BROCARD відгуки

Відгуки покупців
4.0
1 744 відгука / 250 644 перегляда
5
4
3
2
1
Написати відгук

Гарна якість

Оксана
четвер, 2 жовтня
Другий раз взяла парфуми Moschino тут. Стійкі як треба. Речі взагалі кілька днів пахнуть. До цього купувала в іншому магазині було слабше. Тут прям топ Другий раз взяла парфуми Moschino тут. Стійкі як треба. Речі взагалі кілька днів пахнуть. До цього купувала в іншому магазині було слабше. Тут прям топ
Відповідь представника BROCARD 7 годин 40 хв тому
Добрий день. Щиро дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно чути, що аромат вам сподобався. Нехай приносить вам радість і натхнення, а ми завжди будемо раді бачити вас знову!З повагою, BROCARD

Приємні консультанти, дуже задоволена

Карина
середа, 1 жовтня
В Брокарді завжди якось затишно і спокійно, консультанти приємні. Беру тут косметику вже не вперше і кожного разу кайф, ніби подарунок собі зробила :) В Брокарді завжди якось затишно і спокійно, консультанти приємні. Беру тут косметику вже не вперше і кожного разу кайф, ніби подарунок собі зробила :)
Відповідь представника BROCARD четвер, 2 жовтня
Добрий день, Карина. Щиро дякуємо за такий теплий відгук. Нам дуже приємно чути, що атмосфера магазину залишає у вас позитивні враження. Завжди раді бачити вас у BROCARD і дарувати ще більше гарних моментів та вигідних покупок!З повагою, BROCARD

Невдала покупка

Борис
субота, 27 вересня
На жаль, не почитав відгуки до покупки. Придбав в інтернет-магазині BROCARD туалетну воду SOLO LOEWE. Користуюсь цими парфумами більше 10 років, і в старій версії, і в новій. На мій погляд, отриманий екземпляр- ароматизований спирт, бо запах тримається годину, а потім зникає без сліду. Через пару днів звернувся на гарячу лінію, там дуже ввічливо порадили написати письмове звернення, прикласти... Читати відгук На жаль, не почитав відгуки до покупки. Придбав в інтернет-магазині BROCARD туалетну воду SOLO LOEWE. Користуюсь цими парфумами більше 10 років, і в старій версії, і в новій. На мій погляд, отриманий екземпляр- ароматизований спирт, бо запах тримається годину, а потім зникає без сліду. Через пару днів звернувся на гарячу лінію, там дуже ввічливо порадили написати письмове звернення, прикласти фото, і питання обов’язково вирішиться. Результат- писали мені листи цілий день і запитували різні штрихкоди, номери і інше, імітуючи бурну діяльність. Ввечері надіслали великого листа, де пишуть, що їм прикро, що я розчарований, що в них все оригінальне, якісне, сертифіковане і є висновки експертизи компетентних державних органів. А далі- лекція про види парфумів, піраміду ароматів, купа порад як користуватись парфумами і що не можна вибирати аромат «грунтуючись тільки на враженні від опису». Тобто парфуми не мають запаху, бо я не знаю що це, як це вибирати, наносити, нюхати. І в кінці – «Дякуємо за звернення».Це була моя остання покупка в BROCARD.
Відповідь представника BROCARD понеділок, 29 вересня
Добрий день, Борис. Дякуємо за ваш відгук. Ми щиро шкодуємо, що придбаний аромат не виправдав ваших очікувань. Розуміємо ваше розчарування, адже ви користуєтесь ним багато років і добре знаєте його характер. Хочемо запевнити: у BROCARD представлена лише оригінальна продукція, яка постачається безпосередньо від офіційних дистриб’юторів. Кожен аромат має підтверджуючі документи та проходить контроль якості. У випадках, коли клієнт відчуває різницю у звучанні чи стійкості, можливими причинами можуть бути індивідуальні особливості сприйняття, стан шкіри, рівень вологості чи навіть партія випуску (у парфумерії допускаються незначні варіації в інтенсивності). Ми вдячні, що ви звернулися на гарячу лінію - такі ситуації завжди розглядаються індивідуально. Якщо у вас залишилися сумніви, ви також можете звернутися безпосередньо до представника бренду. Контактні дані представника вказані на стікері, який нанесений на пакування аромату. Ваш відгук важливий для нас, адже допомагає нам удосконалювати сервіс. Ми щиро сподіваємося, що знайдемо спосіб повернути вашу довіру до BROCARD і зробити наступний досвід покупок більш приємним. З повагою, BROCARD

