BiZOOn інтернет-зоомагазин відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
BiZOOn інтернет-зоомагазин
3.5 5
5 відгуків / 708 переглядів
Результати відгуків

Гірший магазин

Гость Гость субота, 27 вересня
Не відправляють вчасно, не всі заявлені товари є дійсно в наявності. Не повертають кошти за товари, яких не було. Окремі замовлення без попередження об'єднують в одну посилку і тягни її як хочеш, а це близько 30 кг. Без повідомлення, що третини немає в наявності відправляють мовчки. Вказано безкоштовну доставку, відправляють за ваш рахунок.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Все негаразд у цієї шараги
1 не згоден
BiZOOn Відповідь представника BiZOOn середа, 1 жовтня
Вітаю!
Нам дуже прикро за ситуацію, яка виникла. Проте маю заперечити.

Ваше замовлення було відправлено вчасно. Ви сформували замовлення у суботу (вихідний день), а в умовах роботи магазину вказано "відправлення на протязі 1-5 робочих днів". Ваше замовлення було відправлено у середу (3й робочий день).

Ваші замовлення були об'єднані в одну посилку, про що менеджер у чаті повідомив вас, але ви ніяк на це не відреагували.
BiZOOn интернет-зоомагазин -

Також менеджер повідомив про відсутні позиції та запропонував або надіслати їх по надходженню, або повернути кошти. Ви обрали повернення коштів.

Повернення коштів відбувається на протязі 1-3 банківських днів. Вам їх було повернуто.

Умови безкоштовної доставки вказані на сайті, але ви, мабуть, не ознайомлювались з ними та графіком роботи магазину.

Дякуємо за розуміння та бажаємо мирного дня.

Жахлива якість обслуговування!!!

Олеся Олеся 8 квітня, 2025 год
Замовлення оплачено було 03.04.2025, 08.04.2025 на пошту надійшов лист про те, що замовлення виконано, але я не те, що не отримала товар, а взагалі він не відстежувався в доставці. Написала їм про це, у відповідь отримала хамські смс…такого ,,сервісу,, спілкування з клієнтами ніколи не зустрічала…НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Терміни виконання замовлення.
  2. Хамське відношення консультантів.
1 не згоден
BiZOOn Відповідь представника BiZOOn 8 квітня, 2025 год
Вітаємо, Олено!
Менеджер вам повідомив, що статус "Виконано" - це наш внутрішній статус, і свідчить він про те, що замовлення передано до відправки.

Прикріпимо нижче скріншот з діалогу з повідомленням менеджера, і хотіли б уточнити у вас, де саме ви виявили хамське відношення менеджера (ваше ми помітили, дякуємо)? BiZOOn интернет-зоомагазин -

Щодо термінів виконання - на сайті вказані терміни відправки замовлень, що складають 1-5 робочих(!) днів. Ваша оплата була здійснена 3.04 після 19:00 (у післяробочий час).
Показати 2 відповіді

Клієнтоорієнтовність без меж

Гость Гость 31 жовтня, 2023 год
Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші... Читати відгук Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші за повернення. Гроші повернули, але тільки після повторного звернення. Вважаю, що клієнтоорієнтовність у цього продавця сягає відмітки "0", менеджер не вміє спілкуватися з клієнтами.
1 не згоден
BiZOOn Відповідь представника BiZOOn 1 листопада, 2023 год
Доброго дня, Алло!
Нам дуже прикро, що ви отримали бракований товар.
Також буже прикро за дезінформацію та наклепи з вашої сторони. Ми маємо весь діалог з вами та опублікуємо частину з нього.
--------
Це щодо відповіді у "три крапки" та "витребування грошей за повернення".
BiZOOn интернет-зоомагазин -

На рахунок тривалості повернення: повернення коштів може займати до 30 днів з моменту запиту. Також зазначимо, що магазин не впливає на роботу банків.
---------------
Щодо менеджера, який писав "зухвало" та з відомою тільки вам позицією:
BiZOOn интернет-зоомагазин -

Як ми побачили з діалогу - вам не сподобалась фраза "На все добре", яка є звичайною та нешкідливою та не несе у собі якого прихованого контексту.
Де тут зухвалість менеджера - невідомо.
-----------------
Перш ніж звинувачувати магазин і менеджерів у поганій клієнтоорієнтовності і невмінні спілкуватись з клієнтами, слід спочатку послідкувати за своїм вмінням спілкування.

