне стабільне інтернет-з'єднання. Також рекомендуємо очистити кеш браузера, оскільки це може вплинути на відкриття. Завчасно завантажте сертифікат перед відвідуванням магазину, щоб уникнути проблем.
При виникненні додаткових запитань або пропозицій щодо покращення нашої роботи, будь ласка, пишіть на нашу електронну пошту [email protected], або телефонуйте на гарячу лінію за номером 0 800 21 1234.
Ми завжди готові допомогти та зробимо все можливе, щоб використання сертифікатів було зручним і комфортним для вас!
BODO Travel плохо составлена программа тура Бали-Гили- Сингарур
Ви залишили відгук на сторінці компанії bodo, яка займається продажем сертифікатів на враження.
Подорож, яку ви відвідали, організовує окремий проєкт bodotravel, що спеціалізується на авторських турах.
Ми дуже цінуємо вашу думку, адже вона допомагає нам покращувати наші подорожі.
Дозволимо собі пояснити ситуацію з нашого боку:
1. Перед купівлею подорожі ми відправляємо детальну програму, де розписаний кожен день мандрівки з локаціями для відвідування, щоб кожен турист для себе міг оцінити рівень інтенсивності та зрозуміти, чи підійде йому ця експедиція. Програма на Балі-Гілі-Сінгапур передбачає як і екскурсійні дні з місцевим гідом, так і вільні дні для пляжного відпочинку.
2. На жаль, не можемо погодись з інформацією про години очікування транспорту, а також невдалими локаціями, адже, на противагу вашому відгуку, отримали абсолютну більшість позитивних відгуків від усіх інших учасників туру. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку туристів та намагаємося включати найбільш цікаві локації, які відображаємо у програмі подорожі.
3. Ми обираємо місцевих гідів, щоб дати можливість нашим гостям зануритися в автентичну культуру. З гідом Сустер, яка є корінною балійкою, ми провели не одну експедицію, в яких вона щоразу знайомила учасників туру з унікальними традиціями та звичаями свого народу. Коли група виявила цікавість до місцевої музики та попросила виконати веселу традиційну пісню, гід поділилася однією із них, в якій слова мали однакове звучання та різне значення в нашій та їхній мовах. Нам шкода, що формат подачі матеріалу вам не сподобався, і ми врахуємо цей момент у майбутньому.
Ми приймемо до уваги ваші коментарі, щоб зробити наступні подорожі ще комфортнішими та цікавішими для наших туристів.
Бажаємо вам багато незабутніх мандрівок, які залишать тільки позитивні враження!
Заказали массаж на 14-е число
Дякуємо вам за відгук.
За умовами сертифіката запис на враження є попереднім, і необхідно очікувати підтвердження від партнера.
Нам прикро, що ми не змогли одразу підтвердити вашу активацію на попередньо обрану локацію, через те, що запис на послугу дуже щільний та саме на 14.02 у наших партнерів підвищений попит, через свято.
Хочемо зазначити, що враження «Аромамасаж для двох» є дуже популярним не тільки серед клієнтів bodo, але і відвідувачів наших партнерів на пряму.
Оскільки під час нашої комунікації ви не озвучували побажання про повернення коштів, відповідно ми намагалися знайти вирішення вашого питання в інший спосіб, та шукали альтернативні салони, щоб вам вдалося отримати враження все ж саме 14 лютого.
Наразі ваш запис на альтернативну послугу "SPA по-турецьки для двох" до іншого партнера вже було підтверджено на 14.02.2025.
Ще раз вибачте, сподіваємось, що враження принесе тільки позитивні емоції.
Головне продати
При відправці на новій пошті, відправник міг уточнити, але мабуть після повної сплати це вже ваш головняк.
Намагаюсь зателефонувати, відповіді немає.
Дуже не раджу робити проплату в бодо, якщо не хочете опинитися на моєму місці
Ужасное качество обслуживания
Щиро дякуємо за ваш відгук.
Запис на послугу до всіх наших партнерів завжди попередній, тому у разі, якщо обраний вами час зайнято, партнер з вами зв’язується для погодження альтернативи.
Наші партнери самостійно займаються актуалізацією дат і часу запису в системі.
Ваш сертифікат на враження «Винне SPA для двох» не вдалося підтвердити на потрібний час, оскільки він вже був зайнятий, але на жаль, на сайті світився як актуальний, оскільки партнер не закрив вчасно графік.
