РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Недобросовістність і обман - Відгуки про АЛЛО
Сьогодні мені приходить смс з номером товарнотранспортної накладної. Я одразу перевіряю його на сайті Нової пошти. І тут виявляється, що :1. у накладній не мій номер телефону, якийсь інший, 2. товар ще 6.10.16 прибув до мого відділення Нової пошти!!!!! Ввожу номер телефона чоловіка - і, о,чудо!, посилка відправлена на його ім.я!!!!! але ж мого чоловіка НЕМАЄ в Україні!!!!!! він мав в кінці місяця приїхати, але щось помінялось, і приїхав раніше. Сьогодні він вдома, і зразу пішов на відділення Нової Пошти. Там вияснилось, що вони і звонили і писали на цей номер, і в результаті відправили посилку назад!!!!!!!! я знову звоню на гарячу лінію, де дівчина починає мене запевняти , що посилку відправили сьогодні, 18.10.2016. Я розказую їй всю цю історію, тоді вона каже, що оскільки чоловік отримував тоді цю посилку, то тільки на нього вони могли вислати її зараз. але я ж відразу повідомила - його НЕМАЄ в Україні!!!!! Я ж протягом місяця звонила , вони що там - говорять перше, що спаде на думку? чому , коли я звонила 12 жовтня, мені сказали, що орієнтовна дата доставки 12-13 жовтня? а зараз заявили, що у них дуже великий штат співробітників, і вони будуть слухати мої розмови і читати переписку, щоб вияснити, хто мене так дезінформував. Дуже прошу повернути мені мій телефон. щось забагато дій біля непрацюючого апарату, нікому не здається.? Я вже звернулась у службу підтримки прав споживачів. Поки чекаю від них відповіді. Майже 2 місяці довелось мені спілкуватись із гарячою лінією інтернет-магазину "АЛЛО". Кожен новий консультатнт обіцяв розібратись протягом доби. І , доки я не зроблю наступний до них дзвінок, ніхто ні з чим не розбирається. Це задарма потрачені час, нерви і гроші. Нікому не рекомендую категорично!!!
відгук
Коментарі до відгуку
добре, я зараз цього листа , з доповненням, відправлю і на електронну адресу. якщо це хоч якось пришвидшить вирішення мого питання - я відправлю куди завгодно і що завгодно. Давайте ще інші номери телефонів, куди можна дзвонити. Всім гарного дня. Дякую за увагу.
Что касается "негарантийного ремонта", обратите внимание, что согласно абз.3 ч.4 ст.17 Закона Украины "О защите прав потребителей", У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Речь идёт о НЕЗАВИСИМОЙ экспертизе, заключение сервисного центра не катит.
Единственная причина для отказа в гарантийном ремонте - що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування. Если независимая экспертиза не установила вашу вину в поломке экрана, то обязаны отремонтировать. Все остальные отмазки, типа царапина или скол - это просто отмазки, и незаконны.
Не забирайте телефон с НП, пусть возвращается ещё раз, требуйте ремонта.
В управление по защите прав потребителей обращаться бесполезно, они максимум штраф наложат. Но вам это не поможет.
Идите в суд, для вас бесплатно, по месту вашего жительства. Требуйте ремонта, и неустойку (1% от стоимости в день начиная с 15 дня).