Сподіваємось, що записи діалогу розставлять всі крапки над "і".
Показати 1 відповідь

Хамська манера спілкування

Гость Гость 20 вересня, 2023 год
Товару немає в наявності, який на сайті є. За те, що зробила оплату одразу, мені сказали, що це мої проблеми і я сама винна. І вгазалі замовлення зроблене не в робочий час, тому типу чого я очікувала? Напевне того, що не буду розмовляти з хамами
1 не згоден
BiZOOn Відповідь представника BiZOOn 27 вересня, 2023 год
Вітаємо!
Знайшли ваш діалог...
Нам дуже прикро стикатись з наклепами зі сторони клінтів. Це засмучує...
Вам відповіли, що ваше замовлення було зроблено у пізній час, та що не оновились залишки товарів на сайті. До початку наступного робочого дня позиції вже не було у наявності. Таке трапляється. Кошти вам повернули одразу ж. Все.
Не розуміємо, звідки стільки негативу?
Хамство - це ваша поведінка. Не прирівнюйте, будь ласка, усіх під себе.

Затримки у доставці та відсутність позицій, вказаних у чеку

Гость Гость 29 травня, 2023 год
Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було... Читати відгук Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було повністю заплачено. Якби в мене не було попередніх запасів, мій папуга взагалі лишився б голодним.

Служба підтримки теж досить засмутила, відповідає з сарказмом, що неприпустимо по відношенню до постійного клієнта.
Загалом, рекомендую пошукати інші сайти, які більше турбуються про клієнтів та їх улюбленців.
BiZOOn Відповідь представника BiZOOn 5 червня, 2023 год
Доброго дня!
Дякуємо за відгук.

Перепрошуємо за незручності, що виникли при відправці Ваших замовлень.
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення (або ПІБ/номер телефону отримувача) задля ідентифікації та вирішення даної проблеми.

В залежності від товарів у замовленні терміни відправки можуть складати 1-5 робочих днів, дана інформація вказана на сайті.

Якщо Вам було надіслано не повне замовлення (некомплект), а Вами була оплачена загальна вартість товарів, разом із відсутніми, то ми досилаємо відсутні позиції за свій рахунок або повертаємо за них кошти.
BiZOOn інтернет-зоомагазин
BiZOOn інтернет-зоомагазин
Рейтинг 3.5 з 5 на підставі 5 відгуків

Зоомагазин
Шиншилка
Шиншилка

Рейтинг: 3.3
53 відгука
"Zooroom" интернет-зоомагазин
"Zooroom" интернет-зоомагазин

Рейтинг: 4
4 відгука
Сеть зоомаркетов MasterZoo
Сеть зоомаркетов MasterZoo

Рейтинг: 1
1 відгук
Petworld.com.ua
Petworld.com.ua

Рейтинг: 1
1 відгук
zoomark.com.ua интернет-магазин
zoomark.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.5
86 відгуків
Интернет-магазин Zoo-Expert
Интернет-магазин Zoo-Expert

Рейтинг: 4.1
7 відгуків
Зоомагазин Зообонус
Зоомагазин Зообонус

Рейтинг: 3.2
20 відгуків
Зоомагазин E-ZOO
Зоомагазин E-ZOO

Рейтинг: 3.1
7 відгуків
​Зоомагазин Petslike
​Зоомагазин Petslike

Рейтинг: 2.4
5 відгуків
ZooComplex интернет-зоомагазин
ZooComplex интернет-зоомагазин

Рейтинг: 2.6
5 відгуків