Жахливий магазин - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Украина Відгук додано 6 серпня, 2016 год 843 перегляда
Доброго дня :)
Хочу Вам розповісти про особистий досвід з магазином "Алло".
Все розпочалось з того, що перед своїм днем народженням у травні, вирішив придбати собі хороший планшет за кругленьку для мене суму.
Пішов у магазин Алло,що було на вулиці Армійській 1, м.Охтирка.
Зустріла мене Зам.Директора Аліна (деякі нюанси опущу).
Продавчиня вела себе зверхньо, розказувала про те, що без "віп налаштувань" (649грн(1антивірус з плеймаркету і пару ігор)), чохла (600грн), карти пам'яті (180грн), сімкарти+поповнення, - ПЛАНШЕТ НЕ ПРОДАЄТЬСЯ.
Не люблю коли з мене роблять дурня, а ще більше не люблю, коли продавці роблять такий вигляд, ніби ти до них прийшов додому.
Розвернувся і пішов додому. Зайшов на сайт _allo.ua й замовив чисто один планшет.
Прийшов він з запізнення на один день, ну то й ладно, всяке буває.
Ніби все було добре, планшет працював місяць,я був радий покупці. Після місяцю користування, планшет почав поводити себе не так як треба.
Батарея перестала заряджатись до 100%, фізична кнопка увімк/вимк через раз спрацьовувати,на екрані з'явились засвіти і почала пропадати GSM мережа.
Думаю,ну буває. Планшет на гарантії, пишу на сайт "Алло", мене заспокоюють і просять відправити в ООО "ЕктаСервіс".
Збираю планшет, повна комплектація й відправляю. Через два дні телефонують з цього сервісу і повідомляють, що мов ви не по адресу, відправляємо вам його назад.
Я знову звертаюсь на сайт, спокійно питаю, що це таке і що робити. Мені пропонують отримати планшет й відправити його на нову адресу.
Отримав й зразу відправив. Сім днів проходить - глухо, 10 проходить - глухо. На 11 й день звертаюсь, просять зачекати ще три дні згідно закону України - немає питань,закон святе :)
На 14й день сервісний центр відправляє планшет в "Алло" й тут починається, ні на 15й день, ні на 20й ніхто планшет не відправляв! годували завтраками, обідами та вечерями.
І о чудо, на 21й ДЕНЬ (Не враховуючу 4 дня які були втрачені на ЕктаСервіс) планшет приходить.
Я в хорошому настрою йду забирати пакунок на Нову Пошту. Забрав,прийшов додому. Відкриваю коробку з планшетом, беру в руки "Список проведених робіт" і оху...ледь не падаю.
Цитую:
"Експертиза не виявила недоліків у пристрою" і друге речення "Клієнт немає претензій щодо роботи планшету" (не дослівно).
Тобто, 14 днів вони з ним нічого не робили,а просто тримали у себе.
Більш того, вони прострочили цілих 7 днів, адже на усунення проблеми дається рівно 14 днів,не більше.
ЗАКОН:
___________________
Відповідно до п.9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати його пред'явлення.
Згідно зі ст. 8 Закону у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установленого строку (14 днів) споживачеві виплачують неустойку в розмірі 1% від вартості товару.
__________________
Чим я й скористався! 7днів + 4 дня не по моїй вені, 11днів, 1день = 1%, у моєму випадку це 550грн.
Заяву написав - відправив, гроші отримаю в встановлений законом термін (не більше 7днів з моменту подачі та отримання заяви).
- Як відстояти свої права далі і все ж таки отримати обмін товару? (порада тим,хто як я зв'язався з алло)
Цим я займусь пізніше,тому що в Охтирці немає жодного сервісного центру.
Потрібно піти у сервісний центр виробника та зробити не залежну експертизу, яка 100% покаже недоліки у роботі планшету.
Далі вже,з цим висновком відправляєте знову планшет у Алло і отримуєте свої кошти + кошти за експертизу (вимагайте).

Підсумок: За кровні 5000грн,я отримав: неякісний товар, підпорчені нерви, компенсацію 550грн й хороший досвід)))))
Не купуйте нічого у цьому магазині, ніколи! А якщо купуєте,то хоча би не ведіться на їх "віп налаштування" і іншу фігню за такі ВЕЛИКІ ГРОШІ.

PS. А ось це фото я знайшов у себе на планшеті. Хороші умови робити там, сумнівне робоче місце і чи то стакан, чи то що стоїть...немає слів. І навіщо щось знімати,якщо скарг на камеру не було? Риторичне запитання.
Бажаю всім відстоювати свої права!
Кому потрібен приклад заяви, звертайтесь у коментарях.
Удачі :)






Коментарі до відгуку

Відповідь представника АЛЛО 7 серпня, 2016 год
Доброго дня. Олександр, приносимо вибачення за незручності. Впевнені, що подібна ситуація скоріше виключення, ніж правило і нам дуже шкода, що ви зіткнулися з подібним. Хочемо подякувати, що звернули увагу на даний момент. Інформація буде передана на керівництво для розгляду і прийняття необхідних заходів. Дякуємо Вам за відгук про АЛЛО. Всього найкращого. Звертайтеся до нас ще.


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5801 відгук / 917950 переглядів
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.7
228 відгуків
stall.com.ua интернет-магазин
stall.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
205 відгуків
autobis.com.ua
autobis.com.ua

Рейтинг: 3.6
50 відгуків
​bluettipower.com.ua интернет-магазин
​bluettipower.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
3 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
161 відгук
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1704 відгука
aks.ua
aks.ua

Рейтинг: 1.4
37 відгуків
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
468 відгуків
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
647 відгуків