Добрий день! Пишу відгук стосовно роботи контакт центру перевізника "Автолюкс". Мій батько, досить поважного віку, самостійно їхав з Білої Церкви в Одесу. Автомобіль застряг на трасі і запізнювався на годину. Я зателефонував для того щоб дізнатися на скільки запізнюється автобус і коли, хоча б орієнтовно, його можна очікувати. Менеджер колл-центру не надав ніякої інформації, натомість просив назвати номер білету(який звичайно знаходиться у пасажира в автобусі). Одразу скажу, що номер білету я попередньо не знав і не міг дізнатися його у мого батька, так як зв'язок був повністю відсутній. І після цього Ваш співробітник нахабно каже: Еще вопросы есть? Я відповів що все що мені необхідно дізнатися це на скільки, хоча б приблизно запізниться автобус. Наступна репліка Вашого менеджера показала всю відповідальність Вашої компанії: Я вам уже ответил - сказав мені Ваш робітник. Все про що він сказав - це те, що мені потрібно назвати номер білету. Позиція колл-центру залізна і дуже безглузда. Я телефонував неодноразово Вашому контакт-центру і кожен раз потрапляв на одного і того ж самого некомпетентного і грубого співробітника. Весь цей час він не надавав ніяку інформацію і спеціально виводив мене на емоції, після чого успішно кидав слухавку, В кінці кінців після чергового мого простого запитання про те, коли прибуде конкретний рейс, мені відповіли, що така інформація надається лише власнику квитка. Власнику квитка, який знаходиться в автобусі і може уточнити це питання у водія, як приклад. В такому випадку колл-центр взагалі не має ніякого сенсу. Я запитав де саме міститьс інформація про Ваші "правила", як виявилося на сайті у розділі "Про нас". І вже на шостий дзвінок Ваш менеджер надав мені інформацію що рейс все прибув в Одесу, чим і порушив правила Вашої компанії, які забороняють надавати таку інформацію не власнику квитка. Протягом цього часу все що я хотів знати - це те, коли мій батько прибуде в Одесу. Люди, що читають цей відгук і уповноважені особи Автолюкс повинні розуміти, що рідні можуть переживати за здоров'я своїх родичів під час поїздки і це нормально, особливо, якщо ми говоримо про дітей та людей похилого віку. Для всіх можливих клієнтів Автолюкс і їх родичів, попереджаю Вас, що для того щоб отримати будь-яку інформацію про рейс необхідно знати номер білету. В кращому випадку Вас просто проігнорують, а в найгіршому випадку ще й будуть знущатися по телефону. Сервіс жахливий і рекомендувати даного перевізника я не можу.
жахливий рівень роботи контакт центру компанії Автолюкс - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Пишу відгук стосовно роботи контакт центру перевізника "Автолюкс". Мій батько, досить поважного віку, самостійно їхав з Білої Церкви в Одесу. Автомобіль застряг на трасі і запізнювався на годину. Я зателефонував для того щоб дізнатися на скільки запізнюється автобус і коли, хоча б орієнтовно, його можна очікувати. Менеджер колл-центру не надав ніякої інформації, натомість просив назвати номер білету(який звичайно знаходиться у пасажира в автобусі). Одразу скажу, що номер білету я попередньо не знав і не міг дізнатися його у мого батька, так як зв'язок був повністю відсутній. І після цього Ваш співробітник нахабно каже: Еще вопросы есть? Я відповів що все що мені необхідно дізнатися це на скільки, хоча б приблизно запізниться автобус. Наступна репліка Вашого менеджера показала всю відповідальність Вашої компанії: Я вам уже ответил - сказав мені Ваш робітник. Все про що він сказав - це те, що мені потрібно назвати номер білету. Позиція колл-центру залізна і дуже безглузда. Я телефонував неодноразово Вашому контакт-центру і кожен раз потрапляв на одного і того ж самого некомпетентного і грубого співробітника. Весь цей час він не надавав ніяку інформацію і спеціально виводив мене на емоції, після чого успішно кидав слухавку, В кінці кінців після чергового мого простого запитання про те, коли прибуде конкретний рейс, мені відповіли, що така інформація надається лише власнику квитка. Власнику квитка, який знаходиться в автобусі і може уточнити це питання у водія, як приклад. В такому випадку колл-центр взагалі не має ніякого сенсу. Я запитав де саме міститьс інформація про Ваші "правила", як виявилося на сайті у розділі "Про нас". І вже на шостий дзвінок Ваш менеджер надав мені інформацію що рейс все прибув в Одесу, чим і порушив правила Вашої компанії, які забороняють надавати таку інформацію не власнику квитка.
Протягом цього часу все що я хотів знати - це те, коли мій батько прибуде в Одесу. Люди, що читають цей відгук і уповноважені особи Автолюкс повинні розуміти, що рідні можуть переживати за здоров'я своїх родичів під час поїздки і це нормально, особливо, якщо ми говоримо про дітей та людей похилого віку.
Для всіх можливих клієнтів Автолюкс і їх родичів, попереджаю Вас, що для того щоб отримати будь-яку інформацію про рейс необхідно знати номер білету. В кращому випадку Вас просто проігнорують, а в найгіршому випадку ще й будуть знущатися по телефону.
Сервіс жахливий і рекомендувати даного перевізника я не можу.
відгук
Коментарі до відгуку