Ми взяли це питання до уваги і спільно з адміністрацією салону працюємо над тим, щоб у майбутньому забезпечити вчасні оновлення графіку та надавати нашим клієнтам актуальні варіанти бронювання.
Як і повідомляли вам раніше, вам було здійснено повернення коштів за сертифікат, що відбувається протягом 3 робочих днів.
Також бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, та як вибачення на вашу пошту було надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Не повернули кошти за ненадані послуги
Зателефонував ще раз - чемно вішали лапшу на вуха, що інформацію передали у відділ якості обслуговування, і... Читати відгук Замовив дітям на день народження спа день в Яремчі. Спішив з оформленням - неуважно дивився інформацію і замовив відпочинок на 3-х замість двох. Відразу повідомив про це оператора - чемно сказали, що після відпочинку повернуть різницю в коштах на карту автоматично. Не повернули.
Зателефонував ще раз - чемно вішали лапшу на вуха, що інформацію передали у відділ якості обслуговування, і що мені зателефонують. Не дочекався.
Зателефонував втретє - послав їх на ... BODO
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за некоректну консультацію з боку нашого працівника.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Ми перевірили інформацію та з’ясували, що під час вашого першого звернення менеджер некоректно вас проконсультувала, адже різниця у вартості послуги для двох та для трьох осіб не може повернутись автоматично. Наразі з працівником провели додаткове навчання щодо коректного консультування клієнтів.
Під час вашого другого звернення менеджер зафіксувала інформацію до відділу якості, щоб ми змогли здійснити повернення коштів вам. По результатам ми намагалась тричі з вами зв’язатись для надання зворотного зв’язку, але, на жаль, ви не відповіли, тому ми написали вам в месенджері.
На жаль, ми не виявили в системі вашого третього звернення.
Нам прикро за некоректну консультацію нашого співробітника та з нею вже провели додаткове навчання. Наразі різницю вартості між враженнями вже повернуто на вашу картку, з якої ви здійснювали оплату.
Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Мій досвід в бодо
Щиро дякуємо вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро чути, що у вас склалось таке враження про роботу в нашій компанії.
Хочемо зазначити, що ми завжди намагаємось забезпечити належне навчання для наших нових співробітників, саме тому ми склали план навчання професійних завдань та детальну базу знань зі всіма інструкціями. Під час навчального періоду наші керівники не залишають новачків без уваги та допомагають їм адаптуватися до нових умов роботи. Ми переконані, що коректне спілкування та підтримка з боку керівника є основою успішного завершення навчання та проходження практики.
Ми передали ваші зауваження стосовно можливої некоректної комунікації керівнику роздрібної мережі, аби з'ясували ситуацію, яка могла б спричинити подібну відповідь.
Що стосується додаткових змін, хочемо пояснити, що це додатковий заробіток, який наші співробітники беруть добровільно, тому у разі відмови від них, їх вам не ставлять.
Також графік роботи змінювався через те, що у вас не було змоги їздити на торгову точку, яку ви обрали спершу для працевлаштування. Ми завжди намагаємося знайти оптимальне рішення для розподілу робочого часу, враховуючи потреби компанії та можливості наших співробітників. Також хочемо додати, що графік навчання завжди погоджується з співробітником до оформлення, аби не виникало додаткових незручностей під робочого процесу.
Щодо показників додаткових продажів, вони є важливим показником ефективності, і ми розуміємо, що на початкових етапах може бути складно досягти високих результатів. Саме тому під час навчання ми надаємо підтримку для того, щоб нові співробітники змогли краще зрозуміти специфіку роботи.
Дякуємо вам за старання під час роботи в нашій команді. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові врахувати всі ваші зауваження, щоб покращити умови праці для наших співробітників.
Шахрайство
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за принесені незручності.
На локації у партнера стався форс-мажор та ресторан було закрито, оскільки в сусідній будівлі вибухнули дроти, тож не було світла.
Хочемо запевнити, що нам дуже прикро, що сталась така ситуація, адже ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
З адміністратором провели бесіду стосовно попередження клієнтів про подібні форс-мажори якомога швидше.
Розуміємо, що створили для вас незручності, тож як вибачення на вашу електронну адресу було надіслано сертифікат bodo.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Залишав цей відгук на сайті, але ж вони видаляють негативні відгуки, та спотворюють картину реальнос
Це був далеко не перший раз коли я користувався послугами компанії, але останній.
