Не відправляють вчасно, не всі заявлені товари є дійсно в наявності. Не повертають кошти за товари, яких не було. Окремі замовлення без попередження об'єднують в одну посилку і тягни її як хочеш, а це близько 30 кг. Без повідомлення, що третини немає в наявності відправляють мовчки. Вказано безкоштовну доставку, відправляють за ваш рахунок.
Вітаю! Нам дуже прикро за ситуацію, яка виникла. Проте маю заперечити.
Ваше замовлення було відправлено вчасно. Ви сформували замовлення у суботу (вихідний день), а в умовах роботи магазину вказано "відправлення на протязі 1-5 робочих днів". Ваше замовлення було відправлено у середу (3й робочий день).
Ваші замовлення були об'єднані в одну посилку, про що менеджер у чаті повідомив вас, але ви ніяк на це не відреагували.
Також менеджер повідомив про відсутні позиції та запропонував або надіслати їх по надходженню, або повернути кошти. Ви обрали повернення коштів.
Повернення коштів відбувається на протязі 1-3 банківських днів. Вам їх було повернуто.
Умови безкоштовної доставки вказані на сайті, але ви, мабуть, не ознайомлювались з ними та графіком роботи магазину.
Замовлення оплачено було 03.04.2025, 08.04.2025 на пошту надійшов лист про те, що замовлення виконано, але я не те, що не отримала товар, а взагалі він не відстежувався в доставці. Написала їм про це, у відповідь отримала хамські смс…такого ,,сервісу,, спілкування з клієнтами ніколи не зустрічала…НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!
Вітаємо, Олено! Менеджер вам повідомив, що статус "Виконано" - це наш внутрішній статус, і свідчить він про те, що замовлення передано до відправки.
Прикріпимо нижче скріншот з діалогу з повідомленням менеджера, і хотіли б уточнити у вас, де саме ви виявили хамське відношення менеджера (ваше ми помітили, дякуємо)?
Щодо термінів виконання - на сайті вказані терміни відправки замовлень, що складають 1-5 робочих(!) днів. Ваша оплата була здійснена 3.04 після 19:00 (у післяробочий час). Показать 2 ответа
Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші... Читать отзыв Замовляла поїлку для тварини, товар пройшов неякісний. Менеджер з яким я спілкувалась в телеграмі писав зухвало та с позиції, що я "тупа" та не розумію його ділового ставлення та етикету. Спочатку він написав, що товар можуть обміняти, та коли я написала, що не можу чекати обміну більше 4х днів, він написав мені у відповідь "три крапки". Тож прийшлося витребувати гроші за повернення. Гроші повернули, але тільки після повторного звернення. Вважаю, що клієнтоорієнтовність у цього продавця сягає відмітки "0", менеджер не вміє спілкуватися з клієнтами.
Доброго дня, Алло! Нам дуже прикро, що ви отримали бракований товар. Також буже прикро за дезінформацію та наклепи з вашої сторони. Ми маємо весь діалог з вами та опублікуємо частину з нього. -------- Це щодо відповіді у "три крапки" та "витребування грошей за повернення".
На рахунок тривалості повернення: повернення коштів може займати до 30 днів з моменту запиту. Також зазначимо, що магазин не впливає на роботу банків. --------------- Щодо менеджера, який писав "зухвало" та з відомою тільки вам позицією:
Як ми побачили з діалогу - вам не сподобалась фраза "На все добре", яка є звичайною та нешкідливою та не несе у собі якого прихованого контексту. Де тут зухвалість менеджера - невідомо. ----------------- Перш ніж звинувачувати магазин і менеджерів у поганій клієнтоорієнтовності і невмінні спілкуватись з клієнтами, слід спочатку послідкувати за своїм вмінням спілкування.
Сподіваємось, що записи діалогу розставлять всі крапки над "і". Показать 1 ответ
Товару немає в наявності, який на сайті є. За те, що зробила оплату одразу, мені сказали, що це мої проблеми і я сама винна. І вгазалі замовлення зроблене не в робочий час, тому типу чого я очікувала? Напевне того, що не буду розмовляти з хамами
Вітаємо! Знайшли ваш діалог... Нам дуже прикро стикатись з наклепами зі сторони клінтів. Це засмучує... Вам відповіли, що ваше замовлення було зроблено у пізній час, та що не оновились залишки товарів на сайті. До початку наступного робочого дня позиції вже не було у наявності. Таке трапляється. Кошти вам повернули одразу ж. Все. Не розуміємо, звідки стільки негативу? Хамство - це ваша поведінка. Не прирівнюйте, будь ласка, усіх під себе.
Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було... Читать отзыв Робила замовлення на цьому сайті вже не вперше, адже на цьому сайті є товари які подобаються моєму улюбленцю. Дуже засмутила швидкість відправки, посилку відправляють на 3-5 день після замовлення. Щобільше, вже двічі мені НЕ відправили товари, за які було заплачено: перший раз поклали лише одну пачку точилок для кігтів, наступного разу взагалі не поклали цілу пачку корму, за яку було повністю заплачено. Якби в мене не було попередніх запасів, мій папуга взагалі лишився б голодним.