Чудовий магазин

Ilona
субота, 27 вересня
В Brocard величезний вибір косметики та парфумерії від популярних марок до люксових брендів. Консультанти дуже привітні, позитивні та готові допомогти з будь-яким питанням. Мені детально розповіли про діючі акції та бонусну програму. Особлива подяка співробітниці за терплячість і допомогу у виборі! 🥰 В Brocard величезний вибір косметики та парфумерії від популярних марок до люксових брендів. Консультанти дуже привітні, позитивні та готові допомогти з будь-яким питанням. Мені детально розповіли про діючі акції та бонусну програму. Особлива подяка співробітниці за терплячість і допомогу у виборі! 🥰
Відповідь представника BROCARD понеділок, 29 вересня
Добрий день. Щиро дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно чути, що широкий асортимент та консультації нашої команди залишила у вас позитивні враження. Особливо цінно, що ви відзначили уважність і терплячість консультанта. Обов’язково передамо їй ваші теплі слова. Будемо раді бачити вас знову в BROCARD та допомогти у виборі нових б’юті-знахідок!З повагою, BROCARD

духи что вы прислали?

алена
середа, 17 вересня
я только что получила от вас духи каролина эрейра супреме Ваше замовлення №CC919869, сумма 4381 грн (50л)они без запаха - я такого еще не видела никогда и нигде, на дне бутылки батч код не перенесен на коробку вообще (отсутствует), на самой туфельке есть некрасивая пляма, что говорит о подделкепосле звонка оператору дали Ваш е-маил online@brocard.ua, жду ответ на... Читати відгук я только что получила от вас духи каролина эрейра супреме Ваше замовлення №CC919869, сумма 4381 грн (50л)они без запаха - я такого еще не видела никогда и нигде, на дне бутылки батч код не перенесен на коробку вообще (отсутствует), на самой туфельке есть некрасивая пляма, что говорит о подделке после звонка оператору дали Ваш е-маил online@brocard.ua, жду ответ на е-маиля прошу вернуть пожалуйста деньги духи отпрвлю по почте
Відповідь представника BROCARD п'ятниця, 19 вересня
Добрий день, алена. Щиро дякуємо, що повідомили про ситуацію. Нам дуже прикро, що ви отримали такі враження від покупки. Хочемо запевнити вас, що у BROCARD представлена виключно оригінальна продукція від офіційних постачальників. Водночас ми завжди уважно перевіряємо подібні звернення. Ми дуже цінуємо вашу довіру та вже надали відповідь на ваш email. Якщо у вас виникнуть будь які запитання, будь ласка, звертайтеся на online@brocard.ua. З повагою, BROCARD

Відгук до магазину

Юля
неділя, 14 вересня
Дуже люблю цей магазин, особливо його онлайн версію, бо там більше знижкових пропозицій. А так і в самому магазині завжди чисто, акуратно розставлено, ввічливі консультанти, готові допомогти. Дуже люблю цей магазин, особливо його онлайн версію, бо там більше знижкових пропозицій. А так і в самому магазині завжди чисто, акуратно розставлено, ввічливі консультанти, готові допомогти.
Відповідь представника BROCARD вівторок, 16 вересня
Добрий день, Юля. Щиро дякуємо за ваші теплі слова. Нам дуже приємно, що ви цінуєте як атмосферу в магазинах BROCARD, так і зручність онлайн-шопінгу. Ми й надалі будемо працювати, щоб робити покупки комфортними і приємними для вас у будь-якому форматі.З повагою, BROCARD

Хороший магазин із приємною обстановкою. Дуже задоволена, щиро дякую. Обов'язково буду замовляти