За браком часу, та не бажанням займатися пошуком фотографа, я звернувся до Bodo з цим питанням.
Ми з партнером вибрали фотосесію Love story (6400грн), домовились про час та місце. На сайті було... Читати відгук Хочу поділитися своїм досвідом з Bodo. Можливо, щоб більше ніхто не втрапив в таку халепу.
Це був далеко не перший раз коли я користувався послугами компанії, але останній.
За браком часу, та не бажанням займатися пошуком фотографа, я звернувся до Bodo з цим питанням.
Ми з партнером вибрали фотосесію Love story (6400грн), домовились про час та місце. На сайті було вказано, що сама фотосесія триватиме 2 години, а фотографуватиме професіонал+ 1 година макіяжу.
Приїхали до студії, зустріли візажиста, і вона зробила досить чудовий макіяж моїй дівчині.
Далі- зустріли фотографа та пройшли до студії. Студія- просто нормальна. Реально зробити цікаві фото.
Фотограф, з самого початку була дещо розгублена. Ми попросили декілька фото, такими як бачимо ми їх, але ті щось не зовсім вийшли, а далі довірились рукам і очам "профі". Можливо на фотоапараті так видно, да і фотографій буде більше, цілих 2 години зніматиме, більше фото- більше гарних кадрів. Закінчили сесію, і через 9 днів отримали завітні фотографії.
І уявіть собі наше розчарування, коли 3 2-х годинної фотосесії не можливо було вибрати ні одну фотографію? Таке взагалі можливо? На деяких фото, жахливі тіні на лиці, деякі з заваленим горизонтом, а деякі невдало обрізані, було навіть фото без голови. І це "профі"?
Уявіть ті емоції, які ми отримали від послуг Bodo!? Яким начхати на те, якої якості буде враження.
Після спілкування з Bodo, та прохання повторити фотосесію (фото ж так і не було, за якими ми звернулись, послуги по факту теж не було), хоч без студії, макіяж буде наш. Вони, вибачились та відмовили. Лиш відправили сертифікат на 700грн, який я не буду використовувати.
Висновок, 4 години витрачені даремно, ні однієї фотографії, 6400 також в трубу,
також зіпсований настрій та емоції, а емоції, це саме те, за чим і ідуть сюди.
Висновок для себе: хочеш щось зробити дійсно добре- зроби це сам.
Можливо, моя ситуація змусить когось задуматись, та самому знайти дійсно хорошого фотографа.
Щиро дякуємо за ваш відгук, та приносимо вибачення за ситуацію, що склалась.
Нам прикро, що результат фотосесії розчарував вас, адже ми прагнемо, щоб клієнти відчували позитивні емоції від початку і до кінця взаємодії з компанією bodo і послугами, які надають наші партнери.
Фотограф, який був з вами на локації дійсно намагалась прислуховуватись до всіх побажань, які були озвучені, тому що важливо, щоб фото подобались не тільки своєю якістю, але й атмосферою у процесі і задумці.
Вибачте, що майстер не зміг знайти спільну мову і реалізувати кадри так, щоб вони відображали першочерговий задум згідно стандартам якісної зйомки.
Хочемо проінформувати, що з керівництвом студії також була проведена масштабна робота, щоб надалі фотограф був більш уважним до настрою, атмосфери і композиції знімків. Погоджував кадри з учасниками, та саме під час процесу корегував зйомку згідно побажань клієнтів.
У якості вибачення за створені незручності дійсно надіслали вам сертифікат номіналом 800 грн, проте компенсувати фотосесію повноцінно немає можливості, адже студія понесла свої внутрішні витрати на оренду локації, освітлення, візажиста та фотографа.
Ми ще раз перепрошуємо за створені незручності.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємось виправдати очікування, адже ми не закриваємо очі на недоліки сервісу і щиро прагнемо вирішити всі конфліктні ситуації, які виникають у клієнтів під час користування продуктом bodo.
Сервіс Bodo.ua не дає можливості клієнту опублікувати правдивий відгук, якщо він негативний.
Щиро дякуємо за ваш відгук.
Модерація всіх відгуків на нашому сайті дійсно відбувається в ручному режимі, і через їх велику кількість - це потребує трішки часу.