Служба підтримки теж досить засмутила, відповідає з сарказмом, що неприпустимо по відношенню до постійного клієнта. Загалом, рекомендую пошукати інші сайти, які більше турбуються про клієнтів та їх улюбленців.
Перепрошуємо за незручності, що виникли при відправці Ваших замовлень. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення (або ПІБ/номер телефону отримувача) задля ідентифікації та вирішення даної проблеми.
В залежності від товарів у замовленні терміни відправки можуть складати 1-5 робочих днів, дана інформація вказана на сайті.
Якщо Вам було надіслано не повне замовлення (некомплект), а Вами була оплачена загальна вартість товарів, разом із відсутніми, то ми досилаємо відсутні позиції за свій рахунок або повертаємо за них кошти.
Гірший магазин
Нам дуже прикро за ситуацію, яка виникла. Проте маю заперечити.
Ваше замовлення було відправлено вчасно. Ви сформували замовлення у суботу (вихідний день), а в умовах роботи магазину вказано "відправлення на протязі 1-5 робочих днів". Ваше замовлення було відправлено у середу (3й робочий день).
Ваші замовлення були об'єднані в одну посилку, про що менеджер у чаті повідомив вас, але ви ніяк на це не відреагували.
Також менеджер повідомив про відсутні позиції та запропонував або надіслати їх по надходженню, або повернути кошти. Ви обрали повернення коштів.
Повернення коштів відбувається на протязі 1-3 банківських днів. Вам їх було повернуто.
Умови безкоштовної доставки вказані на сайті, але ви, мабуть, не ознайомлювались з ними та графіком роботи магазину.
Дякуємо за розуміння та бажаємо мирного дня.
Жахлива якість обслуговування!!!
Менеджер вам повідомив, що статус "Виконано" - це наш внутрішній статус, і свідчить він про те, що замовлення передано до відправки.
Прикріпимо нижче скріншот з діалогу з повідомленням менеджера, і хотіли б уточнити у вас, де саме ви виявили хамське відношення менеджера (ваше ми помітили, дякуємо)?
Щодо термінів виконання - на сайті вказані терміни відправки замовлень, що складають 1-5 робочих(!) днів. Ваша оплата була здійснена 3.04 після 19:00 (у післяробочий час). Показать 2 ответа
Клієнтоорієнтовність без меж
Нам дуже прикро, що ви отримали бракований товар.
Також буже прикро за дезінформацію та наклепи з вашої сторони. Ми маємо весь діалог з вами та опублікуємо частину з нього.
--------
Це щодо відповіді у "три крапки" та "витребування грошей за повернення".
На рахунок тривалості повернення: повернення коштів може займати до 30 днів з моменту запиту. Також зазначимо, що магазин не впливає на роботу банків.
---------------
Щодо менеджера, який писав "зухвало" та з відомою тільки вам позицією:
Як ми побачили з діалогу - вам не сподобалась фраза "На все добре", яка є звичайною та нешкідливою та не несе у собі якого прихованого контексту.
Де тут зухвалість менеджера - невідомо.
-----------------
Перш ніж звинувачувати магазин і менеджерів у поганій клієнтоорієнтовності і невмінні спілкуватись з клієнтами, слід спочатку послідкувати за своїм вмінням спілкування.
Сподіваємось, що записи діалогу розставлять всі крапки над "і". Показать 1 ответ
Хамська манера спілкування
Знайшли ваш діалог...
Нам дуже прикро стикатись з наклепами зі сторони клінтів. Це засмучує...
Вам відповіли, що ваше замовлення було зроблено у пізній час, та що не оновились залишки товарів на сайті. До початку наступного робочого дня позиції вже не було у наявності. Таке трапляється. Кошти вам повернули одразу ж. Все.
Не розуміємо, звідки стільки негативу?
Хамство - це ваша поведінка. Не прирівнюйте, будь ласка, усіх під себе.
Затримки у доставці та відсутність позицій, вказаних у чеку
Служба підтримки теж досить засмутила, відповідає з сарказмом, що неприпустимо по відношенню до постійного клієнта.
Загалом, рекомендую пошукати інші сайти, які більше турбуються про клієнтів та їх улюбленців.
Дякуємо за відгук.
Перепрошуємо за незручності, що виникли при відправці Ваших замовлень.
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення (або ПІБ/номер телефону отримувача) задля ідентифікації та вирішення даної проблеми.
В залежності від товарів у замовленні терміни відправки можуть складати 1-5 робочих днів, дана інформація вказана на сайті.
Якщо Вам було надіслано не повне замовлення (некомплект), а Вами була оплачена загальна вартість товарів, разом із відсутніми, то ми досилаємо відсутні позиції за свій рахунок або повертаємо за них кошти.