Катерина
неділя, 14 вересня
Хороший магазин із приємною обстановкою. Дуже задоволена, щиро дякую. Обов'язково буду замовляти і надалі Хороший магазин із приємною обстановкою. Дуже задоволена, щиро дякую. Обов'язково буду замовляти і надалі
Відповідь представника BROCARD вівторок, 16 вересня
Добрий день, Катерина. Щиро дякуємо за теплі слова. Нам дуже приємно, що вам сподобалась атмосфера магазину і сервіс. Завжди раді бачити вас у BROCARD і робити ваші наступні покупки такими ж приємними!З повагою, BROCARD

Брокард ужас

Татьяна Сергеевна
п'ятниця, 12 вересня
І що ми бачимо , брокард який пише , що він мене не ігнорує. Третій день не відповідає на мої повідомлення, написали що 03.09 вишлють посилку , потім 09.09 😂і щей подарунки поклали 😂цікаво кому ? Томощо мені ніякоі посилки не прийшло!мій подарунок це -ігнор! І що ми бачимо , брокард який пише , що він мене не ігнорує. Третій день не відповідає на мої повідомлення, написали що 03.09 вишлють посилку , потім 09.09 😂і щей подарунки поклали 😂цікаво кому ? Томощо мені ніякоі посилки не прийшло!мій подарунок це -ігнор!
Відповідь представника BROCARD вівторок, 16 вересня
Добрий день, Татьяна Сергеевна. Перепрошуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією та відчули нестачу уваги до вашого замовлення. Ми особливо ставимося до кожного звернення клієнтів і робимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питань. Ваш відгук уже передано у відповідний відділ, щоб прискорити опрацювання.З повагою, BROCARD

Продовження історії скарги

Татьяна Сергеевна
четвер, 11 вересня
Звісно знов тільки неправдиву інформацію пишуть . І знов не відповідають . Відповідь можу отримати тільки після публічного відгуку! Подивіться на дати. До мене з Китаю посилка швидше надходе. Відгуки буду писати до тієі пори , доки не вирішиться питання. Звісно знов тільки неправдиву інформацію пишуть . І знов не відповідають . Відповідь можу отримати тільки після публічного відгуку! Подивіться на дати. До мене з Китаю посилка швидше надходе. Відгуки буду писати до тієі пори , доки не вирішиться питання.
Відповідь представника BROCARD вівторок, 16 вересня
Добрий день, Татьяна Сергеевна. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією і що вирішення питання затягнулося. Ми уважно ставимося до кожного звернення і робимо все можливе, аби ви отримали свій продукт якнайшвидше. З повагою, BROCARD

Скарга на Брокард

Татьяна Сергеевна
вівторок, 9 вересня
Нижче описувала ситуацію з брокардом , так от відправили мені 1 тестер , хоча договір був за 2 шт. І зробили це тільки після того як я написала на сторінку lancome в інст , в якої більш 6.000 млн підписників. Мені відповіли швидко , чого не сказати про брокард який мене ігнорує. Обіцяли вислати 2й тестер 03.09 звичайно... Читати відгук Нижче описувала ситуацію з брокардом , так от відправили мені 1 тестер , хоча договір був за 2 шт. І зробили це тільки після того як я написала на сторінку lancome в інст , в якої більш 6.000 млн підписників. Мені відповіли швидко , чого не сказати про брокард який мене ігнорує. Обіцяли вислати 2й тестер 03.09 звичайно ніхто нічого не вислав ! Брокард ігнорує, на пошту не відповідає! Буду писати скаргу в Ланком знов
Переваги:
  1. Немає
Відповідь представника BROCARD середа, 10 вересня
Добрий день, Татьяна Сергеевна. Перш за все, хочемо вас запевнити, що ми вас не ігноруємо. Питання з тестерами знаходиться на стороні постачальника бренду, а від BROCARD відповідь на ваш запит ми надали 09.09 о 14:22. Перевірте, будь ласка, вхідні листи. Ми робимо усе можливе, щоб якнайшвидше вирішити ситуацію.З повагою, BROCARD

якісне обслуговування

aliona
неділя, 7 вересня
Обожнюю цей магазин!Величезний вибір косметики, парфумерії.Доброзичливі співробітники, які завжди готові допомогти з вибором! Обожнюю цей магазин!Величезний вибір косметики, парфумерії.Доброзичливі співробітники, які завжди готові допомогти з вибором!
Відповідь представника BROCARD понеділок, 8 вересня
Добрий день, aliona. Дякуємо за відгук та оцінку. Ми щасливі, що атмосфера у магазині є для вас комфортною, а підбір продукції легкий та невимушений. До нових зустрічей в BROCARD.З повагою, BROCARD

Величезну подяку хочеться висловити консультантам Валентині та Марії в Лавіна Мол.

