РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Cервіс. Знати не знаю і чути не чув - Відгуки про АЛЛО
Розказую ситуацію яка виникла в мене після покупки телефону в даному магазині (не 1-ий куплений в них телефон).
Прикупив я Iphone 7 black 128gb, хочеться зауважити, що я не багатенький хлопчик, тому дана покупка була для мене досить виваженою, докупив страховку тому, що телефон дорогий і не хотілось ризикувати та й консультанти обіцяли всі "блага цивілізації" по сервісу. Пів року працювало все відмінно, претензій не було. Після пів року звернув увагу, що частенько до мене не можуть додзвонитись коли мережа є, і перестав працювати paypass так, як повинен. Тому 14 лютого звернувся до магазину з проханням полагодити.
Приймала телефон дівчина, яка гарно посміхалася і стверджувально кивала головою коли я описував свої претензії. Після того, як я розказав, запитала чи вимкнена в мене ф-я "Знайти Iphone", вона була вимкнена ще давно, що я їй і сказав, потім попросила мене скинути налаштування, після скидання "Знайти Iphone" ввімкнулось, але "продавець" знала не більше мене(це 1 айфон, тому всіх тонкощів не знаю) тому нічого не перевіривши забрала телефон. В акті до СЦ "Робим Гуд" вона написала не працює "тайпас", я звернув її увагу на це, але вона відмахнулась і сказала, що в СЦ розберуться.
Далі було довге очікування. 18.02 прийшла СМС з СЦ, що телефон в них. Десь 25-26.03 я перевірив статус ремонту на сайті СЦ https://robimgood.com.ua, де було вказано, що телефон готовий до видачі. Я звернувся в онлайн чаті СЦ, щоб запитати що там було, на що отримав відповідь "відмовлено в сервісному обслуговуванні. Включена ф-я "Знайти Iphone" ", телефон відправлено на магазин. Я радісно біжу в магазин вияснити, як так вийшло, на що отримую відповідь аля "ми не знаємо, якось так". Поговорили з "консультантами", відключили ч-з icloud "Знайти Iphone". Телефон мав приїхати в 1 числах березня, якраз в цей час мені потрібно було поїхати на пару тижнів з міста, мене завірили, що як тільки він приїде мене наберуть і відправлять назад в СЦ.
Проходить пару днів, сам телефоную 4 березня в магазин запитати чи відправили. Розказали, що він ще 3 приїхав, але чому мене не набрали, для мене загадка, відправляємо по моїй згоді знову на СЦ.
Знову очікування. 7 березня СМС с СЦ що телефон у них. 15 березня СМС с СЦ, що телефон відправлено на магазин, в той самий день телефонують з магазину, щоб я прийшов забрав. О 7-мій годині вечора приходжу в магазин з надією нарешті забрати свій телефон. Віддають мені коробку з телефоном, захисне скло зняте (прислали з телефоном зняте скло, куди мені його приліпити не ясно), мені зразу купу бумажок, що я задоволений ремонтом тп. Читаю висновок від СЦ :
Висновок: Істотних недоліків не виявлено. На момент знаходження в СЦ пристрій технічно справний, знаходиться в працездатному стані.
Виконані роботи:
- тестування пристрою;
- оновлення ПЗ;
Ну думаю перший айфон туди сюди. Включаю, підв'язую карту до wallet'a, пробиваю в них по касі пакетик за 1 грн, і вуаля нічого не помінялось. Вставляю сімку, телефоную зі старого телефону на іфон: 1 раз є виклик, 2 раз є виклик, 3 раз - вуаля, "абонент поза зоною доступу". Короче кажучи не зробили абсолютно нічого. Показую це все "продавцям", знову киваємо головою, але "нічим не можемо допомогти, тільки відправити знову на СЦ".
Подзвонив на гарячу лінію магазину, нічого крім "бла-бла-бла вибачте, що так вийшло, бла-бла-бла ми будем намагатись, щоб таке більше не повторювалось, бла-бла-бла".
Але факто того, що телефон за який заплачено гроші, понад місяць десь катається ніхто не відмінив.
Написав ще скаргу на сайті магазину з проханням дати якусь відповідь на дану ситуацію, поки тихо.
Висновок з цього всього такий я виніс для себе.
- магазин не відповідає за втяті на себе зобов'язання.
- продавці, в більшості випадків не компетентні. Якщо ти не розбираєшся в товарі то для чого ти приймаєш його, позви компетентну людину.
- будуть обіцяти все, що можливо аби ти купив в них телефон і вони отримали свій прибуток.
- вірити на слово, типу "ми вас зразу наберемо як приїде" немає сенсу, потрібно самому все перевіряти.
- куплена страховка за 3 тис. грн, абсолютний шлак, який просто впарюють, адже все одно "ми не знаємо, це в СЦ дивляться".
- купувати, будь то батарейка чи телефон я більше не буду.
- радити цей магазин, нікому не буду ні за які гроші.
відгук
Коментарі до відгуку