«АТБ» – одна з найбільших мереж України, що динамічно розвиваються.
Компанія «АТБ-маркет» заснована у 1993 році. Дослідження ринку роздрібу, проведені компанією GfK наприкінці 2008 року, показали, що продовольча мережа «АТБ» є лідером серед українських роздрібних мереж і за результатами опитування вважається найбільш відвідуваною торговою мережею країни.
"АТБ" - це магазини...
детальніше
Поспішають касири причина у кількості за зміну - Відгуки про АТБ
Касирки поспішають при обслуговуванні покупців.
А саме при пробиванні товару не встигаєш розрахуватися як уже на твій товар накидають кучу товару іншого покупця потім стоїш витягаєш свій товар розбираєш де чий.
На питання чому ви так вчиняєте?
ВІДПОВІДЬ:
Керівництво змушує дуже швидко відпускати покупців оскільки швидкість і кількість покупців береться до уваги при якихось бонусах чи заробітній платі.
Шановне керівництво,
магазин має працювати НЕ на швидкість скиданих товарів у кучу людині, а на якість обслуговування.
Якість обслуговування - це є в першу чергу те що людина повинна на касі нормально скластися, розрахуватися а не поспішати і думати де чий товар.
Для чого ви в такий спосіб пресуєте людей, як касирок так і покупців ?
Мені як покупцеві як і в більшості людей
неприємно здійснювати покупки там, де поспішають.
Для чого ви застосовуєте такі методи?
Я купую товар за власні кошти і ви отримуєте з нас покупців прибутки тож будьте ласкаві ПРИПИНІТЬ пресувати касирів аби ті ПРАЦЮВАЛИ НА ШВИДКІСТЬ.
Касир має працювати на якість і комфорт для покупця!
Чи ви "шановні директори" забули, що ваші прибутки за рахунок нас покупців і ви повинні забезпечити комфорт для нас, через своїх працівників.
Комфорт буде тоді забезпечений коли касир не буде поспішати щоб встигнути відпустити певну кількість людей за зміну!
Майте совість, не повторяйте помилки Сільпо.
відгук
Коментарі до відгуку