Анна Мельник
п'ятниця, 5 вересня
Величезну подяку хочеться висловити консультантам Валентині та Марії в Лавіна Мол. Дівчата дуже допомогли з непростими запитами. У діалог були залучені, асортимент знають на відмінно. З такими співробітниками не пропадеш! Величезну подяку хочеться висловити консультантам Валентині та Марії в Лавіна Мол. Дівчата дуже допомогли з непростими запитами. У діалог були залучені, асортимент знають на відмінно. З такими співробітниками не пропадеш!
Відповідь представника BROCARD субота, 6 вересня
Добрий день, Анна Мельник. Щиро дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно, що дівчата допомогли вам з вибором і залишили гарні враження від візиту. Пишаємося нашими консультантами, адже саме завдяки їх професіоналізму і увазі до клієнтів покупки у BROCARD стають комфортними та приємними. Обов’язково передамо команді ваші слова вдячності та будемо раді бачити вас знову!З повагою, BROCARD

Неймовірне обслуговування

Яна
29 серпня, 2025 год
Коли вибираєш подарунок для близьких, завжди переживаєш, чи сподобається. В Brocard мені допомогли підібрати набір, який виглядав дуже презентабельно і був справді корисним. Класно проконсультували, з увагою до деталей і подарунок зайшов на ""ура"" Коли вибираєш подарунок для близьких, завжди переживаєш, чи сподобається. В Brocard мені допомогли підібрати набір, який виглядав дуже презентабельно і був справді корисним. Класно проконсультували, з увагою до деталей і подарунок зайшов на ""ура""
Відповідь представника BROCARD 1 вересня, 2025 год
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Нам надзвичайно приємно знати, що подарунок вдався і консультація Brocard була корисною. Завжди раді допомогти вам у виборі ідеальних наборів.

brocard 5/5

еnn
26 серпня, 2025 год
Пам’ятаю, як я довго шукала свій ідеальний тональний крем і перепробувала купу варіантів, поки не прийшла в Brocard. Там мені допомогла консультантка, яка не просто продала засіб, а детально пояснила різницю між лінійками, порадила правильний відтінок і запропонувала одразу протестувати. З того часу користуюся тільки цим кремом Шисеідо, і шкіра виглядає здоровою і природною Пам’ятаю, як я довго шукала свій ідеальний тональний крем і перепробувала купу варіантів, поки не прийшла в Brocard. Там мені допомогла консультантка, яка не просто продала засіб, а детально пояснила різницю між лінійками, порадила правильний відтінок і запропонувала одразу протестувати. З того часу користуюся тільки цим кремом Шисеідо, і шкіра виглядає здоровою і природною
Відповідь представника BROCARD 27 серпня, 2025 год
Вітаємо! Щиро дякуємо, що поділилися своєю історією! Раді, що ви знайшли свій ідеальний продукт і отримали позитивні емоції від візиту до Brocard. Завжди вас чекаємо!

гарний сервіс

кіра
25 серпня, 2025 год
Консультанти в Brocard розуміють, що таке хороший сервіс уважні, чемні, ніколи нічого зайвого не напарюють. Купувати тут завжди приємно Консультанти в Brocard розуміють, що таке хороший сервіс уважні, чемні, ніколи нічого зайвого не напарюють. Купувати тут завжди приємно
Відповідь представника BROCARD 26 серпня, 2025 год
Вітаємо! Дякуємо вам за ці теплі слова! Нам надзвичайно приємно знати, що ви цінуєте сервіс і підхід нашої команди. Ми працюємо для того, щоб кожен похід у Brocard був комфортним і приносив лише приємні емоції. Чекаємо на вас знову!

Шахраї! Та безвідповідальні!