Для нас важлива кожна думка наших клієнтів – адже саме завдяки їй ми працюємо над нашими помилками, та виправляємо їх.
Ми розглянули ваші зауваження, та вже провели керівництвом салону, та його працівниками серйозну роботу, адже подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Наступного разу ми докладемо всіх зусиль, щоб враження залишило у вас тільки приємні спогади.
Хочемо запевнити, що ваш відгук було відмодеровано та він доступний до перегляду всіма відвідувачами нашого сайту.
Перепрошуємо за створені незручності.
Качество обслуживания
Щиро дякуємо, що знайшли час поділитись своєю думкою у відгуку. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація. Хочемо запевнити, що це є неприпустимим для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції від взаємодії з нами.
Дійсно наші менеджери некоректно проконсультували вас щодо активації bodocard, та здійснили розбивку з додаванням зайвого сертифікату, у зв’язку з чим, ви не змогли скористатись вашими сертифікатами одразу після активації. Ми вже провели додаткове навчання з працівниками щодо коректної консультації клієнтів, щоб подібні ситуації не повторювались.
Наразі ваші сертифікати успішно активовані, та ви можете використати їх у мережі партнера.
Ще раз вибачте за створені незручності.
Недовольна качеством предоставленных услуг
1. Мастер-класс длился не 3 часа, а 1:40. Мастеру нечего рассказывать 3 часа. 2 «вечерних» макияжа с «разбором косметики» были закончены за 1:40
2. Под разбором косметики подразумевается просмотр той косметики, которая у вас есть. Что вам подходит или нет мастер не разбирает. В конце... Читати відгук Бодо продает мастер-класс по визажу. От услуги остались только негативные впечатления, которые опишу ниже
1. Мастер-класс длился не 3 часа, а 1:40. Мастеру нечего рассказывать 3 часа. 2 «вечерних» макияжа с «разбором косметики» были закончены за 1:40
2. Под разбором косметики подразумевается просмотр той косметики, которая у вас есть. Что вам подходит или нет мастер не разбирает. В конце мастер-класса просто говорит купить такую косметику как у нее и дает ее сфотографировать
3. Дезинфекция косметики - это отдельная история. Тушь и блеск не дезинфицируют. Вы пользуетесь той косметикой, которую использовали на слизистой другие девушки. Насколько это гигиенично и безопасно думайте сами. Проходил ли дезинфекция другой косметики я не знаю
4. Теперь о самом макияже… такого количества антикомплементов я еще не получала. Индивидуальные особенности не были учтены. Красили так как модно. Почему именно так, а не иначе тоже не объяснили. В итоге был получен грязный, не качественный макияж, который сделал из меня старую больную женщину, на 30 лет старше и с ощущениями, что я отдалась на эксперименты маленькому ребенку (слова друзей и близких).
5. Обучение проходит на дешёвой косметике, которая окислилась и свернулась на лице сразу после завершения процедуры.
Я максимально недовольна и не рекомендую эту услугу
P.S. В бодо жалобу написала, но к сожалению, со мной пока не связались.
Мастер, который обучал сказал «другим понравилось». Вся работа с негативными эмоциями 😁
Дякуємо за відгук. Ми перепрошуємо за ситуацію, яка сталась з вами на враженні.
Наразі з дирекцією закладу було проведено серйозну роботу, щодо дотримання всіх умов проведення послуги, а саме: врахування її тривалості, дотримання структури заняття, та чіткої деталізації кожного етапу нанесення макіяжу. Також адміністрація надалі особисто слідкуватиме, щоб майстри використовували в роботі тільки професійну косметику та дезінфікували пензлики.
Як вибачення за цю ситуацію з партнером було погоджено, що ваш сертифікат вважається невикористаним, та ви можете повторно використати його на інше враження. Також додатково на вашу електронну адресу було відправлено компенсаційний сертифікат на враження.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
Непрофесионалы
Make Up Me Гарматна
Якщо хочете морально померти, то можете працювати в бодобк
Тому це жахливе місце роботи, яке тупо висмокче з вас усі соки, не йдіть сюди.
Дякуємо за відгук та що були частиною команди. Нам прикро, що робота не виправдала ваших очікувань.
У компанії дійсно функціональні обов'язки продавця-консультанта відрізняються від загальноприйнятих та включають роботу з клієнтами як тет-а-тет, так і в телефонному режимі. Продавець здійснює вихідні дзвінки клієнтам для підтвердження онлайн-замовлень, допомоги з оформленням онлайн-замовлення тощо. Це зазначено в оголошеннях щодо пошуку працівників та додатково на співбесіді завжди озвучується ця інформація.
