«АТБ» – одна из крупнейших, динамично развивающихся сетей Украины.
Компания «АТБ-маркет» основана в 1993 году. Исследования рынка розницы, проведенные компанией GfK в конце 2008 года, показали, что продовольственная сеть «АТБ» является лидером среди украинских розничных сетей и по результатам опроса считается самой посещаемой торговой сетью страны.
«АТБ» – это магазины...
подробнее
Поспішають касири причина у кількості за зміну - Отзывы об АТБ
Касирки поспішають при обслуговуванні покупців.
А саме при пробиванні товару не встигаєш розрахуватися як уже на твій товар накидають кучу товару іншого покупця потім стоїш витягаєш свій товар розбираєш де чий.
На питання чому ви так вчиняєте?
ВІДПОВІДЬ:
Керівництво змушує дуже швидко відпускати покупців оскільки швидкість і кількість покупців береться до уваги при якихось бонусах чи заробітній платі.
Шановне керівництво,
магазин має працювати НЕ на швидкість скиданих товарів у кучу людині, а на якість обслуговування.
Якість обслуговування - це є в першу чергу те що людина повинна на касі нормально скластися, розрахуватися а не поспішати і думати де чий товар.
Для чого ви в такий спосіб пресуєте людей, як касирок так і покупців ?
Мені як покупцеві як і в більшості людей
неприємно здійснювати покупки там, де поспішають.
Для чого ви застосовуєте такі методи?
Я купую товар за власні кошти і ви отримуєте з нас покупців прибутки тож будьте ласкаві ПРИПИНІТЬ пресувати касирів аби ті ПРАЦЮВАЛИ НА ШВИДКІСТЬ.
Касир має працювати на якість і комфорт для покупця!
Чи ви "шановні директори" забули, що ваші прибутки за рахунок нас покупців і ви повинні забезпечити комфорт для нас, через своїх працівників.
Комфорт буде тоді забезпечений коли касир не буде поспішати щоб встигнути відпустити певну кількість людей за зміну!
Майте совість, не повторяйте помилки Сільпо.
отзыв
Комментарии к отзыву