Татьяна Сергеевна
25 серпня, 2025 год
Не хочуть робити повернення ! Обіцяли вислати тестери , якщо я відмовлюсь від повернення! Минуло 2 тижні ! 6 телефоних дзвінків, багато смс на пошту ім ! Зараз просто ігнорують! На пошті не відповідають! Трубку оператор кидає ! Як така велика корпорація так поводиться з клієнтом! Це позор!не раджу звертатися до цього магазину категорично ! Цю справу просто так не... Читати відгук Не хочуть робити повернення ! Обіцяли вислати тестери , якщо я відмовлюсь від повернення! Минуло 2 тижні ! 6 телефоних дзвінків, багато смс на пошту ім ! Зараз просто ігнорують! На пошті не відповідають! Трубку оператор кидає ! Як така велика корпорація так поводиться з клієнтом! Це позор!не раджу звертатися до цього магазину категорично ! Цю справу просто так не залишу!
Недоліки:
  1. Шахраї!
Відповідь представника BROCARD 26 серпня, 2025 год
Добрий день! Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження. Ваше звернення наразі перебуває на етапі узгодження з постачальником, тому процес вирішення питання може займати трохи більше часу, ніж очікувалося. Запевняємо, що ми тримаємо ситуацію під контролем, і тестери будуть надіслані найближчим часом. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

НЕ ЗАБУДУ, НЕ ПРОЩУ БРОКАРД!

Даша
24 серпня, 2025 год
Не забуду, не прощу брокард!Вам за Вашу підлість, за те що підчищаєте відгуки в себе на сайті та і на цьому! Але правда - є правда і вона одна!І скоро побачимося в Суді!За Ваші справи!Бо Ви такі бридкі брехуни яких ще Світ не бачив!!!Ви - жахливі та жалюгідні!І продукція ваша - дешева підробка. Читати відгук Не забуду, не прощу брокард!Вам за Вашу підлість, за те що підчищаєте відгуки в себе на сайті та і на цьому! Але правда - є правда і вона одна!І скоро побачимося в Суді!За Ваші справи!Бо Ви такі бридкі брехуни яких ще Світ не бачив!!!Ви - жахливі та жалюгідні!І продукція ваша - дешева підробка.І ви - вже ніхто!І я про це всім зараз дуже активно розказую доречі;)
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Суцільний мінус- вони , працівники і продукція дешева , жалюгідна і нікому не потрібна.
Відповідь представника BROCARD 25 серпня, 2025 год
Вітаємо! Ми будемо дуже вдячні, якщо ви напишете нам на info@brocard.ua і детально опишете ситуацію. Обов’язково розглянемо ваше звернення та надамо відповідь у найкоротший час.

Неприємно навіть знаходитись в магазині

Анонім
23 серпня, 2025 год
Відгук про BROCARD за адресою Дніпро, вулиця Нижньодніпровська, 17 Захотіли витратити подарунковий сертифікат. Вибір товарів - жахливий, захотіли хоча б купити аромадифузори для квартири - запахи жахливі, всі тестери перемішані, незрозуміло який тестер до якого аромату належить! Консультанти не навʼязливі, але ходити по магазину і чути як вони дихають тобі в спину - не дуже приємно. На касі стояла жіночка, яка змушувала всіх встановлювати додаток Брокард на телефони!... Читати відгук Захотіли витратити подарунковий сертифікат. Вибір товарів - жахливий, захотіли хоча б купити аромадифузори для квартири - запахи жахливі, всі тестери перемішані, незрозуміло який тестер до якого аромату належить! Консультанти не навʼязливі, але ходити по магазину і чути як вони дихають тобі в спину - не дуже приємно. На касі стояла жіночка, яка змушувала всіх встановлювати додаток Брокард на телефони! Це просто жах!Якось обрали товари, просто тому що подарували сертифікат, за свої гроші ми там ніколи б нічого не купили. Заради інтересу порівняли ціни з магазинами конкурентами, в брокарді ще й націнка набагато вища. Ніколи не пишу негативні відгуки, це перший магазин, з якого ми вийшли без настрою!
Відповідь представника BROCARD 24 серпня, 2025 год
Вітаємо!Щиро дякуємо за ваш відгук і оцінку. Нам дуже шкода, що ваш досвід у нашому магазині не виправдав очікувань. Ми цінуємо кожну думку наших клієнтів, адже вона допомагає нам покращувати сервіс.Нам прикро, що встановлення мобільного застосунку викликало у вас негативні емоції. Ця опція покликана зробити наш сервіс більш персоналізованим та зручним для кожного клієнта.Будемо вдячні, якщо ви напишете нам на електронну адресу info@brocard.ua та надасте трохи більше деталей: коли саме ви відвідали магазин і яких товарів, на вашу думку, не вистачало в асортименті. Це допоможе нам стати кращими для вас і всіх наших клієнтів.