Заробітна плата менеджера роздробу складається з двох частин: фіксованої, тобто ставки, та КПІ - бонусної частини. Наприклад, дотримання скрипту в розмові з клієнтом, та відсутність відхилень - це і є показники КПІ. У кожній компанії свої правила та вимоги, нам важливо, щоб комунікація з клієнтом була регламентована та відбувалась за скриптом. Порушення правил компанії призводить до зменшення або позбавлення бонусів.
Бажаємо знайти вам роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям
Дуже класний сервіс
Услуга не качественная, деньги на ветер
робота в компанії BODO
ВАУ!
Відгуки всі випрошені
Але після того як ми використали сертифікат мені почали дзвонити менеджери, писали у різні месенджери тільки щоб я лишила відгук. І коли я вже нарешті залишила відгук, мені приходить ще одне повідомлення, щоб я продублювала його ще на одній платформі. Я вважаю, що відгуки мають... Читати відгук Відвідали з хлопцем враження, все було чудово. Броварня просто супер, ніяких претензій не маємо.
Але після того як ми використали сертифікат мені почали дзвонити менеджери, писали у різні месенджери тільки щоб я лишила відгук. І коли я вже нарешті залишила відгук, мені приходить ще одне повідомлення, щоб я продублювала його ще на одній платформі. Я вважаю, що відгуки мають бути щирими, а не випрошеними багатьма телефонними дзвінками і повідомленнями. Якщо клієнту дуже сподобалось, він сам перейде на сайт і залишить свої думки, для цього достатньо ОДНОГО повідомлення після враження!
Посада продавця-консультанта
Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку... Читати відгук Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування.
Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку вказують і яку отримуєте. З попереднього досвіду знаю що в такому випадку можуть просто недоплачувати і ти нічого не докажеш.
Надоедливая служба контроля качества
Но служба контроля качества адская. Будит меня по утрам уточнить как мне впечатление именно звонками. Потом когда я блокирую номер один, звонят в рабочее время когда я на деловых встречах. А когда во время деловой встречи блокирую их еще один номер, то они набирают еще раз уже с третьего... Читати відгук С впечатлениями все норм, покупал сам для себя и дарил. Прикольно.
Но служба контроля качества адская. Будит меня по утрам уточнить как мне впечатление именно звонками. Потом когда я блокирую номер один, звонят в рабочее время когда я на деловых встречах. А когда во время деловой встречи блокирую их еще один номер, то они набирают еще раз уже с третьего номера.
Само впечатление норм, но осадок от службы контроля качества лично для меня значительный. Поэтмоу такой и рейтинг.
Можете покупать впечатления, но оставляйте чей то другой номер, потому что в покоя вас не оставят.
UPD: продолжают звонить в разгар моего рабочего дня без остановки. Я уже 5 номеров их заблокировал. Когда они спросили когда я могу поговорить, я ответил, на что мне сказали, что в это время они не работают. Ну так что я теперь просто физически обязан подстроится под ваше расписание чтобы ответить на ваши вопросы о сервисе? :) ну серьезно?
Не мое, развод какой-то
Воздушный шар забронировали заранее и они всё время говорили, что нельзя. То ветер, то ещё что-то , но за 3 месяца лета так и не нашлось дня для полета! Хотя за городом летали шары (не знаю... Читати відгук Дважды попался на bodo . Первый раз заказывали с женой воздушный шар, а второй заказывали экстремальное вождение. ни то ни другое не состоялось.
Воздушный шар забронировали заранее и они всё время говорили, что нельзя. То ветер, то ещё что-то , но за 3 месяца лета так и не нашлось дня для полета! Хотя за городом летали шары (не знаю от какой фирмы запускали). С трудом добился возврата средств! Со вторым почти аналогичная ситуация была в следующем году. Не верю, что у всех всё отлично с фирмой бодо. Возможно, просто не повезло, но страно, что дважды вот так
Компания просто ужас
Компания просто ужас
Отдел по работе с партнёрами
В Бодо не оформляют официально!
Официально так и не устроили, хотя сдала на память весь материал!
Свою задержку аргументировали что "надо ещё посмотреть".
Просто ужасно