Все супер, дійсно дякую

Mimi
23 серпня, 2025 год
Мені справді допомогли обрати, а не просто продали. Це тонка різниця, але вона дуже відчутна. Персонал уважний, пакування красиве, атмосфера розслаблена. Ніякої метушні чи поспіху. Тільки якість і турбота! Дякую консультантам в форумі у Львові) Ще розказали про діагностику, запросили безкоштовно пройти (дуже приємна експертка Анастасія) - і за це ще й картку на наступну покупку доглядку вручили. Оце реально... Читати відгук Мені справді допомогли обрати, а не просто продали. Це тонка різниця, але вона дуже відчутна. Персонал уважний, пакування красиве, атмосфера розслаблена. Ніякої метушні чи поспіху. Тільки якість і турбота! Дякую консультантам в форумі у Львові) Ще розказали про діагностику, запросили безкоштовно пройти (дуже приємна експертка Анастасія) - і за це ще й картку на наступну покупку доглядку вручили. Оце реально рівень ТОП.
Відповідь представника BROCARD 24 серпня, 2025 год
Вітаємо! Дякуємо за такі теплі слова та детальний відгук! Ми дуже раді, що сервіс у BROCARD виправдав ваші очікування і навіть більше. Обов’язково передамо подяку команді у Forum Львів та експертці Анастасії. Чекаємо на вас знову!

Приходити до Brocard завжди для мене про естетику. Магазин виглядає стильно, консультанти дуже делік

Анастасія
22 серпня, 2025 год
Приходити до Brocard завжди для мене про естетику. Магазин виглядає стильно, консультанти дуже делікатні у спілкуванні. Знають свою справу, не нав’язують, підлаштовуються під настрій. Такий сервіс мені подобається)) Приходити до Brocard завжди для мене про естетику. Магазин виглядає стильно, консультанти дуже делікатні у спілкуванні. Знають свою справу, не нав’язують, підлаштовуються під настрій. Такий сервіс мені подобається))
Відповідь представника BROCARD 24 серпня, 2025 год
Вітаємо! Як приємно читати такі слова! Нам дуже важливо, щоб кожен візит у BROCARD був особливим. Завжди раді бачити вас знову!

Дуже хороший сервіс

Bazilxq
21 серпня, 2025 год
Отримала чудовий сервіс в Brocard. Консультантка Анна в Республікі дуже уважно вислухала і допомогла підібрати підводку та помаду, які реально мені пасують. Люблю, коли люди знають свою справу і сама атмосфера в магазині цьому сприяє спокійна, візуально приємна, без напруги Отримала чудовий сервіс в Brocard. Консультантка Анна в Республікі дуже уважно вислухала і допомогла підібрати підводку та помаду, які реально мені пасують. Люблю, коли люди знають свою справу і сама атмосфера в магазині цьому сприяє спокійна, візуально приємна, без напруги
Відповідь представника BROCARD 21 серпня, 2025 год
Добрий день, Bazilxq. Дякуємо за такий щирий відгук! Дуже приємно, що ви відзначили професійність нашої консультантки Анни та атмосферу магазину. Ми щасливі, що підібрані засоби стали для вас вдалим відкриттям. Чекаємо на вас знову у BROCARD за новими б’юті-знахідками!З повагою, BROCARD

Скарга ! Брокард обман

Татьяна Сергеевна
21 серпня, 2025 год
Нижче описано мою проблему, щож тут гарну відповідь дали ! Але зі мною нажаль так ніхто і не звязався! Прикро .Всі ваші позитивні відгуки підробні ! А на вашому сайті правдиві відгуки ви не публікуєте) Ставлю до відома, сьогодні 9 день як питання не вирішується, і якщо сьогодні цю тему ми не закриємо , то я буду... Читати відгук Нижче описано мою проблему, щож тут гарну відповідь дали ! Але зі мною нажаль так ніхто і не звязався! Прикро .Всі ваші позитивні відгуки підробні ! А на вашому сайті правдиві відгуки ви не публікуєте) Ставлю до відома, сьогодні 9 день як питання не вирішується, і якщо сьогодні цю тему ми не закриємо , то я буду звертатися до гос служби, та суду ! Мій номер замовлення CC856017
Відповідь представника BROCARD 21 серпня, 2025 год
Добрий день, Татьяна Сергеевна. Нам щиро прикро, що ваше питання досі не закрито. Перепрошуємо за затримку та дискомфорт, який це спричинило. Ваше звернення перебуває в опрацюванні, і ми вже передали його на особистий контроль відповідальному менеджеру. Просимо ще трохи часу, щоб остаточно вирішити ситуацію.Запевняємо, що ми зацікавлені у швидкому й справедливому вирішенні цього питання.З повагою, BROCARD

Парфюми Брокард

MilaN
20 серпня, 2025 год
Шукала подарунок подрузі, а знайшла аромат з дитинства той, що носила мама. Не стрималась і взяла собі, саме через атмосферу й чуйність консультантів такі покупки відбуваються не випадково Шукала подарунок подрузі, а знайшла аромат з дитинства той, що носила мама. Не стрималась і взяла собі, саме через атмосферу й чуйність консультантів такі покупки відбуваються не випадково
Відповідь представника BROCARD 21 серпня, 2025 год
Добрий день, MilaN. Дякуємо за такий щирий відгук! Дуже приємно, що ви відзначили професійність нашої консультантки Анни та атмосферу магазину. Ми щасливі, що підібрані засоби стали для вас вдалим відкриттям. Чекаємо на вас знову у BROCARD за новими б’юті-знахідками!З повагою, BROCARD

Безвідповідальні

Татьяна Сергеевна
20 серпня, 2025 год
Почалась історія тиждень тому ! Купила тон.основу lancome , на сайті інформація є spf 15% , та на фото сайту . Також на перекладі коробки яка прийшла! Але нажаль в складі його немає ! Хотіла повернути, мені запропонували альтернативу в вигляді тестерів , я погодилась . Але минув тиждень , ніяких тестерів я не бачила, та повернення немає... Читати відгук Почалась історія тиждень тому ! Купила тон.основу lancome , на сайті інформація є spf 15% , та на фото сайту . Також на перекладі коробки яка прийшла! Але нажаль в складі його немає ! Хотіла повернути, мені запропонували альтернативу в вигляді тестерів , я погодилась . Але минув тиждень , ніяких тестерів я не бачила, та повернення немає . 2 рази телефонувала , обіцяли передзвонити! Але ніхто не подзвонив . Потім на пошті ігнорили , в кінці кінців відповіли ) сьогодні вишлють ! І що ви думаєте?! Вислали ? Звичайно ні 😂повна некомпетентність та неповага до постійного клієнта , яким я була ! Не рекомендую !
Відповідь представника BROCARD 21 серпня, 2025 год
Добрий день, Татьяна Сергеевна. Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталася. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такими незручностями та відсутністю належного зворотного зв’язку, це абсолютно не відповідає нашим стандартам. Ми вже передали ваш відгук у відповідний відділ для термінового розгляду. Будь ласка, напишіть нам на online@brocard.ua номер замовлення, щоб ми могли особисто проконтролювати вирішення цього питання та якнайшвидше знайти для вас рішення.З повагою, BROCARD

Вибирала новий крем

Олександра
19 серпня, 2025 год
Вибирала новий крем для обличчя у Brocard. Консультантка уважно вислухала мої побажання, детально пояснила різницю між лінійками та порадила засіб, який ідеально підійшов моїй шкірі. Вибирала новий крем для обличчя у Brocard. Консультантка уважно вислухала мої побажання, детально пояснила різницю між лінійками та порадила засіб, який ідеально підійшов моїй шкірі.
Відповідь представника BROCARD 20 серпня, 2025 год
Добрий день, Олександра. Щиро дякуємо за ваш відгук. Нам з командою дуже приємно, що ви залишилися задоволені консультацією та підібраним засобом. Бажаємо, щоб крем приносив лише комфорт і чудовий результат!З повагою, BROCARD

Дякую за гарний настрій

Irina_yuzhniy
19 серпня, 2025 год
Хотіла просто глянути, а вийшла з ароматом Сантал Бланк Ван Кліф, який тепер зі мною щодня. Атмосфера супер!!! Тихо, спокійно, нічого зайвого, консультант підійшов саме вчасно й дуже делікатно допоміг із вибором. Люблю таке обслуговування ;) Хотіла просто глянути, а вийшла з ароматом Сантал Бланк Ван Кліф, який тепер зі мною щодня. Атмосфера супер!!! Тихо, спокійно, нічого зайвого, консультант підійшов саме вчасно й дуже делікатно допоміг із вибором. Люблю таке обслуговування ;)
Відповідь представника BROCARD 20 серпня, 2025 год
Добрий день, Irina_yuzhniy. Дякуємо за відгук! Дуже раді, що вам сподобалась атмосфера магазину та сервіс наших консультантів. Бажаємо, щоб новий аромат завжди дарував натхнення й гарний настрій!З повагою, BROCARD

просто вау

ніка
18 серпня, 2025 год
Вдруге взяла парфуми Moschino в Brocard. Стійкі як завжди. Речі довго тримають аромат, знайомі кажуть про приємний шлейф, а я вже його не відчуваю точно мій. Раніше брала того самого рожевого ведведика на іншому сайті, запах був слабший. тут завжди якось спокійно, красиво, консультанти не тиснуть, але поруч, коли треба... Вдруге взяла парфуми Moschino в Brocard. Стійкі як завжди. Речі довго тримають аромат, знайомі кажуть про приємний шлейф, а я вже його не відчуваю точно мій. Раніше брала того самого рожевого ведведика на іншому сайті, запах був слабший. тут завжди якось спокійно, красиво, консультанти не тиснуть, але поруч, коли треба...
Відповідь представника BROCARD 19 серпня, 2025 год
Добрий день, ніка. Дякуємо, що знову обрали BROCARD. Приємно чути, що аромат повністю розкрився та став вашим. Ми цінуємо вашу довіру і завжди раді забезпечити комфортний сервіс та щиру консультацію без зайвого тиску. До нових ароматних зустрічей!З повагою, BROCARD

Просто ваууу

Агнеса
17 серпня, 2025 год
У Брокарді завжди все охайно та гарно й продумано. Беру не вперше і кожного разу відчуття, ніби подарунок собі зробила У Брокарді завжди все охайно та гарно й продумано. Беру не вперше і кожного разу відчуття, ніби подарунок собі зробила
Відповідь представника BROCARD 19 серпня, 2025 год
Добрий день, Агнеса. Дякуємо, що обираєте нас та повертаєтеся щоразу. Ми цінуємо це. Працюємо з думкою про вас. З повагою, BROCARD

Консультація дрім таун брокарл

Diana
15 серпня, 2025 год
Дуже сподобався сервіс. Консультантка Анна в Дрім Тауні уважно вислухала й допомогла обрати підводку для очей та ідеальний відтінок помади. Дуже сподобався сервіс. Консультантка Анна в Дрім Тауні уважно вислухала й допомогла обрати підводку для очей та ідеальний відтінок помади.
Відповідь представника BROCARD 16 серпня, 2025 год
Добрий день, Diana. Дякуємо за відгук. Нам дуже приємно, що ви так високо оцінили роботу Анни! Вона справді професіонал своєї справи. До нових зустрічей в BROCARD.З повагою, BROCARD

Отличное качество обслуживания

Рита Курдюкова
14 серпня, 2025 год
Думала, що подарувати чоловікові. Консультантка поцікавилася його смаками, і ми обрали набір догляду, який йому дуже сподобався Думала, що подарувати чоловікові. Консультантка поцікавилася його смаками, і ми обрали набір догляду, який йому дуже сподобався
Відповідь представника BROCARD 16 серпня, 2025 год
Добрий день, Рита Курдюкова. Дякуємо за ваш відгук! Ми щасливі, що наша консультантка змогла допомогти обрати ідеальний подарунок і що набір догляду припав до смаку. Приємно, коли подарунки радують і дарують гарний настрій. Обов'язково приходьте до нас ще, за подарунком чи приємностями для себе. З повагою, BROCARD.
Читати всі відгуки